Stel je persoonlijke vraag #56

Oh wat leuk en gezellig :sparkling_heart:

1 like

@issa ik zat ff na te denken wat voor kleding mn moeder me vaak in stopte. En ik moest direct denken aan lapagayo en nono (niet van yes or no). Echt aartslelijk dat lapagayo hahaha. Mijn god mijn ogen doen pijn bij de afbeeldingen.

2 likes

Doe een gokje; Hoeveel jonger is Jort Kelder’s vriendin tov hemzelf?

• Tussen de 10 en 15 jaar
  • Tussen de 15 en 20 jaar
  • Tussen de 20 en 25 jaar
  • Tussen de 25 en 30 jaar
  • Tussen de 30 en 35 jaar
  • Tussen de 35 en 40 jaar
  • Tussen de 40 en 45 jaar

0 stemmers

Groter verschil maakt haar minderjarig want jort is 60 jaar oud en onder de 10 jaar had ik geen poll gemaakt.

2 likes

Heb het opgezocht en oh oh wat erg :nauseated_face: :nauseated_face:

6 likes

hahaha dat lapagayo, echt nog nooit van gehoord, maar amazing, zo 90s met al die kleuren :heart_eyes: mijn moeders maakten zelf kleding voor mij en mijn baby/kleuterpakjes waren ook veel in die stijl, haha

4 likes

Dit zijn de enige nummers met meer dan 4 miljard streams op Spotify! Vond een aantal wel verrassend, vandaar.

10 likes

Ja jongens jullie zijn allemaal te positief, het is zevenendertig jaren

8 likes

Mn moeder had een jurk gemaakt voor mij en ook voor mn pop :pleading_face: zo leuk

5 likes

Jaaa twee komen direct omhoog:

• een bruin buiktruitje met lange mouwen met een print van allemaal echte zonnebloemen. Vond dat zooo’n mooi shirtje en ik was zo verdrietig dat ik steeds meer groeide omdat ik toen niet meer aankon
  • een heeel mooi glanzend satijnen topje van de H&M in echt een amazing korenbloemblauw. Zó mooi, vooral toen ik als kind nog mega bruin werd en dan met van die lichtblonde wenkbrauwen. Toen ik borsten kreeg paste ik er niet meer in maar heb ‘m nog jaren bewaard omdat ik ‘m zo mooi vond

Haha oke nog één:

• een jurk van m’n barbie :joy: m’n moeder maakte zelf kleertjes voor m’n barbies (soms ook zodat ik kon matchen :heart_eyes:), en ze had voor mijn ‘moeder barbie’ een hele mooie zwarte gala-jurk gemaakt met een fluwelen lange-mouwen top en een wijd uitlopende glanzende rok. En ik wil nog steeds die jurk een keer namaken voor mezelf omdat ik ‘m zooo chique vond
12 likes

:heart_eyes: echt m’n lievelingskleur

6 likes

Jezus wat goor, gewoon meer verschil dan ik oud ben

3 likes

Mijn moeder had hier geen geld voor dus ik was altijd super jaloers als anderen dit merk droegen!

2 likes

Ik begrijp haar echt niet, wat moet je met zo’n bejaarde op die leeftijd (en geld Ja mooi maar kom op zeg)

3 likes

Mijn dochter moet eraan geloven qua kleding. Alles wat ik vroeger leuk vond of nu wel zou willen hebben: my little pony (de originele, niet die nieuwe lelijke). Ze heeft nu leggings, ondergoed, sokken, een regenpak en ze krijgt van m’n nicht een joggingpak met mlp😆
Gelukkig vindt ze het ook mooi haha.

2 likes

Hij woont wel echt op een hele mooie plek in Amsterdam geloof ik, misschien wil ze gewoon graag een pied a terre?

Maar nee ff serieus dit geeft me echt de kriebels

3 likes

Mijn moeder heeft ooit voor mij een jurkje gemaakt, waar een zakje met een poppetje erin op zat. Zo jammer dat dat jurkje niet bewaard is, want het was echt zo’n jaren 90 gordijnstof.

5 likes

Oh nee ze bedoelde ik het niet. Ik denk dat m’n moeder misschien dan teveel geld had, weetikhet. Ik moest altijd naar zo’n “speciale” kinderkledingwinkel met allemaal “merken”. Echt jarenlang in mn kindertijd kocht ze volgens mij alleen kleding daar voor mij.

Anoniem!:

Denk jij dat je als kind dure kleding droeg?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb geen idee

0 stemmers

1 like

Dit gesprek over hoeveel je als kind van kleding hield maakt voor mij weer even duidelijk dat ik in redelijke armoede ben opgegroeid.

7 likes

Belangrijker nog: kan je gratis naar die villa op Terschelling. Kijk ik vind het nasty, maar ik ben wel team als je het doet, doe het goed. Kies dan niet zo’n 20 jaar oudere vent die nog als tiener leeft.

4 likes

Sneu dat Cynthia al te oud voor hem is

2 likes