Stel je persoonlijke vraag #56

Ik heb mijn sport abonnement overgedragen aan een collega voor een week. Zij heeft nu mijn ‘sleutel’ waar je mee naar binnen gaat.

Die overdrachtsperiode is inmiddels al afgelopen sinds gisteren, maar hoorde niks van haar.

Vandaag moest ik weer werken en hoorde ik dat ze op het werk letsel heeft opgelopen (neus gebroken door client). Ze heeft haar telefoon al 2 dagen uitstaan… :sob: onze manager krijgt ook geen contact

Vind het heel zielig en wil haar niet lastigvallen maar ik wil wel mijn sleutel terug.

Wat zou ik doen? Is het raar om langs haar huis te gaan?

• Ja is raar, afwachten tot ze contact opneemt.
  • Nee is niet raar, gewoon langs gaan.
  • Anders

0 stemmers

Contact met sportschool opnemen heeft geen zin denk ik, zijn vrij star qua regels.

2 likes

Ik zou bij de sportschool zeggen m’n sleutel kwijt te zijn en een nieuwe aanvragen :sweat_smile:. Ik ben erg conflictmijdend.

14 likes

Is dat echt raar :weary: ik betaal 100,- per maand voor die plek en als ik ergens anders heen moet om te zwemmen kost me dat ook weer 8 euro per keer. En morgen heb ik daar fysiotherapie, kom ik ook niet binnen

2 likes

Ik zou persoonlijk niet gaan wachten tot zij zelf contact opneemt. Kan me prima voorstellen dat ik zoiets in haar situatie zou vergeten en zou het dan ook prima vinden als die sleutel wordt opgehaald.

12 likes

Ik zou het wel eerst proberen bij de sportschool eigenlijk. Langs gaan daarna kan altijd nog I guess

Ja dat boeit me ook echt helemaal niet dat ze het vergeten is! Maar haar telefoon staat dus ook uit, dus kan het haar niet vragen

Ik zou het nodeloos ingewikkeld maken en tegen de sportschool zeggen dat mijn sleutel in de auto ligt waar mijn vriend nu een week mee weg is en of je tijdelijk even een reservesleutel mag.

11 likes

je kan vast wel met eigen ID naar binnen toch? idd zeggen dat je m kwijt bent/ergens hebt laten liggen

1 like

Ik zal langsgaan met een bloemetje ofzo

31 likes

Nee, ze zijn daar echt onwijs moeilijk mee. En heb een overdrachtsformulier moeten invullen dus ze weten dat iemand anders mijn sleutel heeft.

1 like

Hebben jullie boeken in de woonkamer staan?

• Ja, een hele boekenkast vol
  • Ja, een paar ter decoratie
  • Nee, maar wel in een andere kamer
  • Nee

0 stemmers

Ik zou even langsgaan, maar wel alsof je haar even opzoekt om beterschap te wensen oid en dan ernaar vragen. Eventueel een kaartje of bloemetjes mee

1 like

Dat vind ik dan weer een beetje schijnheilig

Edit: en anders dan langsgaan voor die sleutel maar OOK een bloemetje meenemen

26 likes

Ja een paar, maar niet ter decoratie.

24 likes

Wat zijn mensen hier toch weer bang en vermijdend, gewoon langsgaan en zeggen: he hoorde van je letsel echt superkut, sorry dat ik je hiermee lastig val nu, maar mag ik die sleutel terug, heel veel sterkte verder.

75 likes

Heb je niet haar privé nummer zodat je even kan afstemmen?

2 likes

Ja ze heeft iets heel vervelends maar ze is niet terminaal ofzo. Ik kan me goed voorstellen dat ze er zelf even niet aan denkt maar het ook wel chill vindt als dit uiteindelijk in orde is.

6 likes

Spannende update!!!

Ik kwam binnen en er lag een kaartje in de bus met mijn sleutel. In het kaartje stond o.a dat ze te emotioneel was om te bellen.

Ik heb net een grote pompoen voor de deur gezet met een kaartje eraan. 1 x aangebeld maar ze maakte niet open.

166 likes

Superlief!

1 like

Arretjescake

• Geweldig
  • OK
  • Bah
  • Ik heb dit nog nooit gegeten

0 stemmers

Ik vind dit echt vies smaken en ik vind het salmonellarisico ook niet chill :nauseated_face:

1 like