Stel je persoonlijke vraag #56

Eens!
Ik ga dan voor Ines Kostić.
Ik twijfel niet eens meer over GL/PvdA. Ik ben volledig afgeknapt door o.a. (uitspraken van) Frans Timmermans, het late opgang komen van veroordeling van Israël door GroenLinks en de situatie met Kauthar Bouchallikht.
Ze durven pas stelling te nemen op een veilig moment, daarvoor is het maar wat halfbakken gepruts en er is m.i. te weinig reflectie binnen die partij.

2 likes

Hier reken ik op

Tot nu toe nog geen overtuigend alternatief gevonden, volgende keer toch maar mezelf verkiesbaar stellen als linkse populistische bulldog. Slogan: wees geen fucking zeiksnor, doen gewoon ff mee

4 likes

Bij ondernemers denk ik direct aan een artikel wat ik van de zomer zag op het lokale nieuws van een ondernemer, een bakker die elke nacht om 3 u begint met bakken, soms zelfs eerder voor catering. Hij maakt alles zelf, brood, zoetigheden, hartige dingen, staat dan ook de hele dag in de winkel tot ze dicht gaan uur of 18, en dan weer opnieuw. Dus ja denk dat er genoeg ondernemers meer en harder werken dan de gemiddelde 34 u kantoorbaan😂

6 likes

Harder werken is een breed begrip, ik zie wel dat ondernemers cq mensen met een eigen bedrijf hun fysieke en mentale gezondheid makkelijker verwaarlozen. Het is soms toch wel een zegen om je in loondienst “gewoon” ziek te kunnen melden, zie vaak mensen (mannen) die met forse klachten doorwerken want eigen bedrijf, want anders geen inkomsten, want eindverantwoordelijkheid etc. Zeer moeilijk te coachen die lui.

13 likes

Nee maar soms wel harder dan ambtenaren.

IMG_1911

20 likes

Ik vind ondernemers sowieso bovengemiddeld onsympathiek vaak haha

8 likes

But you love me don’t you!!! :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

Voor iedereen die de stemwijzer heeft ingevuld, welke partij kwam bij jou het meeste overeen?

• Vvd
  • Pvv
  • D66
  • 50 plus
  • Cda
  • Volt
  • Groenlinks/Pvda
  • Nsc
  • Partij voor de dieren
  • Bbb
  • Sp
  • Denk
  • Fvd
  • Sgp
  • Christenunie
  • Ja21
  • Bvnl
  • Bij1
  • Lp

0 stemmers

• Piratenpartij
  • Vrede voor dieren
  • De linie
  • Fp
  • Vrij verbond

0 stemmers

Ik weet echt niet wat ik moet stemmen. Er is geen enkele partij waar ik echt aansluiting voel… mijn hoogste match was ook maar 56% overeenkomsten.

Ik ben het nog nooit zo eens geweest met een partij 94 % maar ik vind het allemaal vrij simpele stellingen ofzo? Versimpeling en polarisatie van de politiek

6 likes

Mijn hoogste was 66% (PvdA) en de PVV stond op 33% bij mij :clown_face::clown_face::clown_face::clown_face::clown_face:

Ik ben 2/3e links en 1/3 extreem rechts kennelijk?

3 likes
  • Cardi
  • Nicki
  • Niemand

0 stemmers

3 likes

Ik ben 50% rechts en 50% links.
Sp en vvd :+1:t2::rofl:

Om daarna afwisselend PVDD en Ja21 te zien met ook 47% haha.

3 likes

Oh vvd vind ik wel smerig, dan heb ik liever mijn pvv kant

5 likes

Groen links / pvda & volt precies 77% beide bij mij.

1 like

Ik heb ‘m ingevuld en ik heb op als hoogste uitkomst 48% en als laagste uitkomst 27% overeenkomst. Dat bevestigt wel mijn beeld dat er eigenlijk geen enkele partij is waarbij ik me thuis voel. Maar ik wil wel graag stemmen, alleen echt moeite met de vraag op welke partij dan.

5 likes

Ik ben blijkbaar rechtser geworden want had voorheen vaak GL en nu D66.

3 likes

Stemwijzer geeft altijd midden/bocht naar links bij mij maar deze keer is het echt alsof links het enige is dat bestaat :sweat_smile:.

Anyway, momenteel is het voor mij wel redelijk duidelijk puur door een bepaalde houding en daarbij behorende
guh-weldige outfit(s) van die powervrouw. Dat was wel doorslaggevend voor mij. Geen idee of ik last minute nog van gedachte zal veranderen.

3 likes

image

hopelijk winnen ze!!

3 likes

Jouw polls spreken echt een breed publiek aan

1 like

Sorry maar als je in dit politieke klimaat rechtser wordt ben je echt niet goed bij je hoofd

36 likes