Mijn huidige baan heb ik gevonden via het arbeidsbureau. (Ik ben oud!)
Dat was heel handig, je schreef je in en dan werd je gebeld door het arbeidsbureau als er een vacature was dat bij je paste. Leek het je wel wat dan gaven ze je het adres en stuurde je een sollicitatie naar het betreffende bedrijf.
Vind jij jezelf een fashion queen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb je weleens bewust iets gekocht dat populair is om 't vervolgens gelijk weer te verkopen voor meer geld om zo winst te maken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hoezo geen zin in? Je wilt doneren of je wilt niet doneren toch? De manier waarop maakt dan wat uit? Je bent toch geen kind dat muntjes in een gleufje wilt stoppen ofzo
nee geen fashion queen maar ik kan wel heeel erg van kleding en me aankleden houden echt vanaf kind al, ik kan nog heel goed voelen hoeveel ik van mijn lievelingskledingstukken hield als kind en hoe het voelde om in de winkel iets heel cools te vinden en te mogen kopen en voor het eerst naar school te dragen.
hebben jullie dit ook?
- ja ik was als kind ook (al) gek op kleding
- ik vond kleding gewoon wel leuk
- mwoa misschien uitzonderingen
- nee niet echt
0 stemmers
zijn er kledingstukken die je als kind had waar je nog wel eens aan terugdenkt omdat dat je lievelingsstukken waren?
- ja en ik zou die wel terug willen voor het sentiment
- ja ik zoek soms naar dingen in die trant om nu te dragen
- mwoah misschien 1 of 2
- nee
0 stemmers
ik zou ook heel graag een tijdmachine willen en weer ff bij de YES OR NO kinderkledingafdeling van de v&d rond willen lopen of de clockhouse bij de c&a
Ja ik heb wel een lievelingskleding stuk van vroeger. Volgens mij was het aartslelijk maarja. Een oranje t shirt met roze hartjes en een bijpassend rokje met verschillende laagjes. Vooral die kleurcombinatie van roze en oranje vond ik zo mooi.
dat klinkt echt cuuute een co ordje!!
is ik zoek daar al een tijdje regelmatig op op vinted! ik vond die combinatie als kind ook zo lekker voelen, echt de kleuren van een snoepje en zoet en vrolijk. zoek ook specifiek soms naar dingen met streepjes in oa die combinatie omdat bonte kleuren in streepjes me echt aan toen ik 8-12 was doen denken.
Ik was wel bezig met kleding maar echt op zoān puber/kind manier dat ik vooral kledingstukken heel cool vond, ik kan niet echt zeggen dat ik er goed uitzag
Wat ik wel veel leuker vond dan nu is winkelen. Vroeger kon je idd gewoon naar de V&D of een winkelstraat/centrum en dan vond je wat leuke dingen. Ik deed dat ook echt weleens als hobby met mijn zakgeld. Nu vind ik kleding kopen vreselijk, er zitten overal alleen nog maar kutwinkels en alles moet online en het is een halve wetenschappelijke studie om dingen te vinden die ik mooi vind/goed staan/niet al te kutte fast fashion zijn. En er is veel te veel van alles waardoor je altijd verder kunt zoeken. Ik vind dat echt veel te veel tijd en denkwerk kosten. Als ik nu iets nieuws nodig heb voel ik me meteen gestresst.
Spaar jij de AH miniās? Als in; je doet je best om ze alle 40 te verzamelen.
- Ja, voor mezelf
- Ja, voor/met mijn kind(eren)
- Nee
- Anders
0 stemmers
Ik ga nooit meer een dagje kleding shoppen zoals ik dat vroeger deed met een vriendinnetje. Vergeet nooit weer de opening van de primark in rotterdam alexander. Echt wat een heisa.
Ga jij nog wel eens een dagje shoppen alleen voor kleding?
- Ja regelmatig
- Nooit
- Zo af en toe
- Zelden
0 stemmers
Voor mijn nichtje
Maar wel alleen, niet met vriendinnen. Dat vind ik sinds mijn 20e niet meer leuk. Dat gedoe, wachten, kijken, advies geven, toch weer terug naar die eerste winkel. Ik weet zelf goed wat ik wil dus ik ga lekker alleen, heerlijk.
Oh ik ga wel mijn mijn dochter van bijna 10, dat is harstikke gezellig, dan maken we er een dagje van en gaan we erna lekker uit eten en virgin cocktails drinken
Ik mān eentje winkelen is echt mān favo, heeeerlijk! Geen meningen, geen getreuzel, niet wachten, lekker drankje tussendoor. Echt genieten š«¶
En ik heb dat wel een zoontje, maar hoop dat hij zeker als hij jong is ook met me mee wilt.
Ah ja, alleen voor die reden lijkt me het leuk om een dochter te hebben haha. Ik ging ook vaak met mn moeder een dagje shoppen en daarna bij zoān heel schattig tentje appeltaart met warme chocolademelk met slagroom.
Ik zit me nu te bedenken dat ik vanaf mn 12e al met vriendinnetjes alleen mocht shoppen voor kleding. Dat vind ik nu zo jong maarja ik ben geen moeder en heb er geen kijk op.
Op je 12e je kind alleen laten shoppen voor kleding:
- Prima
- Nee te jong
- Ik heb geen idee
0 stemmers
haha nee ik ook niet echt, ik droeg soms echt rare dingen. maar dat doe ik nog steeds soms eigenlijk.
maar zeker als kind en puber dat je dan inderdaad 1 kledingstuk had gescoord dat je de wereld vond maar hoe je daar dan een hele outfit van moest maken dat was nog wel een kunst die je nog niet beheerste. dat leek ook meer weggelegd voor de meisjes die veel kleedgeld kregen en merk konden kopen⦠en de coole mensen in die ellegirl rubriek waarbij ze elkaars outfit gingen beoordelen! my faveee uit de ellegirl.
echt outfits maken naar mijn eigen stijl lukte me pas toen ik tweedehands en kringloop ging kopen en er niet meer modieus bij wilde lopen.
winkelen is vreselijk!! ik doe het ook nooit meer ālekker gaan shoppenā, alleen de kringloop vind ik leuk. (@Jumpsuit mijn antwoord op je poll geldt voor mij dus voor kringlopen niet normale winkels!)
ik ga met vriendinnen ook liever een kringloop en tweedehandswinkeltocht doen in een andere stad dan dat we een shopdagje witte de with of de kalverstraat doen. en als ik iets specifieks nodig heb wil ik dat al helemaal niet in een drukke winkelstraat zoeken waar (in den haag) ook de helft van de winkels niet eens meer zit.
Welke van deze nummers ken je goed genoeg dat je ze mee kan zingen/neuriƫn?
- Blinding Lights
- Starboy
- Shape of You
- As It Was
- Someone You Loved
- Sweather Weather
- Geen van deze
0 stemmers
Sweater weather blijft echt een van mn favs š„¹ love die
Vind ik te jong om echt de garderobe up te daten zeg maar, maar het winkelen an zich en 1 nieuw truitje kopen lijkt mij prima.
Op bijna allemaal gestemd maar ik heb dan weer geen idee wat de link tussen deze nummers is?
Ik spaar ze, maar doe niet echt mān best
Ik ben 34 en doe dit nog steeds met mijn moeder, vroeger al en nu nog steeds. Inmiddels geen virgin cocktails meer, maar wel echt nog zo een dagje de stad in. Koester die momenten echt.