Stel je persoonlijke vraag #56

Momenteel kan ik niet gaan want medisch gezeur maar ik ga graag en dan het liefst in zo’n droge hete, echt heerlijk

4 likes

Ik ben nog nooit in een sauna geweest en ik kan mij gewoon niet voorstellen dat het lekker is. Het heet hebben vind ik echt vreselijk. Maar nu ga ik wel sinds kort naar een sportschool met meerdere sauna’s en nu komt volgende week een vriendin (gratis) mee sporten en heb ik beloofd dat we in de sauna gaan. En in het ijsbad. Nu denk ik wel ja ik betaal er wel voor dus ik moet het een keer proberen…

2 likes

Sauna warmte is heel anders dan het gewoon warm hebben, misschien kan je er wel tegen. En je kan ook gewoon een minuutje gaan hè!

6 likes

Oh nou ik haat de zomer met dat vieze kleffe benauwde weer haha dus dat is niet per se dezelfde ervaring

2 likes

Oké dat stelt mij wel een beetje gerust, thanks! @Luzarl @PiuPiu

1 like

Ik ben ook iemand die snel zweet en haat het om het warm te hebben. De zomer is niet mijn seizoen. Maar echt ik hou zo erg van de sauna, het is zo ontspannend. Zou het liefst elke week gaan.

2 likes

Verkiezingstijd!!!

Stem jij (denk je) de komende verkiezingen hetzelfde als je partner? Gewoon een gok. Zonder partner (die mag stemmen) helaas geen optie echt oneerlijk

• Ja (ongeveer) hetzelfde
  • Nee hij/zij/hen linkser
  • Nee hij/zij/hen rechtser
  • Mijn partner mag wel stemmen maar gaat dat niet doen, ik wel
  • Ik ga niet stemmen maar mijn partner wel
  • Ik weet nog niks

0 stemmers

3 likes

ik had meteen deze associatie:

15 likes

Hoewel ik goede hoop heb dat hij op het moment het licht begint te zien en PvdA-GL gaat stemmen.

Edit: hij stemde vorig keer D66

7 likes

Sorry nog een optie: mijn partner mag niet stemmen

3 likes

Ik stem meestal GL en vriend PvdA, dus nu hetzelfde :smile:

1 like

Zonder partner (die mag stemmen) helaas geen optie echt oneerlijk

7 likes

zou je in een relatie kunnen zitten met iemand die een andere politieke voorkeur heeft?

• ja 100%
  • ja behalve uitzonderlijke gevallen
  • nee sowieso niet
  • misschien/weet ik niet
  • anders/nvt/ligt hieraan…

0 stemmers

ligt eraan hoe ver de voorkeur verschilt? Iemand die net iets matiger of extremer is van partij? Prima.
Iemand die als hij in je zit allemaal rare dingen of slurs begint te roepen? Ik spring van een brug.

14 likes

Ligt eraan wat je onder politieke voorkeur verstaat. Een andere partij zou voor mij prima zijn, maar dan wel graag een beetje in hetzelfde straatje. Ik stem zelf links en het liefst progressief en zou gevoelsmatig geen relatie kunnen hebben met een VVDer. Maar Volt, d66 of PvDD wel.

Ja21, PVV en BBB een nog go incl alle christelijke partijen. CDA zou bij mij een twijfelgeval zijn .

8 likes

Denk dat pvdd en pvda/gl wellicht beter samengaan in een relatie dan pvv en d66 bijv :sweat_smile:.

@Ainu @Fishing
ja sorry het is 2u snachts in mijn tijdzone dus had ff geen zin om alle nuance te typen haha maar ik vind zelfde meningen maar dan gl en pvdd stemmen nog wel onder een soortgelijke voorkeur vallen. maar ik kende ook groenlinks stemmers die dan wel fvd’ers daten en dat vond ik altijd zo bizar

9 likes

dat lijkt me wel echt gestoord

ik zou dan eerder denken dat je nog wel zo een christelijke gekkie zou kunnen daten maar toch niet dit:

4 likes

links lullen rechts coochie vullen :sleepy:

22 likes

Oke

Oke

1 like