Stel je persoonlijke vraag #56

Hij woont wel echt op een hele mooie plek in Amsterdam geloof ik, misschien wil ze gewoon graag een pied a terre?

Maar nee ff serieus dit geeft me echt de kriebels

3 likes

Mijn moeder heeft ooit voor mij een jurkje gemaakt, waar een zakje met een poppetje erin op zat. Zo jammer dat dat jurkje niet bewaard is, want het was echt zo’n jaren 90 gordijnstof.

5 likes

Oh nee ze bedoelde ik het niet. Ik denk dat m’n moeder misschien dan teveel geld had, weetikhet. Ik moest altijd naar zo’n ā€œspecialeā€ kinderkledingwinkel met allemaal ā€œmerkenā€. Echt jarenlang in mn kindertijd kocht ze volgens mij alleen kleding daar voor mij.

Anoniem!:

Denk jij dat je als kind dure kleding droeg?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb geen idee

0 stemmers

1 like

Dit gesprek over hoeveel je als kind van kleding hield maakt voor mij weer even duidelijk dat ik in redelijke armoede ben opgegroeid.

8 likes

Belangrijker nog: kan je gratis naar die villa op Terschelling. Kijk ik vind het nasty, maar ik ben wel team als je het doet, doe het goed. Kies dan niet zo’n 20 jaar oudere vent die nog als tiener leeft.

4 likes

Sneu dat Cynthia al te oud voor hem is

2 likes

Hahaha ik wilde altijd zo’n t-shirt van de Large met ā€œAll this, and brains too!ā€ omdat dat gewoon waar was maar dat vonden mijn vrienden allemaal eeeeecht niet kunnen dus dat is er uiteindelijk nooit van gekomen

5 likes

Ik had ā€˜I’m multi talented, I can walk and chew gum at the same time’ :sob:

Ik zou m ook wel doen tbh

3 likes

Hahahah ik wilde vroeger zo’n shirt van de large ā€œdamn right im good in bed… I can sleep all dayā€ tering gĆŖnant maar feest ging gelukkig ook niet door omdat m’n moeder er een stokje voor stak

1 like

Ik had eentje waar op stond
If you think I’m a bitch, you should meet my mother

En dat was ok als 17-jarige ofzo :sweat_smile:, mijn moeder vond het zelfs leuk?

8 likes

Blinding Lights en Starboy van voor naar achter, achter naar voor en indien gewenst met live adlibs erbij.

1 like

Mijn vriendin had zo’n t-shirt waarop stond Will Fuck for cocaine :slightly_smiling_face:

Van zo’n Italiaans/Amerikaanse dude die in de gevangenis zat, die waren toen heel populair. Weet niet meer hoe dat merk heette maar dacht iets met Escobar. En dan niet Pablo maar een andere?

4 likes

Ik heb gisteren nog naar zijn mixtapes geluisterd en ik kon gewoon alles meezingen. Ad libs en al erbij :joy:

2 likes

Omg erg dat soort shirts.

Toen ik 15 was, was ā€˜omweekend’ heel erg trendy. Croptops met teksten zoals ā€˜Drake would never treat me like this’ of ā€˜I’m not a virgin, i’m a capricorn’.

De webshop bestaat nu nog steeds en eh soortgelijke leuke tekstjes voor op de shirts.

5 likes

Haha oh echt verschrikkelijk

3 likes

Haha was dit ook in de tijd van de De Puta Madre-shirts?

4 likes

Oooh ja die bedoel ik! Heette dat merk zo? Hoe kom ik nou op Escobar :nerd_face:

1 like

Haha ik lees op de Wiki dat het verhaal was dat het van een Colombiaanse drugscrimineel zou zijn, vandaar de link misschien.

1 like

Oh goed gevonden! Ik had ook gegoogeld maar kon het niet vinden.

1 like