Omg de vraag of die extra kamer voor jou of een kind is ![]()
![]()
![]()
Liever met m’n schoonfamilie op vakantie dan met m’n eigen familie haha
Maar hoezo is een eigen kamer vragen raar? Je bent toch allemaal volwassen waarbij dat heel logisch is, het is niet dat je op scoutingkamp gaat met een grote slaapzaal.
Ik las het meer als verbaasd dat er verschil zit tussen de tickets dan als geklaag.
Mijn schoonouders negeren ons al 3 maanden om niks dus is het dan gecompliceerd? Of is er gewoon geen sprake van een relatie? ![]()
Je raadt aan dat we allemaal verhuizen op een paar uur vliegen van onze schoonouders
?
Mijn schoonouders zijn allebei dood en ze waren fantastisch, ik mis ze wel. Nu wil ik een stomp aan de vrouw van mijn schoonbroer verkopen. Zo’n irritante vrouw.
of dat we onze schoonfamilie dwingen om te verhuizen naar een ander land ![]()
Schoonvader + vrouw op een paar uur vliegen. Is inderdaad wel handig want er is niet echt sprake van een relatie. M’n man heeft nooit zo’n goede band gehad met z’n vader. Of ja wel goed als in er geen haat en nijd maar wel een héle andere band dan ik met m’n familie heb.
We zien ze ongeveer één keer per jaar een paar dagen en dat vind ik wel prima.
Schoonmoeder in haar eentje om de hoek en dat is wel best. Met haar heb ik wel een goede band. Ze heeft wat eigenaardigheden en ze is irritant maar ik denk dat ik m’n eigen moeder irritanter zou vinden als ze m’n moeder niet was en ik niet zo vreselijk op haar leek
.
Geen verdere schoonfamilie en dat bevalt me vooral goed. Zelf een drukke, grote familie en voor twee zulke families en dynamieken heb ik geen tijd.
Haha nee natuurlijk niet ![]()
Zijn jouw gegevens gelekt met het bevolkingsonderzoek?
- Heb niet meegedaan
- JA
- NEE
0 stemmers
Ze doen zelf soms heel gecompliceerd (gescheiden schoonouders) maar onze relatie is prima gelukkig. En als er gedoe is zijn mijn vriend en zn broer altijd een goed team dus heb er verder niet veel last van.
Kreeg gisteren een brief ![]()
Same, ‘dank voor het gesprek maar ik denk nog steeds dat genocide slecht is, en gewoon een hele hoop mensen vermoorden als je dat geen genocide wilt noemen ook’. Heb verder ok contact met ze, maar we praten beter over vakanties en kleinkinderen dan over politiek. Ben ook blij dat ze redelijk ver weg wonen.
Ja ik heb m (nog?) niet, maar weet niet of de termijn al voorbij is dat ze m kunnen sturen dus idk
Ik zie een brief in de PostNL app staan en ik zou volgend jaar pas weer een uitnodiging krijgen dus ik denk dat de brieven nog worden verstuurd?
Edit: oké ik kan op de preview al zien dat m’n gegevens zijn gelekt want de tekst is gewoon door de envelop heen zichtbaar. Balen ![]()
Vorige week opeens, was van uitstrijkje van voor 2017 en via de huisarts gegaan. Ze waren nu toe aan de mensen waarvan het wat onduidelijker was wat er precies gelekt was.
Volgens mij worden ze deze weken verstuurd. Ik was dus veilig door de eerste ronde heen maar nu toch wel erbij. Misschien komt er nog wel een derde ronde ![]()
Ik vermoed van wel maar de brief is nog niet binnen!
Ik heb er al twee brieven over gekregen ![]()
Heb jij wel eens een NDA moeten tekenen?
- ???
- Ja, voor werk
- Ja, voor studie
- Ja, voor iets anders (vertel)
- Nee
0 stemmers