Haha die was ik ook vergeten maar m’n iPhone was eigenlijk gratis dus die tel ik dan maar niet mee
Mijn fiets als tiener was meer waard dan mijn fiets nu + ik sleep niet meer elke dag een laptop mee dus dat scheelt ook heel veel.
In guldens
Op een werkdag kan het best lonen om mij te beroven. Twee telefoons, macbook, goede koptelefoon dat soort ongein.
Ja mijn straatwaarde is ook voor zo’n 80% afhankelijk van of ik m’n MacBook mee heb op niet.
Oh en m’n bril is ook best prijzig trouwens dus denk dat ik m’n totale waarde nog onderschat
Bijna altijd mijn viool bij me, stuk hoger dan 5000. Toen ik mijn viool net gekocht had vond ik dat best spannend, intussen voelt het normaal :’)
Denk dat de mazzel daarmee is dat het niet iets is wat mensen die geen viool spelen per se zullen targetten omdat ‘wij’ geen idee hebben van de (doorverkoop) waarde.
Ben jij graag advocaat van de duivel?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hoeveel euro aan producten smeer jij in je haar op een haar haarwasdag? Dus van wassen tot styling
- Minder dan 10 euro
- Rond de 15 euro
- Rond de 20 euro
- Rond de 30 euro
- Rond de 40 euro
- Rond de 50 euro
- Rond de 60 euro
- Rond de 70 euro
- Rond de 80 euro
- Rond de 90 euro
- 100 euro of meer
0 stemmers
Huh wat zijn dit voor hoge bedragen of bedoel je de prijs per fles oid?
ja ofcouse haha of is iedereen nu z’n fles aan 't delen door het aantal wasbeurten
Ja dacht dat je dat bedoelde
Haha zelfs met hele fles per wasbeurt zit ik onder de 10
Maar als je de reguliere verkoopprijs bedoelt €50,
Maar ik haal alles in de actie, gewoon bij de kruidvat
Is niet alleen shampoo hè!
Gebruik je styling producten voor je haar?
- Ja, dagelijks
- Ja, zo nu en dan
- Zelden
- Nooit
0 stemmers
Shampoo, zoutspray en gel. Van alles een goedkope versie! Of moet ik water, handdoek en afschrijving van de föhn meerekenen?
Eh ja shampoo, conditioner, hitte bescherming en haarolie zijn allemaal dure producten bij mij, dan loopt het wel op. Ik leef best basic maar niet qua haarverzorging
Hoe kun je onder de €10 komen? 🥹
Gebruik je dan nooit een serum, masker, olie, hittebescherming, haarlak enzo
Nee? Ik zit niet onder de 10 omdat ik een soort medische shampoo heb, maar gebruik niets naast shampoo en conditioner. Mijn haar ziet er niet supermooi uit (want grijze haren zijn zo stug), dus meer zou misschien geen overbodige luxe zijn. Zou alleen niet weten waar te beginnen.
Mijn shampoo en conditioner zijn samen al boven de 100 haha