Welke van deze nummers ken je goed genoeg dat je ze mee kan zingen/neuriën?
- Blinding Lights
- Starboy
- Shape of You
- As It Was
- Someone You Loved
- Sweather Weather
- Geen van deze
0 stemmers
Welke van deze nummers ken je goed genoeg dat je ze mee kan zingen/neuriën?
0 stemmers
Sweater weather blijft echt een van mn favs 🥹 love die
Vind ik te jong om echt de garderobe up te daten zeg maar, maar het winkelen an zich en 1 nieuw truitje kopen lijkt mij prima.
Op bijna allemaal gestemd maar ik heb dan weer geen idee wat de link tussen deze nummers is?
Ik spaar ze, maar doe niet echt m’n best
Ik ben 34 en doe dit nog steeds met mijn moeder, vroeger al en nu nog steeds. Inmiddels geen virgin cocktails meer, maar wel echt nog zo een dagje de stad in. Koester die momenten echt.
Oh wat leuk en gezellig ![]()
@issa ik zat ff na te denken wat voor kleding mn moeder me vaak in stopte. En ik moest direct denken aan lapagayo en nono (niet van yes or no). Echt aartslelijk dat lapagayo hahaha. Mijn god mijn ogen doen pijn bij de afbeeldingen.
Doe een gokje; Hoeveel jonger is Jort Kelder’s vriendin tov hemzelf?
0 stemmers
Groter verschil maakt haar minderjarig want jort is 60 jaar oud en onder de 10 jaar had ik geen poll gemaakt.
Heb het opgezocht en oh oh wat erg
![]()
hahaha dat lapagayo, echt nog nooit van gehoord, maar amazing, zo 90s met al die kleuren
mijn moeders maakten zelf kleding voor mij en mijn baby/kleuterpakjes waren ook veel in die stijl, haha
Dit zijn de enige nummers met meer dan 4 miljard streams op Spotify! Vond een aantal wel verrassend, vandaar.
Ja jongens jullie zijn allemaal te positief, het is zevenendertig jaren
Mn moeder had een jurk gemaakt voor mij en ook voor mn pop
zo leuk
Jaaa twee komen direct omhoog:
Haha oke nog één:
echt m’n lievelingskleur
Jezus wat goor, gewoon meer verschil dan ik oud ben
Mijn moeder had hier geen geld voor dus ik was altijd super jaloers als anderen dit merk droegen!
Ik begrijp haar echt niet, wat moet je met zo’n bejaarde op die leeftijd (en geld Ja mooi maar kom op zeg)
Mijn dochter moet eraan geloven qua kleding. Alles wat ik vroeger leuk vond of nu wel zou willen hebben: my little pony (de originele, niet die nieuwe lelijke). Ze heeft nu leggings, ondergoed, sokken, een regenpak en ze krijgt van m’n nicht een joggingpak met mlp😆
Gelukkig vindt ze het ook mooi haha.