Nee gebruik alleen shampoo… verder geen haarproducten. Heb glanzend steil haar.
Ik kom boven de €100, maar gebruik deze dingen nooit
Nooit. Ik gebruik shampoo en conditioner en als ik heb verdere volumepoeder en droogshampoo in mijn bezit, wat ik zelden gebruik. Ik heb wel gewoon gezond glanzend haar dus ik zou niet weten wat ik er nog meer mee moet doen.
Alleen shampoo en ook al geen make up enzo dus echt een koopje hier
Nee en ik fohn ook niet. Shampoo en conditioner en mousse allemaal van balea dus cheap.
Nope haha shampoo en soms beetje wax
Ik heb een shampoo van DM en conditioner van Redken. Gekregen maar wel van waarde, al weet ik niet of ik er zelf zo veel geld voor zou betalen.
Interessante vraag. Tijdens een psychose zijn mensen niet meer zichzelf.
Ik weet niet of ik iemand zou kunnen vergeven; het ligt aan heel veel factoren; heeft zo’n persoon al vaker een psychose gehad, er medicatie voor gehad, die medicatie misschien niet genomen, zodat het weer tot een psychose is gekomen? Waarom is die medicatie niet ingenomen? Ligt dat aan de persoon zelf of aan de kosten van die medicijnen waardoor iemand er misschien geen toegang tot had (eerder voorstelbaar in Amerika bijvoorbeeld).
Hoe was de mentale gezondheid van die persoon in aanloop naar die escalerende situatie. Had het voorkomen kunnen worden dat die persoon überhaupt (weer) in een psychose terecht is gekomen. Had die persoon er zelf wat aan kunnen doen om dit te voorkomen?
Van die man die een Ukrainse vrouw had vermoord in een metro in Amerika wordt gezegd dat hij schizofreen was, wat dan weer wat anders is. Maar ook hier was het interessant om te lezen wat er aan vooraf was gegaan, en dat het eigenlijk te verwachten was dat het op een gegeven moment zou gaan escaleren.
Doe jij wel eens een kentekencheck?
- Ja voor de lol
- Ja om iets praktisch te weten te komen
- Nee
0 stemmers
Ik kwam net ineens totaal out of the blue op het idee om die van mijzelf te checken (kentekencheck.nl) en zie dat mijn kenteken totaal 10x gecheckt is. De auto is al bijna 10 jaar in mijn bezit. Wie zijn die mensen?
De garage misschien? Of heb je een Lamborghini?
Ja dat zat ik ook nog te denken! Dan hebben ze daar dus niet een ander, eigen, systeem voor.
Edit: hahaha nee deze auto heeft niets dat iemand anders zou willen
Haha ook die vrouw die erg op haar privacy gesteld is maar nu wel een review achterlaat met haar voor- + achternaam
Ik krijg hoofdpijn van die zin
Ben jij een witte Nederlander ?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als je dat bent, gebeurt het dan wel eens dat (een) mede witte Nederlander(s) tegen jou racistische of discriminerende dingen zeggen over niet witte Nederlanders? Dat ze denken ‘die vindt dat vast ook’
- Nee dit herken ik niet
- Ja dit gebeurt wel eens
- Ja dit gebeurt vaker
0 stemmers
Ik heb deze week al 3x gehad dat een onbekende (op het hondenveld vandaar dat ik met ze praatte) uit het niets over Marokkanen/moslims/die arme jongen in Capelle begon dat ik echt dacht huhhhhhhh zie ik eruit of ik dit ook vind?
If so, wat doe je dan?
- Ik praat mee
- Ik zeg er iets van
- Ik negeer het/loop weg
0 stemmers
Als het expliciet is dan zeg ik er wat van, maar het gebeurt ook vaak dat het een toon is of impliciet en dan weet ik eigenlijk nooit wat ik ermee aan moet. Daar probeer ik nu ook vaker wel wat van te zeggen, maar is lastig
Als het impliciet is (ik heb dit regelmatig met patiënten/cliënten, helaas) zeg ik vaak iets van: “ik denk niet dat het zo zit” of “volgens mij werkt dat niet zo”. Ik kan met name op het werk geen hevige discussies aangaan, maar dan is wel duidelijk dat ik hier ook niet in mee ga, denk ik.
Als het niet duidelijk is wat ze precies bedoelen vraag ik altijd om verduidelijking en daarna hoor ik graag waarom ik ook zo stom zou denken
Ik heb ook een hekel aan mensen die iemands nationaliteit moeten benadrukken door er ‘de’ voor te zetten
Hou je waffel en noem iemand gewoon bij naam
Ben geen witte Nederlander maar wel vrij white-passing in veel situaties, dus vaak genoeg doen mensen racistische of discriminerende uitspraken over mijzelf/mijn familie in mijn gezicht zonder dat door te hebben .
Sinds ik niet meer in de horeca werk gebeurt dit me aanzienlijk minder vaak. Kon daar niet altijd uitgebreid in discussie dus pakte het vaak hetzelfde als aan @Krabsalade