Had een shirt met: F*ck, all I need is U
Ik zat toen veel op twitter en toen was er ook een shirt
Met
Was je kut!
Haha echt erg
Ik had een shirtje van Paul Frank met wish me good fuck erop omg zo cringe was dat.
God, ik liep rond in shirts met âTakkewijfâ en âThe answer is NOâ.
Wat is dat toch op die leeftijd dat je denkt dat dat een goed idee is?
Some girls do, some girls donât, I might
Droeg ik met trots toen ik 12 was
Haha ja ik heb ook met die aap op mân shirt rondgelopen. Volgens mij ook nog een fake . Maar dat was al meer richting begin studententijd.
Als puber had ik bij de Large een âBarbie is a slutâ shirt besteld. Beetje deze in het zwart.
Om een beetje rebels te zijn en om me tegen mijn ouders af te zetten. Jammergenoeg verrekten mijn ouders geen spier en lieten me gerust dit shirt dragen als we op vezoek gingen naar oma
Geniaal van ze, weet niet of ik over een jaar of 10 ook zo cool ben met mijn dochters.
Ik was dan vrij braaf met mân âIk heb er geen kracht meer voorâ-shirt
Ik had als twaalfjarige een nep Miss Sixty shirt met âMiss Sexyâ. Snap mijn ouders echt niet
Wat verschrikkelijk allemaal!
Ik denk dat ik dat toen ook verschrikkelijk vond en als tegenhanger van jullie zeiden mijn meest spannende shirts âlittle miss know it allâ en ânerdy flirtyâ.
Ik had nou eenmaal een bril
Ik had dan een vet nerdy shirt eigenlijk met: âthis is the oldest Iâve ever beenâ.
Hi-la-risch :â)
Hahaha wat een teksten, jongen uit mijn klas (13) zn gymshirt was " Dames: GRATIS blaastest!" Met dan een pijl naar beneden en ik vond dat helemaal hi ha ho hilarisch
Enige leuke aan docent zijn is kijken hoe al die pubers zich kleden, zijn dit soort teksten nu ook nog een ding?
Nee. Het ding is vooral: zo saai mogelijk. Donkerblauw, zwart, grijs, misschien wit en vooral alles effen.
Jullie hadden t-shirts met sletterige teksten, mijn moeder liet mij gewoon sletterige jurken dragen hahahaha.
RIP mijn onschuld
Ik had een enorm zwart t shirt met heel groot Cut the Crap en een soort gabber met een hiphopbroek die zijn middelvinger op stak. Die kale vent was echt groot.
En een dready trui, waarvan ik nog steeds baal dat ik hem ooit heb weggegooid.
Verder veel ânaveltruitjesâ die mijn tieten net bedekten.
En terwijl wij in onze sletterige t-shirts liepen, droegen de jongens dit soort:
Pareltje dit hoor, net even opgedoken uit mân fotoboek âGran Canaria 2004â
Oh god dit doet mij denken aan een shirt wat ik had met paarsroze glitter letters:
FBI
fabulous, beautiful and intelligent
The audacity hahah wow
Ik was alternatief dus (vond ik toen) moest ik vooral grote zwarte shirts dragen. Mijn favoriet had aan de voorkant de tekst âhet is geel en je kunt er op staanâ en op de achterkant een plaatje van een kuiken
Beter dat dan Female Body Inspector
hoe spreken jullie antifa uit?
- antifa
- antifa
0 stemmers
ik vind antifa altijd zo raar klinken, alsof âtifaâ een woord zou moeten zijn?
Hoe spreken jullie pvv stemmer uit?
- Tokkies
0 stemmers