Ok maar kunnen we dan even met z’n allen één linkse partij kiezen nu
Of doe ik nu aan beïnvloeding net zoals toen iedereen op Kaag ging stemmen omdat @Zemraluani dat zei you bunch of idiots
Ok maar kunnen we dan even met z’n allen één linkse partij kiezen nu
Of doe ik nu aan beïnvloeding net zoals toen iedereen op Kaag ging stemmen omdat @Zemraluani dat zei you bunch of idiots
We doen dit keer Partij voor de Dieren toch??
Hadden we dit niet al een beetje geprobeerd met GL/PvdA vorige keer?
Wat mij betreft wel. Outfits en genocidestandpunt on point
Ik ben denk ik linkser geworden want ik ben het met zoveel standpunten eens, terwijl ik vroeger nooit in de buurt kwam.
Zolang het PvdD, PvdA/GL of Bij1 is is het sowieso goed toch. Je stem telt niet alleen maar als het de grootste partij wordt. Ik zou idd op je idealen stemmen @Fukaeri (zo lang het links genoeg is ![]()
), ik heb nooit spijt gehad van mn stem op bij1 en Sylvana Simons in de kamer of op mn stemmen op PvdD.
Waarschijnlijk stem ik zelf weer PvdD (al baal ik wel echt van het splitsen
, kan alleen maar tot zetelverlies leiden??
).
als we collectief voor pvdd gaan, tip: je kunt een gratis campagnepakket bestellen op de website
Campagnepakket TK25 | Partij voor de Dieren
(bij gl/pvda kost dat geld, pleit ook weer voor pvdd!!!)
iedereen posters voor het raaaam
campagne voeren kost ook gewoon geld? vind dit niet iets om een partij op af te rekenen (sorry weet niet of je dit als grap bedoelde of serieus argument hahaha)
het was als grap bedoeld, maar ik vind het ook niet handig van ze. tuurlijk kost het geld, maar maak het zo laagdrempelig mogelijk om mensen mee te laten helpen met de campagne? posters laten afdrukken kost geen drol
Welke lijstrekker/toekomstig minister-president komt weg met het onschuldige beeld dat Rutte ook schetste? (op de fiets, appeltje, net als “jij en ik”)
0 stemmers
Weet jij wie Yves Berendse is?
0 stemmers
Ik zag hem voor het eerst bij All you need is love want ik dacht dat het een andere zanger was ahum
En was ie niet bij Beau onlangs ook?
Maar het is toch ook een of andere zanger ![]()
Ja maar dat staat er niet ik dacht iemand anders
Ja sorry ik ga echt niet op de partij van de dieren stemmen hoor.
PvdD en GL/PvdA liggen bij mij heel dicht bij elkaar, maar alsnog weet ik het niet. Het voelt een beetje hypocriet om op een partij voor dieren te stemmen als vleeseter, terwijl de standpunten wel het meest overeenkomen. Tegelijkertijd heb ik nog steeds het idee dat links ‘strategisch’ moet stemmen als tegenwicht voor extreemrechts, maar ik heb er nog minder dan 0 vertrouwen in dat een andere partij dan de PVV de grootste wordt dus dan heeft dat al geen nut meer.
Lang verhaal kort heb ik geen zin in deze verkiezingen (en de uitkomst). ![]()
Vind jij dat politici op de hoogte moeten zijn van de Nederlandses pop-cultuur?
0 stemmers
Ik schrok destijds beswel van het gedoe rondom dat kind /rapper “king von”. Naja blijkbaar kent niemand hem, misschien alleen bekend in usa. Kind is iig dood.
Ken jij hem?
0 stemmers
Een nieuwe naam zou al zo veel helpen
Het klinkt echt als een naam die groep 4 zou bedenken voor een schoolopdracht. Of mensen die ‘dierenleed erger vinden dan mensenleed omdat dieren er niks aan kunnen doen’ (tevens een groep 4 standpunt)
wel op de partij voor de dieren? ![]()