Gaat de saaiste persoon die je kent morgen die “it’s october 3rd” gif uit Mean Girls sturen?
- Ik vrees van wel
- Nee gelukkig ken ik niet zulke mensen
0 stemmers
Gaat de saaiste persoon die je kent morgen die “it’s october 3rd” gif uit Mean Girls sturen?
0 stemmers
Ik had dit ook altijd maar sinds een paar jaar heb ik wel eens dat ik zo diep ergens in zit dat ik de tijd vergeet en het dan opeens 16 uur is en ik niet heb geluncht.
Ah , ja ik kijk altijd uit naar ontbijt en ik ontbijt best uitgebreid meestal. Daarom vergeet ik misschien lunch vaak. Maar aan de ene kant denk ik ook is zo’n standaard indeling van ontbijt - lunch - diner nodig? Als je kinderen hebt waarschijnlijk wel.
@Luzarl kan er niks over vinden. Maarja misschien maar goed ook, was natuurlijk wel echt een slechte jongen.
Wat is erger?:
0 stemmers
Dank voor het melden!
Meteen spontaan aangemeld als lid, beter laat dan nooit!
21st night of September
Nee want ik heb vakantie en vermoed dat een collega van mij dit in de groepschat gaat posten maar ik zie dat pas over twee weken
Een gelekt album luisteren voor de officiele releasedatum
0 stemmers
May the 4th be with you en Wake me up when September ends
Ah okay maar hij was niet in florida? Het schijnt dat hij iig 12 mensen heeft neergeschoten ergens in chicago en atlanta. Toen vroeg de media zich af of ze hem een rapper of een seriemoordenaar moesten noemen. Whana wtfff. Ik moest weer aan hem denken omdat iemand anders in een interview niet lang geleden zei dat hij king von een goede rapper vond. Denk niet dat dit dezelfde eigenlijk. Weet het wel bijna zeker. Maarja allemaal wel triest natuurlijk.
Ja die laatste inderdaad. Heb hem trouwens nergens gezien gisteren.
Ik ben erover uit ik ga op partij voor! de dieren stemmen. Zoals @grace al zei, vind je een andere naam beter voor ze?
0 stemmers
Ik vind het niet echt passen. Als je het vertaald naar andere mensen die niet nederlands spreken worden natuurlijk direct flauwe grapjes erover gemaakt haha
Ik denk zeker dat een andere naam goed voor ze zal zijn. Ik vind Partij van de Dieren (naam) een sufkutten en kinderachtig imago hebben. Zal er niet snel een poster voor m’n raam hangen, laat staan op stemmen puur door de naam. Isnatuurlijk eigenlijk echt idioot.
Het is Partij voor de dieren, nog wel een nuance. Maar het vraagt altijd om uitleg aan mensen die het snel als domme partij bestempelen. Het komt op voor die niet voor zichzelf kunnen opkomen (dieren, natuur), omdat dat het best is voor iedereen. Het is niet enkel voor dieren, dat is een soort beeldspraak. Als je goed bent voor dieren en natuur, is dat ook goed (essentieel) voor mensen en een gezonde samenleving/wereld.
Sorry het is idd voor! Het ging hier door die naam al een tijdje heel kinderachtig over dieren die dan in de politiek zouden zitten. Ik moest ook wel een beetje lachen.
En je kan dan niet door die idioterie van jezelf heen kijken?
Dat mensen echt niet op een partij gaan stemmen door de naam terwijl ze qua standpunten je partij zouden zijn is toch nog veel kinderachtiger dan die naam op zich
Tering
Hoe kan je ook denken dat een naamswijziging hetgeen is dat ze nodig hebben voordat je op ze gaat stemmen:’) Na 20 jaar lijkt het me wel iets wat niet meer zo’n ding zou moeten zijn. Belachelijk dat het dan nog steeds over de naam gaat.
Ik vind het ook zo dom dat mensen het nog steeds partij van de dieren noemen
Ik vind Esther Ouwenhand echt een top wijf maar cringe ook wel een beetje op de naam! Zou alleen niet daarom niet op ze stemmen.
Lol echt gênant dat mensen hier niet op een partij stemmen wegens de naam (én dan die naam vervolgens verkeerd hebben).
Vraag me af welke flitsende partijnaam dan wel op je stem kan rekenen?