Stel je persoonlijke vraag #56

Er zijn best wat salons die er niet zo goed in zijn, dan staat het niet iedereen mooi inderdaad. Maar als je naar een salon gaat die het echt perfect doet dan is het prachtig.

3 likes

Jaa precies! Je moet echt de goede salon uitkiezen en er niet op willen besparen

4 likes

Misschien iets meer waterstofperoxide erbij? Dat het een dunner papje wordt en dus beter aan te brengen. Ik doe meestal van die crùme rondom m’n wenkbrauwen waardoor de verf niet in mijn huid trekt. Vervolgens “kleur ik mijn wenkbrauw in”. En als laatst haal ik met een wattenstaafje rondom de verf en crùme weg waardoor het strakke lijnen worden.

2 likes

Powderbrows zijn, als ze goed gezet zijn, best natuurlijk. Ik vind Microbladen wel vaak lelijk.

3 likes

Hebben jullie apart ondergoed voor het slapen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo doe ik m’n wenkbrauwen precies ook! Maar met m’n wimpers lukt het toch niet zo goed

1 like

Dragen jullie ondergoed in bed?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Het is misschien ook meer dat ik te dikke wenkies bij mezelf niet mooi vind :grimacing:

1 like

Slapen jullie met sokken aan?

• Altijd
  • Alleen in de herfst/winter
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik sliep voorheen elke dag met (schone slaap)sokken aan, maar inmiddels kan ik het beperken tot herfst/winter. De kramp schiet echt in mijn voeten en tenen zodra er maar iets van kou op komt.

het kan in mijn slaapkamer dalen tot 2 graden dus dan heb ik van alles aan ja, joggingbroek trui en sokken :upside_down_face: dubbele lagen. sokken blijven aan bij zo’n 10 graden

3 likes

Ik vind mn sokken uittrekken voor ik in bed ga liggen echt 1 van de lekkerste dingen ooit haha

16 likes

Waar woon jij? In een vrieskist? (Nog tips, want ik vind het met 15 graden al erg koud)

ja mijn huis, en met name het deel waar de slaapkamer zich bevindt, is wat apart gebouwd. Mijn slaapkamer staat namelijk los vd rest van de bebouwing en heeft daardoor 3 buitenmuren die ook nog eens enkelsteens gebouwd zijn. Dus erg gevoelig voor weersinvloeden. Voor volgende winter laat ik de boel vanaf de buitenkant isoleren want het kan er in de zomer ook 35 graden worden
Op zich vind ik ±10 graden juist de ideale temperatuur om in te slapen maar 2 graden is natuurlijk wel armoedig
Het is er nu 16 graden en de ventilator staat nog aan s nachts :joy: ik heb het gelukkig niet zo snel koud

@PiuPiu ja ik heb er inmiddels een airco hangen die bij beide extremen qua temperaturen kan helpen, maar met zulke muren heeft dat ook maar beperkt effect want het warmt snel weer op of koelt snel weer af zodra die uitgaat!

5 likes

Oh joh dat is wel heel koud. In mijn eerste huis was enkel glas en geen enkele vorm van verwarming boven en dan had ik zo’n elektrisch kacheltje staan, even een uurtje voor ik op bed ging. Is zoiets een optie?

1 like

Voornamelijk boxers van de mannenafdeling. Ik vind ondergoed voor vrouwen vaak zo klein/kort gebouwd, ook boxers. Dus dan maar van de mannenafdeling met voldoende lange pijpjes en stof over mijn buik.

2 likes

Ja als het in feite dwars door de muur heen komt is het geen wonder dat het zo koud is
 Gelukkig kun je goed slapen bij lagere temperaturen

1 like

Hoeveel kledingkast heb jij voor jezelf? Uiteraard geĂŻnspireerd door het mommybloggers topic
1 pax basic kast is 50 breed.

• 0-50
  • 50-100
  • 100-150
  • 150-200
  • 200+

0 stemmers

In mijn kast zitten
  • Mijn schoenen
  • Winter/zomerkleding buiten seizoen
  • Mijn Tassen
  • Mijn sieraden
  • Nog iets anders

0 stemmers

Ik ben
  • Tevreden met mijn formaat kast
  • Ontevreden met mijn formaat kast (wil meer)
  • Ontevreden met mijn formaat kaat (wil minder)

0 stemmers

Wij wonen vrij ruim maar onze slaapkamer is klein. Hierdoor hebben we met z’n tweeĂ«n een kast van 1.75 :sob: Helemaal volgestouwd, de kledinghangers zitten echt klem tegen elkaar :sweat_smile:

3 likes

Ik heb 1.75 voor mezelf, maar dat was ooit van mij en mijn ex samen :joy: lang niet gevuld met kleding dus, vooral heel veel naaispullen.

1 like