Maar je bent dus eigenlijk niet aan het werk? Dan zou ik een tijd terug appen wanneer je bij je laptop bent, anders zit je de hele middag in de wachtstand toch
Geloof jij in turbokanker door vaccin of medische behandelingen?
- Ja
- Nee
- Anders
0 stemmers
Wat is überhaupt turbo kanker
Kanker die je 1 week na je corona vaccinatie krijgt bij wijze van spreken of heel snel
Haha oke ik blijf bij mn antwoord (nee)
Als je op vakantie bent zou ik sowieso nergens rekening mee houden. Als ze terugbelt terwijl je niet bij je laptop bent zou ik dat gewoon zeggen met de boodschap ‘ja ik ga op vakantie niet naast mijn laptop zitten wachten tot jij belt’. Of je geeft indd een timeframe wat jou uitkomt, tussen 3 en half 4 ofzo.
Herkenbaar wel overigens, ik had ook zo’n leidinggevende die ook zei ik bel straks terug en dan hoorde je er gewoon niks meer van terwijl dat wel belangrijk was. Mega irritant.
Ik heb hem nu inderdaad laten weten dat ik er speciaal voor thuis blijf. Met het verzoek dat als het laat wordt, dat hij het me laat weten.
Ik heb hem vorige week (ook in mijn vakantie) al een belangrijke mail gestuurd over mijn eerste werkdag na de vakantie, en daar heb ik ook nog geen reactie op. Hij heeft mijn verlof van november nog niet beoordeeld, maar ik heb gewoon geboekt afgelopen week (twee weken wachttijd zijn zijn ruim voorbij). Ik lig al een paar nachten wakker een andere vraag die ik aan hem wil stellen, je komt gewoon nergens met deze man. Nog een paar maanden volhouden tot mijn nieuwe baan start.
Edit: YES, hij belde me binnen 5 minuten terug. En ik heb alles voor elkaar wat ik wilde.
wel leuk woord
wel goede herinnering dat ik nog een afspraak moet maken voor mn volgende coronavaccinatie
Sjongejonge wat irritant allemaal zeg. Fijn dat hij uiteindelijk snel reageerde en dat alles ook geregeld is! Maar kost zoveel energie als je de hele tijd extra moet nadenken over hoe je dingen moet formuleren zodat je het probleem voor jezelf niet groter maakt. En dat iemand je gewoon in de wachtstand zet is echt kut.
jaaaa love deze
ik ging mijn dagboek ook op deze manier bijhouden en dan niet op msn enzo want dat schreef zij ook nooit in haar dagboek lol
ik en mijn moeder hebben de afkorting O M G naar elkaar toe geïmplementeerd n.a.v van die boeken en ik noemde haar sindsdien ook Mutti
we zijn een x een deel wezen halen bij de bijenkorf omdat die toen nieuw uitkwam en ik kon niet wachten om die te lezen dus was al begonnen terwijl we nog in het bijenkorf restaurant zaten, vond het ZO leuk
vond die film wel echt stom en teleurstellend
Ga je wel eens in de sauna?
- nee
- ja, als ik naar de sauna/thermen ga
- ja, bij mij thuis (of ouders oid)
- ja in de sportschool/andere plek met faciliteiten
- ja ergens waar je specifiek een sauna kan boeken (dus geen dagje uit/thermen oid)
0 stemmers
Hoe vaak ga je dan? bij benadering
- Ik ga nooit
- Ik ga zeer zelden
- 1x pj
- 1x per kwartaal
- 1x per maand
- 1x per week
- meer dan 1x per week
0 stemmers
Alleen tijdens skivakanties.
Momenteel kan ik niet gaan want medisch gezeur maar ik ga graag en dan het liefst in zo’n droge hete, echt heerlijk
Ik ben nog nooit in een sauna geweest en ik kan mij gewoon niet voorstellen dat het lekker is. Het heet hebben vind ik echt vreselijk. Maar nu ga ik wel sinds kort naar een sportschool met meerdere sauna’s en nu komt volgende week een vriendin (gratis) mee sporten en heb ik beloofd dat we in de sauna gaan. En in het ijsbad. Nu denk ik wel ja ik betaal er wel voor dus ik moet het een keer proberen…
Sauna warmte is heel anders dan het gewoon warm hebben, misschien kan je er wel tegen. En je kan ook gewoon een minuutje gaan hè!
Oh nou ik haat de zomer met dat vieze kleffe benauwde weer haha dus dat is niet per se dezelfde ervaring
Ik ben ook iemand die snel zweet en haat het om het warm te hebben. De zomer is niet mijn seizoen. Maar echt ik hou zo erg van de sauna, het is zo ontspannend. Zou het liefst elke week gaan.
Verkiezingstijd!!!
Stem jij (denk je) de komende verkiezingen hetzelfde als je partner? Gewoon een gok. Zonder partner (die mag stemmen) helaas geen optie echt oneerlijk
- Ja (ongeveer) hetzelfde
- Nee hij/zij/hen linkser
- Nee hij/zij/hen rechtser
- Mijn partner mag wel stemmen maar gaat dat niet doen, ik wel
- Ik ga niet stemmen maar mijn partner wel
- Ik weet nog niks
0 stemmers