Ik kan echt niet chill het huis uit als ik niet rustig op kan starten en dat doe ik met ontbijt, koffie en de krant. Liever een uur eerder opstaan dan gehaast de deur uit.
Ben langzaam in mijn vader aan het veranderen
Ik kan echt niet chill het huis uit als ik niet rustig op kan starten en dat doe ik met ontbijt, koffie en de krant. Liever een uur eerder opstaan dan gehaast de deur uit.
Ben langzaam in mijn vader aan het veranderen
Dat is ook veel fijner de dag starten toch? Zo gehaast vertrekken vind ik alleen maar stress geven. Dan ga ik gerust liever een halfuur eerder uit bed.
Ja als ik wel ooit gehaast de deur uit moet, merk ik dat ik de rest van de dag onrustig en warrig ben. Moet echt wakker worden in rust en stilte.
Ik zou er wel tijd voor kunnen maken masr ik vind andere dingen belangrijker. Eet meestal een banaan of een breaker ofzo onderweg of als ik al op werk ben
Haha ja echt maar dit is serieus wat ik zou willen hoor
Ik vind dat echt adult goals
Leer steeds meer inzien dat een rustige start van de dag echt al de basis is inderdaad
Mijn droom is wel nog altijd net als in films met het hele gezin ontbijten met een uitgebreid gedekte tafel.
En ondertussen rent er dan een als een kip zonder kop rond en rent de deur uit zonder te ontbijten. That would be me.
Haha ik las te snel en dacht dat je dan ook nog een kip had rondlopen
Mooi beeld wel
Ik heb geen tafel
Ik denk voornamelijk discussie proberen te voeren over democratie of dat verkiezingen toch niet eerlijk zijn. Maar schijnt dat ze soms stembureauleden willen overhalen iets te ondertekenen ofzo 1 of andere verklaring dat heb ik niet meegemaakt hoor haha maar wel iemand die dus kwam zeuren maar de voorzitter heeft die persoon even te woord gestaan ik ging gewoon verder met tellen
Ik kan me hier altijd zo weinig bij voorstellen. Ik hou echt van slapen dus zou hier echt nooit slaap voor willen inleveren. Ik ga in de ochtend altijd juist als een gehaaste wervelwind door het huis omdat ik dan dus zo lang mogelijk slaap en zo dus altijd snel de deur uit moet. Ik leg dus ook altijd de avond van tevoren al m’n eten klaar, pak m’n tas in en maak ontbijt en lunch dat ik de volgende dag alleen maar uit de koelkast hoef te plukken en op m’n werk eet. Een vriendin zei laatst dat zij de wekker altijd om half 6 of 6 uur zet om een uur serie te kunnen kijken in bed. Nou echt geen haar op mijn hoofd die hierover zou nadenken. Maar goed waarschijnlijk ook het verschil tussen ochtend en avondmensen?
Ik ben een avondmens maar mijn bed uitspringen en meteen weg gaan kan ik echttttttt niet. Moet op z’n minst een half uur snoozen, dan nog ff kwartiertje tiktokken oid in bed en daarna me op mijn gemak opmaken met koffie en een serie. Mijn wekker gaat om 6 uur en vertrek rond 7:45.
Maar denk je dan nooit van wow ik had ook nog een uur extra kunnen slapen?
Ik kan ook niet meteen uit bed springen dus ik geef mezelf altijd 5 min scrollen op mn telefoon en dan moet ik er dus wel uit want anders haal ik het nooit meer.
Als ik geen verplichtingen heb start ik trouwens ook wel heel rustig op, maar dan ben ik dus uit mezelf wakker geworden en niet van de wekker.
Ik hou ook van slapen en lig daarom heel gelukkig om 10 uur 's avonds in bed, dus dan word ik tussen 6 en 7 uitgerust wakker. Snoozen en scrollen in bed heb ik mezelf afgeleerd en dat helpt ook. Verder doe ik ook wat jij doet qua dingen de avond ervoor inpakken en lunch maken.
Zo vliegend door het huis 's ochtends lijkt me vreselijk. Echt no way
Je kan ook een uur eerder naar bed gaan
Ja tuurlijk haha. Alleen ik ben wel best onverzadigbaar als het op slapen aankomt. Als ik 9 uur heb geslapen denk ik nog steeds nou 10 was ook wel lekker geweest
Ik maak altijd met liefde eten of drinken voor mijn kinderen. Heeft als groot voordeel dat ze het andersom ook leren doen En natuurlijk kunnen ze het zelf, maar het is ook fijn als dat niet altijd hoeft.
Ja maar dat denk ik altijd, ongeacht de tijd en of ik een wekker heb gezet. De laatste keer dat ik uitgerust was, zat ik nog in de baarmoeder.
Heb je de verwarming al aangezet?
0 stemmers
Toevallig vandaag
Uit principe wil ik de verwarming niet aandoen voor oktober maar dat slaat nergens op want het wordt nu echt te koud.
De badkamer in de ochtend is ook zo koud nu al ik haat het.
Heb jij vloerverwarming?
0 stemmers