Toen ik zwanger was kwam ik erachter dat 95% vd mensen in mijn lidl naar zweet ruiken. ![]()
Als iemand daar zeven jaar geleden aan mee heeft gedaan was hij toen waarschijnlijk begin 20, dus nu eind twintig misschien net begin 30 en dat is te jong voor mij. Dan zou het niet vanwege Temptation Island zijn. Wel vanwege Temptation Island zou het zijn als hij nu mijn leeftijd is, iemand die met midden dertig aan zoān programma meedoet zou ik niet serieus meer kunnen nemen. Maar sowieso niet dus ![]()
volgens mij heeft er nog nooit een man meegedaan aan temptation island die mijn type is maar als ik het verder helemaal zag zitten zou het geen dealbreaker zijn
Ik kan mij niet voorstellen dat ik zoān man een leuke man zou vinden nu (leuk als in aantrekkelijk/mijn type) maar als dat zo is dan zou dit zo relatief lang geleden mij denk ik niet tegenhouden
Oh wat @Dazed zegt eigenlijk
Je leidinggevende neemt je telefoontje niet op en appt ik bel je terug āin de loop van de middagā.
Hoe laat verwacht jij dan dat je gebeld gaat worden?
- 12:00 - 14:00
- 14:00 - 16:00
- 16:00 - 18:00
0 stemmers
Mijn leidinggevende appt me dit dus zojuist en ik heb geen idee waar ik nu aantoe ben. En ik heb mijn laptop erbij nodig, dus ik ākanā de deur nu niet uit terwijl ik net op minivakantie ben. Om extra duidelijkheid vragen zou kunnen, maar dat werkt helaas niet bij deze leidinggevende.
Allemaal. Dit is toch juist zoān uitspraak die je gebruikt wanneer je eigenlijk geen idee hebt. Komt voor mij op hetzelfde neer als ergens in de middag.
Ja, zo interpreteer ik hem ook. Echt een kutbegrip eigenlijk haha.
Kan je niet iets terug appen van tot 15u ben ik bereikbaar?
Maar je bent dus eigenlijk niet aan het werk? Dan zou ik een tijd terug appen wanneer je bij je laptop bent, anders zit je de hele middag in de wachtstand toch
Geloof jij in turbokanker door vaccin of medische behandelingen?
- Ja
- Nee
- Anders
0 stemmers
Wat is überhaupt turbo kanker
Kanker die je 1 week na je corona vaccinatie krijgt
bij wijze van spreken of heel snel
Haha oke ik blijf bij mn antwoord (nee)
Als je op vakantie bent zou ik sowieso nergens rekening mee houden. Als ze terugbelt terwijl je niet bij je laptop bent zou ik dat gewoon zeggen met de boodschap āja ik ga op vakantie niet naast mijn laptop zitten wachten tot jij beltā. Of je geeft indd een timeframe wat jou uitkomt, tussen 3 en half 4 ofzo.
Herkenbaar wel overigens, ik had ook zoān leidinggevende die ook zei ik bel straks terug en dan hoorde je er gewoon niks meer van terwijl dat wel belangrijk was. Mega irritant.
Ik heb hem nu inderdaad laten weten dat ik er speciaal voor thuis blijf. Met het verzoek dat als het laat wordt, dat hij het me laat weten.
Ik heb hem vorige week (ook in mijn vakantie) al een belangrijke mail gestuurd over mijn eerste werkdag na de vakantie, en daar heb ik ook nog geen reactie op. Hij heeft mijn verlof van november nog niet beoordeeld, maar ik heb gewoon geboekt afgelopen week (twee weken wachttijd zijn zijn ruim voorbij). Ik lig al een paar nachten wakker een andere vraag die ik aan hem wil stellen, je komt gewoon nergens met deze man. Nog een paar maanden volhouden tot mijn nieuwe baan start.
Edit: YES, hij belde me binnen 5 minuten terug. En ik heb alles voor elkaar wat ik wilde.
wel leuk woord
wel goede herinnering dat ik nog een afspraak moet maken voor mn volgende coronavaccinatie
Sjongejonge wat irritant allemaal zeg. Fijn dat hij uiteindelijk snel reageerde en dat alles ook geregeld is! Maar kost zoveel energie als je de hele tijd extra moet nadenken over hoe je dingen moet formuleren zodat je het probleem voor jezelf niet groter maakt. En dat iemand je gewoon in de wachtstand zet is echt kut.
jaaaa love deze
ik ging mijn dagboek ook op deze manier bijhouden en dan niet op msn enzo want dat schreef zij ook nooit in haar dagboek lol
ik en mijn moeder hebben de afkorting O M G naar elkaar toe geĆÆmplementeerd n.a.v van die boeken en ik noemde haar sindsdien ook Mutti
we zijn een x een deel wezen halen bij de bijenkorf omdat die toen nieuw uitkwam en ik kon niet wachten om die te lezen dus was al begonnen terwijl we nog in het bijenkorf restaurant zaten, vond het ZO leuk
vond die film wel echt stom en teleurstellend
Ga je wel eens in de sauna?
- nee
- ja, als ik naar de sauna/thermen ga
- ja, bij mij thuis (of ouders oid)
- ja in de sportschool/andere plek met faciliteiten
- ja ergens waar je specifiek een sauna kan boeken (dus geen dagje uit/thermen oid)
0 stemmers
Hoe vaak ga je dan? bij benadering
- Ik ga nooit
- Ik ga zeer zelden
- 1x pj
- 1x per kwartaal
- 1x per maand
- 1x per week
- meer dan 1x per week
0 stemmers