Ik zie deze variant ook veel met scooters, qua geluid mogelijk nog irritanter. Ik vraag me dan ook altijd af wat er in het hoofd van zulke jongetjes omgaat op zo’n moment “heheheheeh, ik rij in een auto/op een scooter”. Waarschijnlijk niet meer dan dat.
Winkel dagelijks/standaard bij de appie?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, kijk je in de app bij laatste kans koopjes?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik vind dat echt zo chill, kijk altijd ff net voor ik ga en dan kies ik op basis daarvan de basis voor wat ik ga koken (improvisatie) en het scheelt zoveel geld!!
Oh dit is bijna elk weekend in mijn wijk haha, dan ineens allemaal Duitse auto’s met ronkende uitlaten (of motoren? Ik heb er geen verstand van). Of een motor en dan twintig keer een rondje rijden.
Haha ja hier rijden de duurste auto’s om te paraderen over de boulevard. En het kan bijna niet anders dat ze gehuurd zijn, want er rijden echt jonge jongens in haha. Ik vind het ook zo’n fascinerend fenomeen. Maar volgens mij kost het huren alleen al een godsvermogen.
Ik kijk wel en vind het ook echt wel handig, maar de ergernissen beginnen een beetje de overhand te nemen: echt vaak dat het product er niet is (of ik het in elk geval niet kan vinden) en ik wil eigenlijk liefst wat eerder gaan dan het moment van de hogere kortingen.
En laat mij gewoon makkelijk bij de drie AH’s in de buurt kijken in plaats van steeds de hele app van winkel te wisselen.
Haha ja ze hebben nu in mijn buurt ingevoerd dat donderdag t/m zondag vanaf 20:00 uur ofzo de straat gewoon wordt afgesloten voor auto’s zodat ze niet meer kunnen ‘flaneren’ en herrie kunnen maken langs de terrassen.
Dit denk ik ook ja, hetzelfde geldt voor die gespierde fit boys, dit doen ze toch allemaal voor elkaar.
Ja ik snap je, maar ik eet altijd vrij laat dus ik ga meestal onder Nederlandse etenstijd winkelen want dan is het lekker rustig en kan ik alles makkelijk vinden.
Sommige appies leggen ze ook bij elkaar maar soms moet je idd zoeken hoewel de prijskaartjes met 40% oid me altijd wel snel opvallen.
Is idd irritant dat je moet switchen van winkel, maar denk dat heel veel mensen maar 1 appie in de directe buurt hebben.
Heb jij nu een blauwe plek op je benen?
- Nee
- Ja eentje
- Ja meerdere
0 stemmers
Zo ja, Weet je hoe je eraan komt?
- Ja duidelijke oorzaak
- Nee is mij een mysterie
0 stemmers
Ik tel er 5 en geen idee hoe ik er aan kom, heb dat eigenlijk altijd wel. Eentje is ook best groot en paars maar ???
Weinig mensen zijn zo gay als heteroseksuele mannen
Ik oa op beide schenen op dezelfde hoogte. Zal dus wel tegenaan gestaan hebben maar heb echt geen idee. Maar aan de andere 6 blauwe plekken heb ik ook geen herinnering.
Mooie auto’s waardeer ik wel maar mannen niet.
Nee… denk ik
Sluit niet uit dat er toch meerdere zitten, haha
Jaa ik vind dit een heel grappig fenomeen en heerlijk vermaak altijd op het terras. Maar helaas is het hier nu verboden en mogen auto’s er niet meer langs rijden na 20:00u.
Zou je in Maple Town willen wonen?
- Ja
- Nee
- Wat?
0 stemmers
Zou jij een podcast willen beginnen?:
- Nee
- Ja
- In mijn fantasie ja, maar niet daadwerkelijk
- Ik ga dat de wereld niet aandoen
0 stemmers
Zou je er talent voor hebben?:
- Zeker wel
- Zeker niet
- Nee, maar wel meer dan de gemiddelde man die een podcast heeft
0 stemmers
Stel je moet een podcast beginnen. Waar zou jouw podcast dan over gaan?:
- Recap van een of andere tv show
- Showbizz en influencers
- Geouwehoer en geneuzel
- Politiek en nieuws
- True crime
- Geschiedenis
- Eten
- Iets anders
0 stemmers
Ben jij een zwaan of een eend?
- Zwaan
- Eend
- Huh?
0 stemmers
Volgens mij mis ik hier wat context voor
Ik wil eend zeggen, maar ben ook bang dat ik context mis.
Haha ja if you know you know