Stel je persoonlijke vraag #56

Je kan ook een uur eerder naar bed gaan :joy:

1 like

Ja tuurlijk haha. Alleen ik ben wel best onverzadigbaar als het op slapen aankomt. Als ik 9 uur heb geslapen denk ik nog steeds nou 10 was ook wel lekker geweest :joy:

11 likes

Ik maak altijd met liefde eten of drinken voor mijn kinderen. Heeft als groot voordeel dat ze het andersom ook leren doen :blush: En natuurlijk kunnen ze het zelf, maar het is ook fijn als dat niet altijd hoeft.

3 likes

Ja maar dat denk ik altijd, ongeacht de tijd en of ik een wekker heb gezet. De laatste keer dat ik uitgerust was, zat ik nog in de baarmoeder. :joy:

1 like

Heb je de verwarming al aangezet?

• Ja allang
  • Ja deze week
  • Nee maar gaat niet lang meer duren
  • Nee voorlopig nog niet

0 stemmers

3 likes

Toevallig vandaag

5 likes

Uit principe wil ik de verwarming niet aandoen voor oktober maar dat slaat nergens op want het wordt nu echt te koud.

De badkamer in de ochtend is ook zo koud nu al ik haat het.
Heb jij vloerverwarming?

• Ja
  • Nee
  • Nee maar wil ik wel

0 stemmers

1 like

Wat sneu als je daar gefrustreerd om raakt :smiling_face_with_tear:

Zet m toevallig net aan

1 like

Het is dat ik op vakantie ben momenteel maar anders had ik m wel aangezet. Het was vanmorgen 16.5 graden in mn huis, kon ik zien via de app, en dat is toch wel de grens hoor

1 like

Jaaaa!! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Gezellig van je

2 likes

Ik ontbijt samen met m’n dochter op de bank terwijl we een luisterboek luisteren.
Edit: ik werk nu trouwens niet maar hiervoor deed ik dit meestal ook, alleen soms ontbeet ik op werk omdat ik dan make-up deed sochtends. Maar meestal draag ik dat niet.

2 likes

Ik zit te wachten op mijn airfryer maaltijd kibbeling die ik met dubbele bonus heb gekocht en met al mijn aankopen had ik zoveel bonus dat ik slechts 1/3e van de volle prijs heb betaald.

Ben jij Nederlandser geweest dan dit vandaag?

• Nee dat is wel echt tering Nederlands zeg
  • Ik ben even Nederlands geweest vandaag
  • Ik ga jou overtoepen, ik ben Nederlandser geweest

0 stemmers

1 like

Zou jij een vriend(in) die een dubbele moord heeft gepleegd tijdens een psychose vergeven?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Sorry zit verward te kijken; is niet gebaseerd op mijn eigen leven

3 likes

Ligt er ook beetje aan wie er vermoord zijn, als het micheal p en Robert m zijn boeien

5 likes

Ik heb in een pannenkoeken restaurant gegeten :sunglasses:

2 likes

Jeetje, een traan emoji. Sorry dat ik je aan het huilen heb gemaakt met mijn frustratie! Ik ben gewoon een heel gefrustreerd persoon. Ik wilde net een propje in de prullenbak gooien van heel dichtbij en het ging er alsnog naast, zo irritant. Ik was meteen weer enorm gefrustreerd. Wel fijn dat jij wel heel zen bent, verschil moet er wezen!

1 like

Ja, tenzij diegene mij zou vermoorden. Dat zou ik niet vergeven.

2 likes

Dat kan dan ook niet meer dus dat scheelt

13 likes