Stel je persoonlijke vraag #56

Ik wil net zeggen, vind het lief, maar na dit gelezen te hebben moet ik mijn stem delen met @Shaaar

Edit: eigenlijk is het wel gewoon wat we in de wereld nodig hebben, je hebt gelijk maar ik heb gewoon veel haat in mij hart.

1 like

Een goede vriend vraagt of je een dagje op zijn hond kan passen bij jou thuis. Het is een normale hond, niet uitzonderlijk druk, niet agressief, middenmaat. Je hebt die dag geen plannen, dus qua beschikbaarheid kan het. Wat zeg je?

• Ja, ik vind het leuk om (even) een hond in huis te hebben
  • Ja, maar ik doe het voornamelijk om die vriend te helpen. Ik vind het niet heel leuk maar ook niet erg om te doen. Dus voornamelijk om te helpen
  • Nee, ik vind honden eng
  • Nee, ik vind honden (in mijn huis) vies
  • Nee, ik heb zelf een huisdier die dat echt niet chill vindt
  • Nee, iemand in mijn huis is allergisch
  • Nee, mijn huis is echt niet geschikt voor een hond
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

1 like

Als het echt nodig is of als anderen die het normaal wel graag doen niet kunnen, wil ik echt wel helpen en even oppassen.
Maar anders nee, want ik vind het niet zo leuk om een hond in huis te hebben.

2 likes

Ik zou dan liever in het huis van de ander een dagje oppassen. Daar is dan ook alles wat de hond nodig heeft.

22 likes

Nou ik ben gegaan en het viel allemaal weer reuze mee! Ik heb me vermaakt, de deur uitgaan om het te doen was het moeilijkste punt, en het is prima dat het maar 2x per jaar is!

19 likes

Wat was het dan

6 likes

Het was een avond met een lotgenotengroep. Ik ken de mensen nog niet super goed, dus dat is drempel 1. Daarnaast is het een avond met een gezellige insteek, maar omdat je het sowieso ook over hĆ©t onderwerp hebt, is het ook een avond met soms pijn en verdriet. Dan is het soms makkelijker om tegen jezelf te zeggen ā€œIk heb geen zinā€, dan in te zien dat je het spannend vind, maar er wel aan wil deelnemen.

14 likes

Nee, ik heb daar gewoon geen zin in.

1 like

Mijn god, heeft ze dit echt zo opgeschreven. Wat een treurnis

1 like

Zou het op zich heel graag doen, love honden, maar wil ook dat mijn kat me lief blijft vinden, dus helaas…

Noooo way dat ik een warme hondendrol ga oprapen met een plastic zakje🤮

5 likes

Als je je bovenbuurvrouw hoort stofzuigen om 00:00, na hoe lang stuur je een appje?

• Direct, doe normaal
  • Na 2-5 min, misschien heeft ze iets laten vallen
  • Na 15 min
  • Na 30 min
  • Niet, doe je ding

0 stemmers

3 likes

Eigenlijk nooit want leef en laten leven

Maar jaren geleden toen mn nieuwe buuf maanden aan het verbouwen was tot savonds laat ben ik wel dr huis in gelopen om ff te vertellen dat dat niet de bedoeling was :joy:

1 like

Stel je persoonlijke vraag #54 - #3669 door FredPaillet

4 likes

Zou alleen wat sturen als ze structureel om dat tijdstip zou gaan stofzuigen en ik er wakker van zou worden. Maar eenmalig geen probleem

10 likes

Inderdaad, misschien zit er wel een hele grote spin, daarvoor heb ik ook wel eens midden in de nacht de stofzuiger gepakt.

2 likes

Heb ooit bovenburen gehad die om 3 uur snachts 3 kwartier aan het stofzuigen waren, toen ik naar boven liep en vroeg waarom bleek dat ze fruitvliegjes aan het opzuigen waren :’) ???

1 like

Je ontmoet een leuke man en bent er mee aan het daten, maar hij blijkt in 2018 mee te hebben gedaan aan Temptation Island. Zou je nog een relatie met hem aangaan?

• Nee
  • Alleen als hij toen niet is vreemdgegaan
  • Ja hoor

0 stemmers

2 likes

Hangt af van of hij z’n purpoos gevonden heeft.

43 likes

Je loopt in de supermarkt en opeens ruik je een vieze zweetlucht. Je kunt het zelf niet zijn maar…

Snuffel je dan aan jezelf of jij dat toch niet bent?

• Ja het is sterker dan ik
  • Nee want ik ben dat niet
  • Misschien

0 stemmers

1 like