Ja maar dat staat er niet ik dacht iemand anders
Ja sorry ik ga echt niet op de partij van de dieren stemmen hoor.
PvdD en GL/PvdA liggen bij mij heel dicht bij elkaar, maar alsnog weet ik het niet. Het voelt een beetje hypocriet om op een partij voor dieren te stemmen als vleeseter, terwijl de standpunten wel het meest overeenkomen. Tegelijkertijd heb ik nog steeds het idee dat links âstrategischâ moet stemmen als tegenwicht voor extreemrechts, maar ik heb er nog minder dan 0 vertrouwen in dat een andere partij dan de PVV de grootste wordt dus dan heeft dat al geen nut meer.
Lang verhaal kort heb ik geen zin in deze verkiezingen (en de uitkomst).
Vind jij dat politici op de hoogte moeten zijn van de Nederlandses pop-cultuur?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik schrok destijds beswel van het gedoe rondom dat kind /rapper âking vonâ. Naja blijkbaar kent niemand hem, misschien alleen bekend in usa. Kind is iig dood.
Ken jij hem?
- Ja natuurlijk
- Geen idee wie dat is
- Ja wel eens van gehoord
0 stemmers
Een nieuwe naam zou al zo veel helpen
Het klinkt echt als een naam die groep 4 zou bedenken voor een schoolopdracht. Of mensen die âdierenleed erger vinden dan mensenleed omdat dieren er niks aan kunnen doenâ (tevens een groep 4 standpunt)
wel op de partij voor de dieren?
Vrede voor Dieren vind ik nog erger jongens dit was je kans om er wat normaals van te maken
Weet je wat me echt boos maakt? Dat wij geen kiesdrempel van 5% hebben.
Al die fucking afsplitsingen van eerdere afsplitsingen maken het land onbestuurbaar. Gewoon kiesdrempel instellen en dan kunnen de Henk Krols en Wybren Hagaâs gewoon oprotten.
âBoehoe wij waren ooit een one-issue partij en nu zijn we geen one-issue partij meer en dat vinden wij stom dus wij splitsen ons af en richten weer ons eigen one-issue partij op en we noemen het vvd want die bestond nog nietâ
Hij gaat wel omhoog toch binnenkort ergens?
@EllaFitzgerald eigenlijk twee issues dus gewoon verloren stemmen
Vergeet je wel eens te eten? Niet expres overslaan, vasten, geen boodschappen etc. Echt vergeten te eten.
- Ja ontbijt
- Ja lunch
- Ja avondeten
- Nee
0 stemmers
Eten is iets waar ik altijd naar uitkijk, ik kan me hier echt niks bij voorstellen haha.
En ontbijten doe ik sowieso niet
Dat valt onder expres overslaan dan toch
Was als aanvulling op dat ik wel eens vergeet te lunchen
Dus dan denk ik in de middag goh ik zou wel iets lusten haha
Hij zat in een docu van louis theroux geloof ik, of werd daarin genoemd
Probeer je je partner wel eens jaloers te maken?
- Ja
- Nee
- Nvt
0 stemmers
Niet op relatie gebied maar wel qua eten