Haha nee natuurlijk niet
Zijn jouw gegevens gelekt met het bevolkingsonderzoek?
- Heb niet meegedaan
- JA
- NEE
0 stemmers
Ze doen zelf soms heel gecompliceerd (gescheiden schoonouders) maar onze relatie is prima gelukkig. En als er gedoe is zijn mijn vriend en zn broer altijd een goed team dus heb er verder niet veel last van.
Kreeg gisteren een brief
Same, ādank voor het gesprek maar ik denk nog steeds dat genocide slecht is, en gewoon een hele hoop mensen vermoorden als je dat geen genocide wilt noemen ookā. Heb verder ok contact met ze, maar we praten beter over vakanties en kleinkinderen dan over politiek. Ben ook blij dat ze redelijk ver weg wonen.
Ja ik heb m (nog?) niet, maar weet niet of de termijn al voorbij is dat ze m kunnen sturen dus idk
Ik zie een brief in de PostNL app staan en ik zou volgend jaar pas weer een uitnodiging krijgen dus ik denk dat de brieven nog worden verstuurd?
Edit: okĆ© ik kan op de preview al zien dat mān gegevens zijn gelekt want de tekst is gewoon door de envelop heen zichtbaar. Balen
Vorige week opeens, was van uitstrijkje van voor 2017 en via de huisarts gegaan. Ze waren nu toe aan de mensen waarvan het wat onduidelijker was wat er precies gelekt was.
Volgens mij worden ze deze weken verstuurd. Ik was dus veilig door de eerste ronde heen maar nu toch wel erbij. Misschien komt er nog wel een derde ronde
Las op het nieuws dat ze tm vandaag brieven zouden sturen. Maarja vertrouw ze voor geen meter
Ik vermoed van wel maar de brief is nog niet binnen!
Ik heb er al twee brieven over gekregen
Heb jij wel eens een NDA moeten tekenen?
- ???
- Ja, voor werk
- Ja, voor studie
- Ja, voor iets anders (vertel)
- Nee
0 stemmers
Iemand heeft een schoenentic zoals ze zelf zeggen en eigenlijk durven ze niet goed te vertellen hoeveel paar schoenen er in de kast staan
Hoeveel paar schoenen moet iemand hebben wil jij echt denken Wow?
- Meer dan 10 paar
- Meer dan 20 paar
- Meer dan 50 paar
- Meer dan 100 paar
- Ik heb 1 paar schoenen ik vind alles daarboven veel
0 stemmers
Dan reken ik wel alles mee, van slippers tot bergschoenen.
En eigenlijk al weer eerder dan 50, maar het gat tussen 20 en 50 is zo groot in de poll.
Ja ik wilde het niet per tien doen en ik vind zelf 50 wel een soort ājeetjeā want waar laat je het ook
De persoon uit mijn stukje had trouwens het schandalige aantal van zestien paar
Iets anders namelijk airco in de accomodatie het geval het een warme bestemming is.
We zijn vorig jaar met mijn schoonfamilie met ons kind van toen 7 maanden oud naar een groot huis in Italiƫ geweest, hoog zomer met 40+ graden buiten. Geen airco. Zowel kind als wij hebben bijna niet geslapen. Ik kan echt zo slecht tegen warmte. Nu willen ze komende zomer weer gaan, naar Griekenland, dus ik heb voorzichtig laten doorschemeren dat ik niet meega als er geen airco in het huis is.
Voor een snuffelstage op de middelbare school haha, had met fusies en overnames te maken maar was verder totaal niet boeiend helaas
Een enkele keer een film al kijken als testpubliek, de film is dan nog niet helemaal afgemonteerd en kan nog worden gewijzigd nav feedback (die je ook mag geven). Dus dan moet je tekenen dat je niks over de inhoud van die film aan anderen mag vertellen.
Wat tof! Hoe ben je daar terecht gekomen?