Stel je persoonlijke vraag #56

Ja shit ik zeg dus met heel veel moeite maar eigenlijk betekent het dat er maar 2 á 3 tabbladen tegelijk openstaan in mijn hoofd in plaats van 20 á 30. Echt stil is het nooit :joy:

2 likes

vind dit wel een verrassende uitkomst aangezien het uitmaken op dit forum juist altijd wordt gepusht

10 likes

Waar zijn die leuke deurstoppers van?

4 likes

Denk dat het grote verschil is dat het hier om een groep gaat

5 likes

Ben jij tattoo-vrij ?

• Ja :raised_hands:t3:
  • Nee :art:

0 stemmers

4 likes

Mijn vader liet ons 1x per jaar onze fiets poetsen en dan moesten we de roestige velgen van de oma fiets met zo’n Brillo staalschuurspons doen. Horror.

Sensory nightmare

8 likes

en als het om een individu gaat ipv een groep?

edit k kan niet aanpassen maar die 2e optie moet andersom

• bij een groep liever doodbloeden, bij een individu liever ‘uitmaken’
  • bij een individu liever ‘uitmaken’, groep liever doodbloeden
  • beide gevallen liever ‘uitmaken’
  • beide gevallen liever ‘doodbloeden’

0 stemmers

2 likes

Het lijkt me echt vreselijk als bijeen geroepen wordt en het blijkt dat die x man het al tijden over je hebben en samen hebben besloten dat ze je uit de groep willen gooien. Ik zie me voor me dat je in een kringetje zit bij iemand thuis terwijl je denkt dat je een gezellige avond gaat hebben en ze gaan dan zo serieus en met medelijden naar je kijken en eentje doet het hoge woord. Nee hoor app me dan maar gewoon niet meer terug, dan trek ik al snel zelf m’n conclusies. Als ik niet al eerder wegben dan dat trouwens, ik kan me niet voorstellen dat ik er niks van zou merken als een hele groep me niet moet.

@vuile_bitch je hebt 2 dezelfde opties in je poll

9 likes

Schijnt iets in je hersenen te zijn met sporten, dus vandaar dat ik het noemde.

2 likes

En wat als je niet zelf door zou hebben dat je er niet lekker in zit?

1 like

Dan mag eentje me bellen en het uitmaken namens de groep!

5 likes

godverdomme

4 likes

Wat hebben die tieten ook met een verjaardag te maken? Wel heel erg random. Oh oops ik las automatisch “its your birthday” haha wat een sukkel ben ik.

Stuur jij een kaartje naar vrienden als ze jarig zijn?

• Nooit
  • Ligt aan de persoon
  • Ja meestal wel

0 stemmers

Ja geen idee ik weet nog steeds niet wat ik ervan moet vinden

1 like

Hahahaha, in eerste instantie zingen over dat het niet erg is om een maatje meer te zijn en dan nu een ozempic hoofd hebben :smiling_face_with_tear:

5 likes

Mijn schoonzus benoemde een keer dat ze vindt dat haar vader geen dierenvriend kan zijn, omdat hij kip en vis eet… Het ging er toen over dat hij goed is met honden

Ik ben het hiermee eens
  • Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

2 likes

Ik laat het liever doodbloeden, omdat je met uitmaken denk ik sneller awkward situaties krijgt als je elkaar tegenkomt. Soms groei je uit elkaar en dan is het prima om gewoon steeds minder af te spreken, maar als ik die mensen dan tegenkom vind ik het prima om een praatje te maken over hoe het gaat. Na uitmaken zou dat toch anders voelen.

Ik heb wel een keer in een groepsapp, met 5 vriendinnen waar ik vroeger hecht mee was, dat we elkaar al maanden niet gesproken hadden en dat ik daarom uit de groepsapp ging. Wel benoemd dat we veel leuke dingen hadden meegemaakt, maar nu geen raakvlakken meer hadden. Daarna ging iedereen eruit, dus het hing in de lucht (ik spreek nog één vriendin regelmatig en de ander alleen via insta soms na een foto).

4 likes
Heb jij wel eens moeten huilen in de auto (uit paniek of omdat je het spannend/eng vindt om te rijden)?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Ja, omdat er een vogel dood sloeg tegen mijn vooruit :sob:

Bij mij hebben twee mensen met wie ik toen een groepje vormde het ooit ‘uitgemaakt’ en hoewel ik dat destijds kut vond en nog steeds heb ik dat liever dan doodbloeden. Ik heb die closure gewoon nodig om te kunnen rouwen.

3 likes