Ook resale? Want het lukt me meestal niet om kaartjes te krijgen
Bij Ticketmaster resale in NL kan je de tickets vaak niet voor meer dan de aankoopprijs verkopen, en als dat wel kan dan is de verkoopprijs max 20% boven de originele ticketprijs volgens mij.
In Amerika in principe ook niet maar dat gebeurt in de praktijk wel met een omweg. Die officiële ticketmaster resale kaartjes zijn net zo moeilijk te krijgen als op de dag van verkoop zelf! ik heb ze zelf een keer verkocht ook en waren binnen 1 sec weg
Ik kan geen enkele muziek-artiest bedenken waarvoor ik 200€ zou neertellen, maar ik heb laatst wel bijna zoveel uitgegeven om bij een live D&D show te zijn en moet daarvoor ook nog vervoer naar en verblijf in een grote stad in een ander land gaan regelen en betalen. Knettergek. Zou ik nooit doen, maar ik had gewoon zoiets van fuck it ik wil dit een keer meemaken. Is ook pas Q4 2026?? Nog nooit zover vooruit iets gepland in m’n leven.
Voordeel is wel dat ik tegen die tijd al dat betaalde geld weer vergeten ben en het dus eigenlijk gratis is.
Love it ook dat je d&d zegt alsof iedereen weet waar dat voor staat
Hahahaha zelfs als ik Dungeons & Dragons wel voluit zeg kijkt het gros van de mensen me glazig aan. Het is kijken naar mensen die met elkaar een spel met dobbelstenen spelen. Echt idioot om daar zoveel geld aan uit te geven maar IK WIL HET.
Voel/heb jij een klik met bepaalde mensen hier?
- Ja, en met die persoon (of personen) heb ik ook contact buiten het forum om
- Ja, maar met die personen heb ik geen contact buiten het forum om
- Nee
- Anders,
0 stemmers
Wel mensen van wie ik vermoed dat het in het echt best zou klikken. Maar verder geen behoefte om extra contact te zoeken ofzo.
Er zijn een aantal die echt al lang m’n forum bffs zijn maar daar totaal geen weet van hebben haha (looking at you @grace)
hij doet mij altijd denken aan die businesscoach van Cynthia
Mee doen aan Special Forces of Kamp van Koningsbrugge
- Over mijn lijk
- Voor een goed geld bedrag
- Leuke uitdaging
0 stemmers
Na 2 minuten ben ik er al klaar mee hoor, ga maar lekker tegen een ander staan schreeuwen om push ups te doen.
Met zijn uiterlijk is niks mis mee. Met zijn stem daarentegen
Eet jij je boterhammen met mes en vork?
- Ja
- Nee, en ik vind het heel raar dat mensen dit doen
- Nee, maar ik vind er niks raars aan
- Soms
- Vroeger wel, nu niet meer
- Anders, namelijk?
0 stemmers
Huh, raar dat mensen met mes en vork eten? Ik vind andersom eigenlijk vreemder
Ik doe het eigenlijk altijd wel als ik aan een gedekte tafel zit. Niet als ik even snel een boterham eet die ik aan het aanrecht heb gesmeerd.
Boterhammen hè, niet gewoon normaal.
Ik eet een boterham pindakaas gewoon met m’n handen maar een wat meer belegde boterham als ik niet thuis ben wel met mes en vork.
Edit: oh sorry dat had je wel gezien.
Dan nog vind ik het raar dat je dat raar zou vinden, maar misschien is het net wat je van huis uit gewend bent.
Ik ben opgevoed met met mes en vork eten, met de handen was voor als het even snel tussendoor moest. Typisch zo iets wat ik als kind doornormaal vond en vandaag dacht ik plotseling, dit is vast zoiets wat veel mensen raar vinden. Zou het nu ook nooit meer doen (vind het niet raar maar wel een beetje ‘fancy’ en onhandig)
oh was bedoeld voor @Feather
Dat denk ik ook ja.
Mijn Oostenrijkse collega maakt ons altijd belachelijk ‘die gekke Nederlanders die zelfs een boterham met mes en vork eten’ ik vind het zelf vaak ook wel onhandig en eet het liefst alles met m’n handen.