Stel je persoonlijke vraag #56

En ik kreeg juist te horen van de monteur nooit de ecostand te gebruiken omdat het dan niet warm genoeg wordt. Met tot gevolg dat vet aankoekt en de motor steeds harder moet werken en eerder kapot gaat. Onze miele was binnen 7 jaar kapot pleuris zuur dus nu alleen nog maar het heetste programma.

3 likes

Ik gebruik zelf vaak zo’n programma van 2.5 uur. Vooral vanwege het symbool ernaast lol. Het lijkt er dat op dat boven en onder goed gereinigd worden en bevalt heel goed. Ik zet hem wel eens op 50 minuten. Op 30 en 14 minuten nooit. Maa goed om te weten iig. Wil alsnog uittesten wat dit ding in 14 minuten dan doet.

@junior dit heb ik ook gehoord. Eco gaat maar tot 50-60 graden.

@Jumpsuit gebruik het ook niet op de wasmachine. Ze doen het voorkomen als of het goed is voor het milieu maar je hebt daardoor veel eerder je machine kapot en moet dan een nieuwe kopen. Ook niet milieubewust is dat.
Maar dacht dat de monteur zei dat dit allemaal wettelijk verplicht is zo’n ecostand.

Vind jij steak Tartaar er lekker uit zien?

• Ja en ik lust het
  • Nee en ik lust het wel
  • Ja maar lust het niet
  • Nee en lust ook niet
  • Anders

0 stemmers

Nou hij zei dat dit niet voldoende is dat je het daar niet mee wegkrijgt.

2 likes

Kattenvoer of steak tartaar? Ik zie geen verschil

16 likes

Hier werd ook geadviseerd om eco nooit te gebruiken. Voor kleinere vaat heeft mijn vaatwasser een 1/2 programma dat wel goed heet wordt. Mijn vorige vaatwasser is ook in een paar jaar kapot gegaan door altijd eco te gebruiken en alleen af en toe een heter programma. Nu dus nooit meer op aanraden van zowel de monteur die de vorige kwam fixen als de monteur die de nieuwe kwam plaatsen.

5 likes

De verpakking zegt dit zijn twee porties

• Nee joh
  • Dat klopt

0 stemmers

2 likes

Klopt ja, voor mijn 2 holle kiezen.

35 likes

Voor mijn zijn het twee (of drie) porties, omdat ik een maagverkleining heb gehad, maar vorig jaar zou ik met het gemak dit bakje wegwerken.

1 like

Oh ja dat snap ik en ook dat je bijvoorbeeld je kinderen laat delen maar ik zat het naar binnen te lepelen en dacht nouuu die komt wel leeg :sweat_smile:

3 likes

Ik vreet zo twee zakken chips op maar met ijs heb ik altijd na twee happen genoeg :sweat_smile:

2 likes

Nooit gezien dat dat erop stond. Maar dit eet je toch gewoon in 1 keer, tenzij je een maagverkleining hebt gehad zoals hierboven is genoemd.

3 likes

Ja net als dat een portie chips zogenaamd 30 gram is hahaha

4 likes

Met porties bedoelen ze denk ik bolletjes? In die zin klopt het wel

2 likes

Voor de mensen die met de trein reizen. Als je op het perron staat te wachten ga je dan zo staan dat het spoor op duwen moeilijker word?

• Ja
  • Nee
  • Soms want ligt aan het perron/tijd etc.

0 stemmers

Ik las net dat er in Duitsland een meisje voor de trein is geduwd en is overleden. Afschuwelijk.

2 likes

Nog een angst erbij :smiling_face_with_tear:

Wat intens vreselijk zeg. Hoe komt het in je op??

En ben nog even benieuwd hoe je ‘moeilijk te duwen’ kunt staan?

3 likes

Ah sorry maar volgens mij is het in verhouding weinig hoor dat het voorkomt.

Dit weet ik ook niet zo goed maar ik ga meestal ergens staan met iets achter mijn rug. Een muurtje ofzo alleen ik heb geen idee of het echt uitmaakt. Ik bedoel als iemand je wil duwen dan lukt het vast omdat die je mee sleurt of trekt of weet ik veel. Maar ik denk er wel zoveel mogelijk om en sowieso sta ik nooit bij de rand maar altijd er vanaf.

2 likes

Als jij een lang weekend weggaat met meerdere personen (vrienden), laten we zeggen vijf, hoeveel wc’s/badkamers wil je dan in het huisje?

• 1 wc en 1 badkamer is prima
  • 1 wc en 2 badkamers
  • 1 wc en 3 badkamers
  • 2 wc’s en 1 badkamer
  • 2 wc’s en 2 badkamers
  • 3 wc’s en 1 badkamer
  • 3 wc’s en 2 badkamers
  • Meer dan 3 wc’s en 3 badkamers
  • Nog iets anders!!!

0 stemmers

5 likes

Liefst iedereen of per stel een badkamer voor jezelf, maar met 5 een badkamer delen vind ik prima voor een weekend.

2 likes