Stel je persoonlijke vraag #56

Is dit jouw eerste FF account?

• Ja
  • Ja, maar heb wel mn naam ooit aangepast binnen hetzelfde account
  • Nee, de tweede
  • Nee, de derde
  • Nee, nog meer

0 stemmers

4 likes

Als jij je account verwijderd hier gaan mensen jou dan missen?

• Nee sowieso niet
  • Ja mensen gaan zelfs een bericht plaatsen in FF Opsporing verzocht
  • Mwah misschien een paar

0 stemmers

En komt terug onder een nieuwe naam

• Mensen hebben gelijk door dat ik dat ben
  • Het duurt misschien even maar waarschijnlijk hebben mensen na een tijd wel door dat ik dat ben
  • Ik kan volledig anoniem terugkomen

0 stemmers

Hoeveel geef jij max uit aan een concertticket?

• 0-25 euro
  • 26-50 euro
  • 51-75 euro
  • 76-100 euro
  • 101-125 euro
  • 126-150 euro
  • 151-175 euro
  • 176-200 euro
  • Ik heb geen grens ik zou wel meer dan 200 euro betalen voor een artiest

0 stemmers

2 likes

Is niet zo dat ik geen grens heb, maar ik kan het missen dus als ik iets heel vet vind. Heb Beyonce bijvoorbeeld gezien in een lang weekend Londen met mijn beste vriendinnen en dan denk ik al snel; wat we nu gaan doen kost heel veel geld dus laten we er niet over nadenken. Dan wil ik ook gewoon een goede plek etc.

11 likes

Dit leest alsof hij 8 is geworden

3 likes

Heb zelfs ooit staan twijfelen bij 800€ dus nee heb geen grens hierin :joy:

3 likes

Ik vind het zo tering irritant als mensen herhaaldelijk hun hele account verwijderen en dan precies hetzelfde gaan posten vanaf een nieuw account. Wie ben je nou voor de gek aan het houden?

24 likes

Het ergste vind ik als ik uiteindelijk iemand herken die na een totale meltdown weg is gegaan maar dan met iedereen moet meedoen alsof het doodnormaal is

11 likes

Outen mag niet he!!

Je mag het alleen zelf doen ‘ik ben er weer, de moeder van H.’ ik heb toen zo gelachen om die moekegate

9 likes

Dat is allemaal tot daar aan toe maar bij sommige recidivist forummers tel ik af tot de volgende freak out of vind ik het echt tering ongemakkelijk dat ik zogenaamd niet meer weet hoe vreselijk hun thuissituatie is geweest (is?). En dan lekker allemaal lachen om de doldrieste anekdotes uit het thuisfront!!

Niet dat je voor eeuwig maar moet blijven hangen in je verleden natuurlijk. God mag weten dat ik straight up trash relaties heb gehad. Maar weggaan en terugkomen onder zogenaamd een nieuwe identiteit na een fuck you all and die achtig moment of een heftige persoonlijke crisis zonder daar ooit aan te refereren is knettergek.

13 likes

Is die ooit terug gekomen?

2 likes

Ja dat was ik 🫶🏼

Ik keek de slimste mens en ik was in de war

Raw dogging is

• Geen idee
  • Neuken zonder condoom
  • Op een stoel zitten en in de verte staren en niks doen urenlang

0 stemmers

Het is dus niet neuken zonder condoom maar de stoel optie

7 likes

Allebei, eerst zonder condoom maar denk dat de maker van de vraag deze meme had gezien

13 likes

Ja ik kende wel rawdogging life als in geen drugs of drank gebruiken maar echt de realiteit zien, maar de in het niets staren had ik nog nooit van gehoord.

3 likes

Deze ken ik wel maar zou nog steeds niet raden dat op een stoel zitten staren daarom rawdogging is

6 likes

Heb jij dorstige planten in huis?

• Ik heb geen planten
  • Nee ze zijn tevreden
  • Ja maar dat wist ik al
  • Ja goed dat je het zegt ik ga ze water geven

0 stemmers

3 likes

Net vandaag water gegeven, anders was dit goede reminder :joy:

2 likes

Nee, mijne zijn ongelukkig en verzuipen omdat ik geen maat kan houden of zo. Ik mis die optie.

6 likes

De prijzen zijn wel heel laag in deze poll!

Voor de laatste paar concerten waar ik heen ben geweest heb ik echt veel meer dan €200 betaald 🫣

1 like

90% van dit forum woont in Nederland, hier zijn tickets duurder dan €150 eerder uitzondering dan regel

9 likes