Ik vind dat nieuwe zelfscannen bij de lidl pas kut. Moet via je je telefoon dus geen handscanner meer, en die vreemde weegschaal? Dan zet je daar perongeluk wat op en is dat hele ding van slag. Helemaal schijt
Ja ik ook! Was een oprechte reactie!
Je kan ze extra toedekken met balderen of stro. Dan moet het wel goed komen hoor!
De dakdekker die mijn platte dak heeft vervangen en duidelijk fouten (plafond eronder schade en boeg boorden brandvlekken die ik in het donker met telefoon kon zien) heeft gemaakt. Als ik dan in daglicht nog een paar dingen check via de app (nav een vriend die even gekeken heeft), hij bijna direct gepikeerd belt dat hij trots is op zijn werk en mijn opmerkingen niet begrijpt.
Altijd het gevoel als vrouw alleen ze proberen het minimale te doen en er mee weg proberen te komen.
Morgen komt hij langs om het te repareren en een korting af te spreken zodat ik het plafond kan laten repareren (oftewel of zelf maar klussen of weer een stukadoor moeten vinden). Zo stom dat ik hier nu al sinds gisteren gestresst over ben.
Het is of zelfscannen met telefoon of weegschaal. Hoeft gelukkig niet gecombineerd
vind dit weegschaal echt ruk.
Maar wie gebruikt er een handscanner? Dat ding heb ik nog nooit gebruikt. Ik zie ook nooit iemand met dat apparaat lopen. Alleen mn tante zillion jaar terug met een winkelwagen.
Eh ik eigenlijk altijd bij de Albert Heijn en de Jumbo. Eerst gebruikte ik altijd mijn telefoon km te zelf scannen bij de Appie maar te vaak gebeurd dat die wifi ermee ophield en ik alles kwijt was en weer opnieuw moest beginnen.
En bij de Jumbo kun je alleen maar met de handscanner volgens mij.
Ik ook eigenlijk. Vind het stom om de hele tijd m’n telefoon in de hand te hebben. Voelt toch anders met zo’n zelfscan apparaat.
Huh je kan gewoon alles zelf scannen aan de zelfscankassa. Kost imo minder tijd. Wie in godsnaam scant in de winkel. Nouja iig mij fam en vrienden niet. Gewoon scannen wat je in je mandje hebt, afrekenen, klaar
Welke bejaarde gaat in de winkel al scannen.
Als je een kar vol hebt wil je al wel lopend door de winkel scannen.
Als je voor meer mensen dan alleen jezelf boodschappen doet bijvoorbeeld? Ik ga echt niet 40 producten pas bij de kassa scannen.
Ik kom nooit bij supermarkten die een kar hebben.
Huh ik doe dat altijd met handscanner en heb dan direct indicatie wat ik kwijt ben aan boodschappen zeker als ik bepaald budget in mijn hoofd hebt.
Nee joh. Ik doe elke week boodschappen voor de hele week en scan dan dus alles voor ik het in de kar doe. Met een handscanner. Ideaal hoor.
Ja als je weinig boodschappen per keer haalt gaat jouw redenatie wel op
maar als je week boodschappen doet of een gezin hebt kan je al niet met een mandje lopen.
Ik denk juist het tegenovergestelde
Sta ik weer in een mega rij voor de zelfscankassa omdat mensen alles los staan te scannen en te inpak-tetrissen ipv handscanner gebruiken.
Ideale van handscan is dat alles gelijk netjes in de tas zit en je bent binnen 10 sec klaar bij de kassa.
Ik vind het hele voordeel van de zelfscan juist dat alles als je bij de kassa komt dus al in je tas(sen) zit. Dus als ik meer dan een stuk of 5 dingen heb doe ik juist altijd zo’n handscanner.
Nachtwinkels en AH to go zeker
Weet niet of dit voor elke Jumbo geldt, maar bij de winkel hier mag je enkel bij de zelfscan (dus zonder handscanner) als je maximaal 15 producten hebt. En ja, dat wordt met enige regelmaat gecontroleerd.
Handscanner😍
-Je kan alles gelijk in je tas doen
-Ik hoef niet steeds op m’n telefoon te schakelen tussen het boodschappenlijstje en de supermarkten
-Ik geef hem aan m’n kleuter en hij scant alles voor mij
-Bij de kassa in 1 minuut klaar en de volgende is gelijk aan de beurt