Stel je persoonlijke vraag #56

Ik had dan een vet nerdy shirt eigenlijk met: ‘this is the oldest I’ve ever been’.

Hi-la-risch :’)

4 likes

Hahaha wat een teksten, jongen uit mijn klas (13) zn gymshirt was " Dames: GRATIS blaastest!" Met dan een pijl naar beneden en ik vond dat helemaal hi ha ho hilarisch

Enige leuke aan docent zijn is kijken hoe al die pubers zich kleden, zijn dit soort teksten nu ook nog een ding?

5 likes

Nee. Het ding is vooral: zo saai mogelijk. Donkerblauw, zwart, grijs, misschien wit en vooral alles effen.

4 likes

Jullie hadden t-shirts met sletterige teksten, mijn moeder liet mij gewoon sletterige jurken dragen hahahaha.

RIP mijn onschuld

5 likes

Ik had een enorm zwart t shirt met heel groot Cut the Crap en een soort gabber met een hiphopbroek die zijn middelvinger op stak. Die kale vent was echt groot.

En een dready trui, waarvan ik nog steeds baal dat ik hem ooit heb weggegooid.

Verder veel ‘naveltruitjes’ die mijn tieten net bedekten.

2 likes

En terwijl wij in onze sletterige t-shirts liepen, droegen de jongens dit soort:

Pareltje dit hoor, net even opgedoken uit m’n fotoboek ‘Gran Canaria 2004’

35 likes

Oh god dit doet mij denken aan een shirt wat ik had met paarsroze glitter letters:
FBI
fabulous, beautiful and intelligent

The audacity hahah wow

8 likes

Ik was alternatief dus (vond ik toen) moest ik vooral grote zwarte shirts dragen. Mijn favoriet had aan de voorkant de tekst “het is geel en je kunt er op staan” en op de achterkant een plaatje van een kuiken :smiling_face_with_tear:

11 likes

Beter dat dan Female Body Inspector

10 likes

hoe spreken jullie antifa uit?

• antifa
  • antifa

0 stemmers

ik vind antifa altijd zo raar klinken, alsof ‘tifa’ een woord zou moeten zijn?

Hoe spreken jullie pvv stemmer uit?

• Tokkies

0 stemmers

5 likes

Geen klemtoon, geloof ik?

4 likes

Hoe doe je dat?

3 likes

Geen idee. Ik hoor gewoon geen klemtoon.

4 likes

Sinds ik weet van de term ‘marginalen’ gebruik ik die.

3 likes

Iemand die zich laat pesten

• Begrijpelijk
  • Kom eens voor jezelf op man!

0 stemmers

Doet de huidige situatie Rusland die steeds NAVO luchtruim intreed en de navo die dan niks doet jou daaraan denken?

• Ja omg schiet gewoon meteen neer zoals Turkije (navo lid) ook deed, gebeurde toen niks
  • Nee is heel begrijpelijk dat de navo zich niet veilig voelt voor zichzelf op te komen

0 stemmers

Sorry ik ben nog nooit gepest maar voel me nu als Europeaan gewoon nu by proxy gepest door Rusland terwijl mark Rutte het laat gebeuren.

Moest eraan denken: heb je de film see no evil gezien

• Nee
  • OMG ja die Denen verdienden echt alles, kom eens voor jezelf op joh passievelingen

0 stemmers

Sorry mensen die zich laten pesten is echt iets waar ik niet naar kan kijken, wordt dan echt plaatsvervangend boos

2 likes

Vind je het dan de verantwoordelijkheid van degene die gepest wordt dat diegene dat voort laat duren? Beetje de omgekeerde wereld. Daar word ik eerder boos van.

8 likes

Ik zeg niets over verantwoordelijkheid, ik heb het over realiteit. Als je je grenzen niet aangeeft, gaan mensen/landen/whatever erover.

1 like

Je hebt een nieuw matras of topper gekocht. Deze moet je volgens de instructies 24u laten luchten/ontplooien voor gebruik.

Doe je dit:

• Ja, sowieso!
  • Alleen als het uitkomt (je hoeft bijv nog niet op het bed te slapen)
  • Nee, want onhandig. Maar zou het wel willen.
  • Nee, boeiend

0 stemmers

Ik heb een discussie met mijn vriend dus even peilen wat het immer representatieve forum zegt :sweat_smile:

Dit vind ik echt bullshit en victim blaming. Het is zeker ook de schuld van Oekraïne, deze oorlog.

5 likes