Stel je persoonlijke vraag #56

Ik durf bijna niet te antwoorden want: niet zwanger/kind topic :smiling_face_with_tear: maar ik wissel altijd af haha niet specifiek 1 kant wat makkelijker is

2 likes

Hoe durf je

3 likes

Ja joh ik heb echt een spierbal op links die ik rechts niet heb, omdat ik kind (bijna 3 :sweat_smile:) als ik hem draag altijd links draag

5 likes

Baby

🫨

12 likes

de antwoorden blijven ook gewoon komen na de post van de moderator :sob::sob::sob: de vivafication is echt in stadium 10

29 likes

In stadium 13 blaast dit forum zichzelf op, dus nog ff volhouden. :pray:

14 likes

Babies gadver

2 likes

Hahaha in my defence: ik plaatste mijne tegelijk met de moderator 🥹 Twijfelde nog om het te verwijderen :sweat_smile:

1 like

Ik blijf erbij; zw/k is niet voor niks een eigen categorie oprottteeeeeen met baby en kinder shit steeds in topics waar het niet voor is.

1 like

Haha ik vind het zo triest (en kinderachtig) dat hier zo spastisch over gedaan wordt door sommigen (en ja dus ook door jou, met je duimpje laatst toen ik iets over borstvoeding zei als antwoord op iemands vraag in het durf te vragen topic, zo flauw). Als er iemand in wjekw post over een serie die zij kijkt hoor je toch ook niemand roepen ‘ew ew met alles over series en tv gauw oprotten naar de entertainment categorie hoor!’ Doe even normaal gewoon, kinderen en ouderschap horen ook gewoon bij het leven. Vraag me af wat er dan gebeurt als je goeie vriendin een kind krijgt, wordt die dan ook afgedankt want ‘ew baby’s’?

102 likes

Nouja die posts worden wel gewoon verplaatst

4 likes

Ik zou zeggen, als je je er echt zo aan stoort, begin een forum voor kindvrije mensen ofzo. Dat je er nooit meer een letter over zou kunnen/willen lezen hier is toch ook een beetje delulu?

33 likes

Eens dat er niet te spastisch over gedaan moet worden maar soms gaat het wel ellenlang door en gaat iedereen haar persoonlijke ervaring delen wat verder niemand boeit in een topic dat daar niet voor bedoeld is en dat is wel irritant. En sommige leden (waaronder jij tbh) moeten ook in elke post zowat vermelden dat ze een baby hebben/borstvoeding geven etc en dat is ook wel vermoeiend. Geldt ook voor andere onderwerpen trouwens, vind one issue forummers sowieso irritant.

38 likes

Prima dat het bij het leven hoort, maar daarom mis ik ook een woordfilter hier. Als ik het nog meer kon afschermen, had ik het al gedaan. Als mensen in mijn omgeving kinderen willen hebben, ze doen maar?

En edit; als het herhaallijk over een onderwerp gaat waar een specifiek topic voor is was het ook een kwestie van ga naar het juiste topic ervoor.

3 likes

Ik scroll er gewoon voorbij. Snap het punt niet zo, ik kies er wel vaker voor om iets niet alles te lezen als ik het niet interessant vind?

25 likes

Vet KINDerachtig dit
Net als @Rozevarken
Dacht 1 sec dat iemand met een grapje begon maar nee we mkesten het uiterst serieus opvatten blijknaar aan de reactie van @Vuile_bitch te zien. Gaat het wel goed verder met iedereen? Zo ernstig geïrriteerd door het woord baby. Echt zwaar hebben we het he, dit leven!!

19 likes

Er zijn genoeg mensen die zw/k vermijden uit desinteresse etc. Maar ook genoeg, omdat het confronterend is. Ik kom op het forum om te chillen. Heb dus delen van het forum op negeer staan(heerlijke filter die irl niet kan) en nee dan zit ik niet te wachten op babyboobborstvoedingkinderkak verhalen in andere topics.

16 likes

Als het af en toe over een kind/baby gaat, prima. Reacties waarin een kind/baby terloops wordt genoemd, prima. Maar lange persoonlijke ervaringen en ook persoonlijke vragen gericht op ouders/zwangerschap/kinderen zoals de gestelde vraag waar ik op reageerde is een perfect voorbeeld dat gewoon in het bedoelde topic kan. De vraag is alleen gericht voor mensen die een baby dragen, hoe meer passend voor z/k kan het zijn. Ik ben niet triggered, een baby vind ik een prima wezen, het past gewoon beter in een ander topic.

19 likes

Het is net zo triest en kinderachtig om te doen alsof de reactie alleen maar voortkomt uit ‘ew baby’. Je hebt gewoon een volledig subforum als moeders en toch duikt het moederschap de hele tijd op buiten dat subforum. Hoe moeilijk is het om dingen te bespreken op de plek die daarvoor gemaakt is? De vergelijking met vrienden gaat ook niet op want ik ken hun baby’s en het is een veel wezenlijker gesprek dan de hele tijd die domme anekdotes en vragen die maar van voor een subdeel van dit forum bedoeld zijn.

Edit; Sluit me daarnaast aan bij @Sambuca het is ook nog eens hartstikke ongevoelig omdat je het onmogelijk maakt om het onderwerp te vermijden.

33 likes

Maar het was een follow-up op een discussie die gaande was - over rechts/links dingen doen en redenen daarvoor en de focus van de vraag lag toch meer op dingen met een bepaalde reden wel/niet met je verkeerde hand doen. Het was niet een vraag over baby’s uit het niets in dit topic.

16 likes