Ja en het is niet leuk om gedumpt te worden
misschien is ze zelfs wel vreemdgegaan!
Dit is ook zoān man die dood moet, stalkt een meisje al vanaf haar 9e (was zelf 26) en inmiddels zijn we 15 jaar verder en kan zij nog steeds niet normaal wonen omdat hij permanent blijft stalken. Ook zijn ex, hun dochter en haar moeder.
Het zou toch moeten kunnen dat je sommige mensen gewoon niet meer vrij laat? Hoezo moeten 4 vrouwen en hun geliefden in angst leven zodat 1 man lekker vrij kan leven? Slaat toch nergens op!
En nu zit die nieuwe partner dus vast daarvoor, al sinds de zomer, en dat kan nog wel even duren want daar kan hij 15 jaar voor krijgen ??? Wtf
in 15 jaar meerdere straffen en 4 jaar tbs verder en niks mag baten, de rechter:
Na lang twijfelen eist hij geen tbs met dwangverpleging, maar achttien maanden gevangenisstraf en tbs met voorwaarden.
Hoezo zit deze gast niet al jaren in een instelling āverlief op een 9-jarig meisjeā ![]()
Verder niet gelezen, dus ken de context niet. Maar over jouw opmerking: een rechter eist niet, dat doet de officier van justitie.
ah dank! was een citaat uit het artikel en daar staat inderdaad voor dat dat de officier van justitie was zie ik, heb ik overheen gelezen.
Vraag mij niet waarom, maar ik moest ineens denken aan de skottelbraai hype van zoveel jaar geleden. Iedereen zān ouders had er ineens ƩƩn, nu zie ik ze nooit meer??
- Ja, ik/mijn ouders hadden er een
- Nee, ik/mijn ouders hadden er geen
- Waar heb je het over??
- Ik/mijn ouders gebruiken dit nog steeds
0 stemmers
Wij hebben er 1 die we zo ongeveer wekelijks gebruiken. Mijn ouders en schoonouders hebben er ook 1 en ik weet van minimaal vijf buren dat ze er ook 1 hebben
Skottelbraai-hotspot hier.
Dat is nou echt een item dat je ook toen alleen op de camping spotte en daar kom ik al zoān 20 jaar niet meer
Ik zie ze nog best wel eens op de camping hoor!
Ja dat bedoel ik ook, alleen kom ik daar dus niet dus ik zie ze niet meer maar geloof meteen dat ze daar nog veel gebruikt worden
Alleen op de camping wel!
Wekelijks?? tell me more hahaha
@Druppels haha ja ik moet zeggen dat ik ook vrij weinig meer op campings kom
Ik ben een aantal jaar gestalkt door mijn ex en ik herken dit zo. Hij is hiervoor veroordeeld uiteindelijk en weet niet meer precies hoe het zat, maar het was zo moeizaam om de politie in beweging te krijgen iets te doen. Ja een stopgesprek met hem voeren, waarna ik te horen kreeg dat ābeide kanten fout zittenā volgens de politie.(???)
weet niet meer precies hoe maar uiteindelijk hadden ze gezegd dat als hij nu niet stopte, ze m hem zouden oppakken. Nou hij stopte niet maar nog vond de politie het geen prioriteit om hem op te pakken. Had het geluk dat ik echt een hele fijne contactpersoon bij Slachtofferhulp had die enorm heeft moeten aandringen bij de politie maar wel voor elkaar heeft gekregen dat hij is opgepakt. Uiteindelijk dus ook veroordeeld en goddank is het toen gestopt. Heeft denk ik wel 2 a 3 jaar geduurd nadat ik de relatie had beƫindigd. Hij is ook onderzocht door een psycholoog en die heeft een autismespectrumstoornis en cannabisverslaving vastgesteld. Maar God wat haat ik die vent. Hij vond zichzelf eigenlijk het echte slachtoffer (van mij lol) omdat ik hem had gedumpt en hij mij verdacht van vreemdgaan. Ook mijn familie en vrienden Enzo heeft hij lastiggevallen. Ben totaal niet haatdragend ofzo maar deze man mag echt branden in hel van mij. Sorry onsamenhangend verhaal maar kwam even allemaal boven. Hoop dat het onderwerp nu meer op de kaart staat bij de politie dan 6/7 jaar geleden maar vrees het ergste.
wat heftig zeg, echt zo bizar hoe de politie met zoān situatie omgaat. dat gelijkstellen van beide kanten ook, alsof gevaarlijk en dreigend gedrag van hetzelfde kaliber is als normale relatiestrubbelingen en een breuk, alsof zoiets een normale reactie is die er maar bij hoort wanneer je uit elkaar gaat. helemaal gestoord.
fijn dat je zo goed geholpen bent bij slachtofferhulp en dat het uiteindelijk is gestopt. begrijp heel goed dat je zoveel woede naar hem toe hebt.
We hebben allemaal accesoires, dus bijvoorbeeld pizza als we borrelen, maar ook gewoon barbecue en eenpansgerechten. Of als er mensen komen eten, broodjes hamburger en gebakken uitjes bijvoorbeeld.
Hij staat onder de overkapping, aan ons huis. Daar is het met een beetje zon al heel lekker dus daar zitten we vaak.
En hij gaat ook mee met kamperen ![]()
Ik zit een reality serie (love is blind Frankrijk) te kijken en daarin wordt gerookt, maar dat wordt geblurd (de hand wordt geblurd, in de scenes wordt de sigaret niet naar de mond gebracht).
- Goede ontwikkeling van tv
- Geen mening
- Onzin
0 stemmers
Ik vind het echt betuttelend en onzinnig want je ziet het nog steeds wel duidelijk, denk niet dat dit ook maar tot iets leidt eigenlijk.
Wordt tijd dat ook de politie de voortekenen van femicide gaat aanpakken.
Ik had een oudcollega die werd gestalkt en uiteindelijk werd vermoord.
Ja maar dan helaas is justitie wel 'verbaasd ā dat dit heeft kunnen gebeuren. De arme man zal wel een heftig leven hebben gehad wat tot deze ārelatiedramaā heeft geleden.
Ik vind het oprecht zo shocking en verdrietig hoe om gegaan wordt met doodsangsten en duidelijke doodsbedreigingen. Sickā¦