ah dank! was een citaat uit het artikel en daar staat inderdaad voor dat dat de officier van justitie was zie ik, heb ik overheen gelezen.
Vraag mij niet waarom, maar ik moest ineens denken aan de skottelbraai hype van zoveel jaar geleden. Iedereen zân ouders had er ineens één, nu zie ik ze nooit meer??
- Ja, ik/mijn ouders hadden er een
- Nee, ik/mijn ouders hadden er geen
- Waar heb je het over??
- Ik/mijn ouders gebruiken dit nog steeds
0 stemmers
Wij hebben er 1 die we zo ongeveer wekelijks gebruiken. Mijn ouders en schoonouders hebben er ook 1 en ik weet van minimaal vijf buren dat ze er ook 1 hebben Skottelbraai-hotspot hier.
Dat is nou echt een item dat je ook toen alleen op de camping spotte en daar kom ik al zoân 20 jaar niet meer
Ik zie ze nog best wel eens op de camping hoor!
Ja dat bedoel ik ook, alleen kom ik daar dus niet dus ik zie ze niet meer maar geloof meteen dat ze daar nog veel gebruikt worden
Alleen op de camping wel!
Wekelijks?? tell me more hahaha
@Druppels haha ja ik moet zeggen dat ik ook vrij weinig meer op campings kom
Ik ben een aantal jaar gestalkt door mijn ex en ik herken dit zo. Hij is hiervoor veroordeeld uiteindelijk en weet niet meer precies hoe het zat, maar het was zo moeizaam om de politie in beweging te krijgen iets te doen. Ja een stopgesprek met hem voeren, waarna ik te horen kreeg dat âbeide kanten fout zittenâ volgens de politie.(???)
weet niet meer precies hoe maar uiteindelijk hadden ze gezegd dat als hij nu niet stopte, ze m hem zouden oppakken. Nou hij stopte niet maar nog vond de politie het geen prioriteit om hem op te pakken. Had het geluk dat ik echt een hele fijne contactpersoon bij Slachtofferhulp had die enorm heeft moeten aandringen bij de politie maar wel voor elkaar heeft gekregen dat hij is opgepakt. Uiteindelijk dus ook veroordeeld en goddank is het toen gestopt. Heeft denk ik wel 2 a 3 jaar geduurd nadat ik de relatie had beëindigd. Hij is ook onderzocht door een psycholoog en die heeft een autismespectrumstoornis en cannabisverslaving vastgesteld. Maar God wat haat ik die vent. Hij vond zichzelf eigenlijk het echte slachtoffer (van mij lol) omdat ik hem had gedumpt en hij mij verdacht van vreemdgaan. Ook mijn familie en vrienden Enzo heeft hij lastiggevallen. Ben totaal niet haatdragend ofzo maar deze man mag echt branden in hel van mij. Sorry onsamenhangend verhaal maar kwam even allemaal boven. Hoop dat het onderwerp nu meer op de kaart staat bij de politie dan 6/7 jaar geleden maar vrees het ergste.
wat heftig zeg, echt zo bizar hoe de politie met zoân situatie omgaat. dat gelijkstellen van beide kanten ook, alsof gevaarlijk en dreigend gedrag van hetzelfde kaliber is als normale relatiestrubbelingen en een breuk, alsof zoiets een normale reactie is die er maar bij hoort wanneer je uit elkaar gaat. helemaal gestoord.
fijn dat je zo goed geholpen bent bij slachtofferhulp en dat het uiteindelijk is gestopt. begrijp heel goed dat je zoveel woede naar hem toe hebt.
We hebben allemaal accesoires, dus bijvoorbeeld pizza als we borrelen, maar ook gewoon barbecue en eenpansgerechten. Of als er mensen komen eten, broodjes hamburger en gebakken uitjes bijvoorbeeld.
Hij staat onder de overkapping, aan ons huis. Daar is het met een beetje zon al heel lekker dus daar zitten we vaak.
En hij gaat ook mee met kamperen
Ik zit een reality serie (love is blind Frankrijk) te kijken en daarin wordt gerookt, maar dat wordt geblurd (de hand wordt geblurd, in de scenes wordt de sigaret niet naar de mond gebracht).
- Goede ontwikkeling van tv
- Geen mening
- Onzin
0 stemmers
Ik vind het echt betuttelend en onzinnig want je ziet het nog steeds wel duidelijk, denk niet dat dit ook maar tot iets leidt eigenlijk.
Wordt tijd dat ook de politie de voortekenen van femicide gaat aanpakken.
Ik had een oudcollega die werd gestalkt en uiteindelijk werd vermoord.
Ja maar dan helaas is justitie wel 'verbaasd â dat dit heeft kunnen gebeuren. De arme man zal wel een heftig leven hebben gehad wat tot deze ârelatiedramaâ heeft geleden.
Ik vind het oprecht zo shocking en verdrietig hoe om gegaan wordt met doodsangsten en duidelijke doodsbedreigingen. SickâŠ
Haha in dezelfde categorie dat ze fuck wegpiepen bij die programmaâs oehhh wat zouden ze gezegd hebben
Wel typisch, van alle franchises wordt er enkel in de Franse versie gerookt. En ook al blurden ze het, je zag zo de rook rond hun hoofd. Ze hadden beter niets gedaan.
Het is gewoon een gemiste kans omdat je het in veel gevallen kan voorkomen.
Ja helaas zijn we er nog lang niet, niet alleen justitie maar ook politiek gezien. Het is wel genoemd in de troonrede, maar er zijn geen financiele middelen voor beschikbaar gesteld. Dus allemaal voor de bĂŒhne, met de verkiezingen op komst.
Ik deed vrijwilligerswerk voor de voedselbank en daarbij moesten we zoiets over onze eigen kleding dragen:
En ik vond dat ding voor geen meter zitten dus die deed ik meteen uit nadat we klaar waren (ik had er voor de duidelijkheid dus gewone kleding onder aan) en toen zei een veel oudere collega op een bedreigende toon dat ik dat nooit meer in zijn bijzijn mocht doen omdat hij zich dan niet in zou kunnen houden en toen heeft hij mijn gegevens in ons gezamenlijke systeem opgezocht en werd ik door hem lastiggevallen
Daarna kreeg ik van mân leidinggevende het advies om online al mijn accounts af te schermen dus ik heb op oa instagram een rare naam die je niet naar mij kunt herleiden
Maar toen werd hij ernstig ziek en hield het gelukkig op
Stalken is een groot woord maar een vriend van een van mijn huisgenoten had het ooit op me voorzien (zo voelde dat echt). En via die huisgenoot wist hij ook van alles over me. En als ik dan nee zei op een afspraakje wist hij precies te zeggen wanneer ik naar college ging of wanneer ik cursusavond had. Vond dat zo naar. Was echt niet af te wimpelen. Op een gegeven moment zei hij dat hij als verrassing wel eens in mn bed kon gaan liggen (we hadden geen slot op onze kamers). En voor alle duidelijkheid dit valt echt in het niets bij echte stalkingsverhalen maar dit was voor mij al voldoende om me in elk geval heeeel ongemakkijk en minder vrij te voelen.
Vriendin van mij had ooit een gek achter zich aan die dreigde zichzelf wat aan te doen. Uiteindelijk had ie haar ook echt een foto gestuurd van zichzelf met allemaal bloed en een tekst als âpapi is doodâ ofzo. Nu ik het opschrijf klinkt het zo droog maar was echt creepy.