Risotto is juist iets wat ik vermijd, 98% is niet te nassen ![]()
Zijn af en toe best lekker, maar ik vind groen lekkerder. Die vind ik wel underrated.
Groene asperges zijn…
- Underrated
- Perfectly rated
- Overrated
0 stemmers
Welke kleur asperges vind je lekkerder?
- Wit
- Groen
0 stemmers
Haha, dit is serieus zijn taak en gaat eigenlijk altijd goed.
Ik vind ze echt heerlijk, maar ze goed klaar kunnen maken is wel een kunst. Ga weg met je snotterige draderige exemplaren ajb.
Open snijden en dan uitlepelen. Vroeger wel met suiker, nu niet meer.
Wat heb jij nog NIET gedaan:
- Matcha drinken
- Een Rhode product gekocht
- Reformer pilates gedaan
- Iets van Alo gekocht
- Een hype waterfles gekocht (welke dan ook)
- Koreaanse skincare gebruikt
0 stemmers
^ dingen die in elke dump van elke influencer zit. Aanvullingen welkom!
Ik heb nog nooit zuurdesembrood gebakken
Overal rocky road van maken, Lululemon kopen, naar Ibiza of Dubai, zuurdesem brood bakken.
Allemaal niet gedaan.
Vertel hoe zie jij dit
Pizza calzone ![]()
![]()
![]()
Ik weet niet of deze flessen nog hype zijn. Maar dat waren ze wel ooit haha. De Chilly flessen, heb er behoorlijk wat van en ik vind ze ideaal.
Heb jij een stanley fles?
- Ja meerdere
- Nee
- Ja 1
0 stemmers
En in die chilly blijft je thee/koffie altijd warm. Vond die stanley zo’n enorm ding.
Ik heb niet dat Stanley ijswaterding met dat rietje waar alle influencers aan lurken maar wel een koffie travelmug en dat ding is ideaal. Heel licht en precies het goede formaat om in de tas te pleuren
Oja en ik heb een ALO legging gevonden in de kringloop en toen voelde ik me wel echt de queen (en ik moet eerlijk zeggen, hij is erg mooi. Hij was €4)
Stanley via werk gekregen met het logo erop maar nog nooit gebruikt en kan hem ook niet verkopen denk ik of zou een puber van 14 er nog €10,00 aan uitgeven ondanks het logo
het is ook een saaie grijze kleur
Heb ja gestemd maar het is wel een neppe van de action
Ja hallo! Dat telt niet er moet het chilly teken op staan hoor
gekheid natuurlijk maar heb ook wel eens die van action gehaald. Maar die doppen zijn kut vind ik. Gaan niet lang mee.
Ik ga volgende week wel beginnen met reformer. Er is een studio geopend in de buurt en wil het proberen. Hopelijk kan ik zo over mijn sport-/fitnessvrees geraken en iets van beweging doen.
Ik kreeg een Stanleybeker bij mijn Reformer Pilates abonnement
zou zo’n groot ding zelf nooit kopen maar gebruik hem nu wel thuis en op kantoor. Eén zo’n fles is al 1.2 liter dus dan zit ik al over de helft van hoeveel water ik op een dag wil drinken.
De chunky sneakers, doorschijnende Shein shoplogbroek en de glittertop.
De volgende keer draagt ze een pastel T-shirt met een smiley of ruitjespatroon en een momjeans met patches.
En nee daar is niks mis mee, maar het is wel een beetje
Waar winkel je liever?
- Kruidvat
- Etos
0 stemmers
Bij de kruidvat kan ik elke week wel komen ![]()
maar sinds de etos heel veel huidverzorging erbij heeft gekregen kom ik er ook graag, want veel producten hoef ik nu niet meer te bestellen.