Hij woont wel echt op een hele mooie plek in Amsterdam geloof ik, misschien wil ze gewoon graag een pied a terre?
Maar nee ff serieus dit geeft me echt de kriebels
Hij woont wel echt op een hele mooie plek in Amsterdam geloof ik, misschien wil ze gewoon graag een pied a terre?
Maar nee ff serieus dit geeft me echt de kriebels
Mijn moeder heeft ooit voor mij een jurkje gemaakt, waar een zakje met een poppetje erin op zat. Zo jammer dat dat jurkje niet bewaard is, want het was echt zoān jaren 90 gordijnstof.
Oh nee ze bedoelde ik het niet. Ik denk dat mān moeder misschien dan teveel geld had, weetikhet. Ik moest altijd naar zoān āspecialeā kinderkledingwinkel met allemaal āmerkenā. Echt jarenlang in mn kindertijd kocht ze volgens mij alleen kleding daar voor mij.
Anoniem!:
Denk jij dat je als kind dure kleding droeg?
0 stemmers
Dit gesprek over hoeveel je als kind van kleding hield maakt voor mij weer even duidelijk dat ik in redelijke armoede ben opgegroeid.
Belangrijker nog: kan je gratis naar die villa op Terschelling. Kijk ik vind het nasty, maar ik ben wel team als je het doet, doe het goed. Kies dan niet zoān 20 jaar oudere vent die nog als tiener leeft.
Sneu dat Cynthia al te oud voor hem is
Hahaha ik wilde altijd zoān t-shirt van de Large met āAll this, and brains too!ā omdat dat gewoon waar was maar dat vonden mijn vrienden allemaal eeeeecht niet kunnen dus dat is er uiteindelijk nooit van gekomen
Ik had āIām multi talented, I can walk and chew gum at the same timeā ![]()
Ik zou m ook wel doen tbh
Hahahah ik wilde vroeger zoān shirt van de large ādamn right im good in bed⦠I can sleep all dayā tering gĆŖnant maar feest ging gelukkig ook niet door omdat mān moeder er een stokje voor stak
Ik had eentje waar op stond
If you think Iām a bitch, you should meet my mother
En dat was ok als 17-jarige ofzo
, mijn moeder vond het zelfs leuk?
Blinding Lights en Starboy van voor naar achter, achter naar voor en indien gewenst met live adlibs erbij.
Mijn vriendin had zoān t-shirt waarop stond Will Fuck for cocaine ![]()
Van zoān Italiaans/Amerikaanse dude die in de gevangenis zat, die waren toen heel populair. Weet niet meer hoe dat merk heette maar dacht iets met Escobar. En dan niet Pablo maar een andere?
Ik heb gisteren nog naar zijn mixtapes geluisterd en ik kon gewoon alles meezingen. Ad libs en al erbij ![]()
Omg erg dat soort shirts.
Toen ik 15 was, was āomweekendā heel erg trendy. Croptops met teksten zoals āDrake would never treat me like thisā of āIām not a virgin, iām a capricornā.
De webshop bestaat nu nog steeds en eh soortgelijke leuke tekstjes voor op de shirts.
Haha oh echt verschrikkelijk
Haha was dit ook in de tijd van de De Puta Madre-shirts?
Oooh ja die bedoel ik! Heette dat merk zo? Hoe kom ik nou op Escobar ![]()
Haha ik lees op de Wiki dat het verhaal was dat het van een Colombiaanse drugscrimineel zou zijn, vandaar de link misschien.
Oh goed gevonden! Ik had ook gegoogeld maar kon het niet vinden.