Ik heb nu even geen instagram waardoor ik het nieuws mis, ik zoek ook geen nieuwswebsites op maar kom wel de grote dingen tegen via de homepage en ik heb af en toe de radio aan, maar dit heeft totaal geen invloed op mijn stem straks.
Die is al jaren hetzelfde en ik kan eventueel nog de website van de partij erop naslaan om hun standpunten op te zoeken, maar op een gegeven mokent weet je wel hoe je zelf in de wereld staat + of een partij daarbij aansluit dus daarvoor hoef ik het nieuws niet te volgen.
Ik ben trouwens content ermee dat dingen me wat ontgaan de laatste weken. Als het slecht gaat en ik lees ook nog allerlei nare nieuwsberichten en vooral de debiele reacties van mensen onder de berichten, dan wordt het nog 10x zo erg en ik weet niet wie daarbij baat heeft.
@Chuckie Ja vooral beelden op social media maken mij echt gek. Ik ga er ook van dromen en ik ben niet goed in mezelf in de hand houden qua telefoongedrag en dan maar 1x per dag kijken, dus ik heb dan liever even helemaal geen social media.