Stel je persoonlijke vraag #56

Had een shirt met: F*ck, all I need is U

:sob::joy:

2 likes

Ik zat toen veel op twitter en toen was er ook een shirt
Met
Was je kut!
Haha echt erg

2 likes

Ik had een shirtje van Paul Frank met wish me good fuck erop omg zo cringe was dat.

1 like

God, ik liep rond in shirts met ‘Takkewijf’ en ‘The answer is NO’.

Wat is dat toch op die leeftijd dat je denkt dat dat een goed idee is?

3 likes

Some girls do, some girls don’t, I might
Droeg ik met trots toen ik 12 was :woman_facepalming:

Haha ja ik heb ook met die aap op m’n shirt rondgelopen. Volgens mij ook nog een fake :smile:. Maar dat was al meer richting begin studententijd.

Als puber had ik bij de Large een “Barbie is a slut” shirt besteld. Beetje deze in het zwart.

Om een beetje rebels te zijn en om me tegen mijn ouders af te zetten. Jammergenoeg verrekten mijn ouders geen spier en lieten me gerust dit shirt dragen als we op vezoek gingen naar oma :smiley:

Geniaal van ze, weet niet of ik over een jaar of 10 ook zo cool ben met mijn dochters.

6 likes

Ik was dan vrij braaf met m’n ‘Ik heb er geen kracht meer voor’-shirt

7 likes

Ik had als twaalfjarige een nep Miss Sixty shirt met ‘Miss Sexy’. Snap mijn ouders echt niet :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

3 likes

Wat verschrikkelijk allemaal!
Ik denk dat ik dat toen ook verschrikkelijk vond en als tegenhanger van jullie zeiden mijn meest spannende shirts “little miss know it all” en “nerdy flirty”.
Ik had nou eenmaal een bril :nerd_face:

2 likes

Ik had dan een vet nerdy shirt eigenlijk met: ‘this is the oldest I’ve ever been’.

Hi-la-risch :’)

4 likes

Hahaha wat een teksten, jongen uit mijn klas (13) zn gymshirt was " Dames: GRATIS blaastest!" Met dan een pijl naar beneden en ik vond dat helemaal hi ha ho hilarisch

Enige leuke aan docent zijn is kijken hoe al die pubers zich kleden, zijn dit soort teksten nu ook nog een ding?

4 likes

Nee. Het ding is vooral: zo saai mogelijk. Donkerblauw, zwart, grijs, misschien wit en vooral alles effen.

4 likes

Jullie hadden t-shirts met sletterige teksten, mijn moeder liet mij gewoon sletterige jurken dragen hahahaha.

RIP mijn onschuld

5 likes

Ik had een enorm zwart t shirt met heel groot Cut the Crap en een soort gabber met een hiphopbroek die zijn middelvinger op stak. Die kale vent was echt groot.

En een dready trui, waarvan ik nog steeds baal dat ik hem ooit heb weggegooid.

Verder veel ‘naveltruitjes’ die mijn tieten net bedekten.

1 like

En terwijl wij in onze sletterige t-shirts liepen, droegen de jongens dit soort:

Pareltje dit hoor, net even opgedoken uit m’n fotoboek ‘Gran Canaria 2004’

34 likes

Oh god dit doet mij denken aan een shirt wat ik had met paarsroze glitter letters:
FBI
fabulous, beautiful and intelligent

The audacity hahah wow

7 likes

Ik was alternatief dus (vond ik toen) moest ik vooral grote zwarte shirts dragen. Mijn favoriet had aan de voorkant de tekst “het is geel en je kunt er op staan” en op de achterkant een plaatje van een kuiken :smiling_face_with_tear:

11 likes

Beter dat dan Female Body Inspector

10 likes

hoe spreken jullie antifa uit?

• antifa
  • antifa

0 stemmers

ik vind antifa altijd zo raar klinken, alsof ‘tifa’ een woord zou moeten zijn?

Hoe spreken jullie pvv stemmer uit?

• Tokkies

0 stemmers

5 likes