Wij hebben dit ook met 7 mensen gedaan terwijl het ding voor 4 was. Je kan toch delen en hoeveel wil je er überhaupt eten.
Ik vind zo’n apparaat wel leuk om vaker te kunnen gebruiken. Maar mogen lenen van de buren vind ik ook prima want tja hoevaak ga je het gebruiken en het is wel weer een groot ding erbij dat ergens bewaard moet worden.
Ja dit, alleen ik vind een praatje met een collega ook gewoon leuk.
Kan je alleen maar voor een kneusjesbox kiezen? Ik kan vaak ook voor iets anders kiezen met die bon
Heb alleen the hateful eight gezien maar die vind ik dus echt leuk haha. Totaal niet zon steriotype western movie. Denk ook niet dat die films te vergelijken zijn?
Ik vind het makkelijker om met een vreemde te praten dan een vaag bekende, ik vergeet dan altijd details uit hun leven of ik haal ze door elkaar met iemand anders dus dan weet ik niet waar ik het over moet hebben.
Ik maak vaak wel een opmerking tegen vreemden of ik maak een praatje met de caissière ofzo, ik vind het zo ongemakkelijk hoe normaal het is om alleen ‘hoi, pinnen graag, dankje en werk ze’ te zeggen bij de kassa.
Gebruik jij een handscanner in de supermarkt als die mogelijkheid er is?
- Ja (vrijwel) altijd
- Soms wel soms niet
- Nee nooit, ik scan alles tegelijk bij de zelfscan
- Nee nooit, ik ga naar de “gewone” kassa
0 stemmers
Maar ik heb nooit een winkelwagen, zou het dan we doen
Ik scan bij de AH met mijn telefoon
Wordt er bij jou in de buurt-app ook zo veel geklaagd over niet goed opgeruimde hondenstront?
- Ja
- Nee
- Ik zit niet in een buurt-app
0 stemmers
Ik begrijp de ergernis volledig, maar we krijgen letterlijk dag foto’s van drollen in de app, zo goor.
De herziene voedingsrichtlijnen van de Gezondheidsraad zijn onlangs gepubliceerd. Aan welke richtlijnen voldoe jij (gemiddeld genomen)?
- Dagelijks 15-30 gram ongezouten noten
- Dagelijks enkele porties zuivel, met variatie in soort
- Dagelijks min 200 gram groente
- Dagelijks min 200 gram fruit
- Dagelijks min 90 gram volkoren producten
- Dagelijks 3 koppen thee
- Dagelijks max 6 gram keukenzout
0 stemmers
- Min 250 gram peulvruchten per week
- Niet meer dan 200 gram rood vlees per week
- 100 gram duurzame vis per week, bij voorkeur vette vis
- Zo min mogelijk bewerkt vlees
- Gefilterde in plaats van ongefilterde koffie
- Vloeibare vetten en plantaardige oliën ipv boter, harde bak en braadvetten
- Zo min mogelijk suikerhoudende dranken
- Zo min mogelijk alcohol of in ieder geval niet meer dan 1 glas per dag
0 stemmers
Wist jij dat Ideal gaat verdwijnen
- Nee
- Ja
0 stemmers
But why
Er komt iets nieuws voor in de plaats wat in heel Europa werkt geloof ik? (zeg ik nu uit m’n hoofd)
Het gaat niet verdwijnen het krijgt een andere naam, het europese systeem is gebaseerd op ideal, dus voor ons verandert er niet veel.
Overwegen jullie je tv abbonement op te zeggen nu er zoveel programma’s verdwijnen?
- Ja
- Nee
- Alleen als een specifiek programma weggaat
- Ik heb geen tv abbonement
0 stemmers
Ik keek al nooit live tv dus heb m’n abonnement een paar maanden geleden opgezegd. Scheelt echt wel wat geld ook!
Ik had dat heel vaak toen ik geen alcohol dronk, dan kwam het restaurant met het toetje ‘voor de zwangere’. Teringkortzichtig.
Hoe laat komt je aan bij een etentje thuis met vriendinnen als inloop vanaf 17u is? Het is een vrije dag, dus je hebt verder niks en het zijn drie gangen.
- 17.00
- 17.15
- 17.30
- 17.45
- 18.00
- 18.15
- 18.30 of later
0 stemmers
Vanaf of rond tijden vind ik echt zo kut, voor mij is het dan gewoon 17:00 en zit ik me echt enorm te irriteren aan mensen die “te laat” komen.
Oooh en ik erger me vaak als iemand stipt om 17.00 uur aanbelt als ik zeg vanaf ![]()