Stel je persoonlijke vraag #56

Naar de funkiehouse in Rotterdam of naar een men at work om veel te dure shirtjes van GSUS te kopen waar de schouders bloot van waren. M
T-Shirts met boys are stupider send them to Jupiter, en boys are stupid throw rocks at them zou ik graag nog hebben.

Maar had ook i slept my way to the top tshirt toen ik 12-13 was, wat belachelijk haha. Volgens mij gashlighte m’n moeder me ook volledig toen ik zei dat ik die kwijt was: dan moet je je kamer maar opruimen, maar volgende mij gooide ze die gewoon weg.

10 likes

Hahaha ik wilde altijd zo’n t-shirt van de Large met “All this, and brains too!” omdat dat gewoon waar was maar dat vonden mijn vrienden allemaal eeeeecht niet kunnen dus dat is er uiteindelijk nooit van gekomen

4 likes

Ik had ‘I’m multi talented, I can walk and chew gum at the same time’ :sob:

Ik zou m ook wel doen tbh

3 likes

Hahahah ik wilde vroeger zo’n shirt van de large “damn right im good in bed… I can sleep all day” tering gênant maar feest ging gelukkig ook niet door omdat m’n moeder er een stokje voor stak

1 like

Ik had eentje waar op stond
If you think I’m a bitch, you should meet my mother

En dat was ok als 17-jarige ofzo :sweat_smile:, mijn moeder vond het zelfs leuk?

8 likes

Blinding Lights en Starboy van voor naar achter, achter naar voor en indien gewenst met live adlibs erbij.

1 like

Mijn vriendin had zo’n t-shirt waarop stond Will Fuck for cocaine :slightly_smiling_face:

Van zo’n Italiaans/Amerikaanse dude die in de gevangenis zat, die waren toen heel populair. Weet niet meer hoe dat merk heette maar dacht iets met Escobar. En dan niet Pablo maar een andere?

4 likes

Ik heb gisteren nog naar zijn mixtapes geluisterd en ik kon gewoon alles meezingen. Ad libs en al erbij :joy:

2 likes

Omg erg dat soort shirts.

Toen ik 15 was, was ‘omweekend’ heel erg trendy. Croptops met teksten zoals ‘Drake would never treat me like this’ of ‘I’m not a virgin, i’m a capricorn’.

De webshop bestaat nu nog steeds en eh soortgelijke leuke tekstjes voor op de shirts.

5 likes

Haha oh echt verschrikkelijk

3 likes

Haha was dit ook in de tijd van de De Puta Madre-shirts?

3 likes

Oooh ja die bedoel ik! Heette dat merk zo? Hoe kom ik nou op Escobar :nerd_face:

1 like

Haha ik lees op de Wiki dat het verhaal was dat het van een Colombiaanse drugscrimineel zou zijn, vandaar de link misschien.

1 like

Oh goed gevonden! Ik had ook gegoogeld maar kon het niet vinden.

1 like

Ik had hier een shirtje van, was ik erg trots op, zwart met roze stieren (?) en zilveren studs. :joy: En ook zo’n Jesus is My Homeboy-shirt, god god wat voelde ik me hip, toen was ik 16-17-18 ofzo.

1 like

Never forget de coolcat :heart:

7 likes

Deze tekst maar dan op een loeistrak roze shirtje precies op je borsten als tiener. Waaaaarom liet iemand me hiermee rondlopen. :skull:

7 likes

Hahahah ja ik had ‘you say I’m a bitch, like it’s a bad thing :smiling_face_with_tear: echt te erg.

Maar deze mis ik stiekem wel, en ook die van mijn homegirl Mary hahaha

5 likes

JA die had ik ook!

Mijn vriend staat op de schoolfoto uit die tijd met een Chiquita Banana tshirt maar in plaats daar van stond er ‘Punani’. OP DE SCHOOLFOTO :joy::joy:
Denk dat z’n moeder geen flauw benul had.

18 likes