Stel je persoonlijke vraag #56

Ik ga nooit meer een dagje kleding shoppen zoals ik dat vroeger deed met een vriendinnetje. Vergeet nooit weer de opening van de primark in rotterdam alexander. Echt wat een heisa.

Ga jij nog wel eens een dagje shoppen alleen voor kleding?

• Ja regelmatig
  • Nooit
  • Zo af en toe
  • Zelden

0 stemmers

2 likes

Voor mijn nichtje

Maar wel alleen, niet met vriendinnen. Dat vind ik sinds mijn 20e niet meer leuk. Dat gedoe, wachten, kijken, advies geven, toch weer terug naar die eerste winkel. Ik weet zelf goed wat ik wil dus ik ga lekker alleen, heerlijk.

Oh ik ga wel mijn mijn dochter van bijna 10, dat is harstikke gezellig, dan maken we er een dagje van en gaan we erna lekker uit eten en virgin cocktails drinken :smiling_face_with_three_hearts:

37 likes

Ik m’n eentje winkelen is echt m’n favo, heeeerlijk! Geen meningen, geen getreuzel, niet wachten, lekker drankje tussendoor. Echt genieten 🫶

En ik heb dat wel een zoontje, maar hoop dat hij zeker als hij jong is ook met me mee wilt.

3 likes

Ah ja, alleen voor die reden lijkt me het leuk om een dochter te hebben haha. Ik ging ook vaak met mn moeder een dagje shoppen en daarna bij zo’n heel schattig tentje appeltaart met warme chocolademelk met slagroom.

Ik zit me nu te bedenken dat ik vanaf mn 12e al met vriendinnetjes alleen mocht shoppen voor kleding. Dat vind ik nu zo jong maarja ik ben geen moeder en heb er geen kijk op.
Op je 12e je kind alleen laten shoppen voor kleding:

• Prima
  • Nee te jong
  • Ik heb geen idee

0 stemmers

2 likes

haha nee ik ook niet echt, ik droeg soms echt rare dingen. maar dat doe ik nog steeds soms eigenlijk.
maar zeker als kind en puber dat je dan inderdaad 1 kledingstuk had gescoord dat je de wereld vond maar hoe je daar dan een hele outfit van moest maken dat was nog wel een kunst die je nog niet beheerste. dat leek ook meer weggelegd voor de meisjes die veel kleedgeld kregen en merk konden kopen… en de coole mensen in die ellegirl rubriek waarbij ze elkaars outfit gingen beoordelen! my faveee uit de ellegirl.
echt outfits maken naar mijn eigen stijl lukte me pas toen ik tweedehands en kringloop ging kopen en er niet meer modieus bij wilde lopen.

winkelen is vreselijk!! ik doe het ook nooit meer ā€˜lekker gaan shoppen’, alleen de kringloop vind ik leuk. (@Jumpsuit mijn antwoord op je poll geldt voor mij dus voor kringlopen niet normale winkels!)
ik ga met vriendinnen ook liever een kringloop en tweedehandswinkeltocht doen in een andere stad dan dat we een shopdagje witte de with of de kalverstraat doen. en als ik iets specifieks nodig heb wil ik dat al helemaal niet in een drukke winkelstraat zoeken waar (in den haag) ook de helft van de winkels niet eens meer zit.

8 likes

Welke van deze nummers ken je goed genoeg dat je ze mee kan zingen/neuriƫn?

• Blinding Lights
  • Starboy
  • Shape of You
  • As It Was
  • Someone You Loved
  • Sweather Weather
  • Geen van deze

0 stemmers

Sweater weather blijft echt een van mn favs 🄹 love die

3 likes

Vind ik te jong om echt de garderobe up te daten zeg maar, maar het winkelen an zich en 1 nieuw truitje kopen lijkt mij prima.

4 likes

Op bijna allemaal gestemd maar ik heb dan weer geen idee wat de link tussen deze nummers is?

2 likes

Ik spaar ze, maar doe niet echt m’n best

1 like

Ik ben 34 en doe dit nog steeds met mijn moeder, vroeger al en nu nog steeds. Inmiddels geen virgin cocktails meer, maar wel echt nog zo een dagje de stad in. Koester die momenten echt.

14 likes

Oh wat leuk en gezellig :sparkling_heart:

1 like

@issa ik zat ff na te denken wat voor kleding mn moeder me vaak in stopte. En ik moest direct denken aan lapagayo en nono (niet van yes or no). Echt aartslelijk dat lapagayo hahaha. Mijn god mijn ogen doen pijn bij de afbeeldingen.

2 likes

Doe een gokje; Hoeveel jonger is Jort Kelder’s vriendin tov hemzelf?

• Tussen de 10 en 15 jaar
  • Tussen de 15 en 20 jaar
  • Tussen de 20 en 25 jaar
  • Tussen de 25 en 30 jaar
  • Tussen de 30 en 35 jaar
  • Tussen de 35 en 40 jaar
  • Tussen de 40 en 45 jaar

0 stemmers

Groter verschil maakt haar minderjarig want jort is 60 jaar oud en onder de 10 jaar had ik geen poll gemaakt.

2 likes

Heb het opgezocht en oh oh wat erg :nauseated_face: :nauseated_face:

6 likes

hahaha dat lapagayo, echt nog nooit van gehoord, maar amazing, zo 90s met al die kleuren :heart_eyes: mijn moeders maakten zelf kleding voor mij en mijn baby/kleuterpakjes waren ook veel in die stijl, haha

4 likes

Dit zijn de enige nummers met meer dan 4 miljard streams op Spotify! Vond een aantal wel verrassend, vandaar.

10 likes

Ja jongens jullie zijn allemaal te positief, het is zevenendertig jaren

8 likes

Mn moeder had een jurk gemaakt voor mij en ook voor mn pop :pleading_face: zo leuk

5 likes