Stel je persoonlijke vraag #58

Ik vind het juist heerlijk! Ff een dag dat die hele allesvernietigende consumptiemaatschappij even stil staat. Beter voor het milieu en voor ons. Als ik op zondag niks kan doe ik ook niks en I love it :smiling_face_with_three_hearts:.

15 likes

Ik moet er niet aan denken om zaterdag al eten te moeten bedenken en kopen voor zondag :joy:

2 likes

Je went er snel genoeg aan. Ik weet dat vandaag (en morgen) alles hier dicht is, dus ik zorg dat ik genoeg eten in huis heb, is niet heel lastig :woman_shrugging:t3:

6 likes

Dit is echt mijn holy grail, ik gebruik dit de hele zomer. Love de geur ook!

5 likes

Ik fietste dit klote eind dus helemaal, en toen gebeurde er iets ontzettend afschuwelijks: mn spotify stond op een happy playlist en toen kwamen ineens the Basketballs die van die vreselijk slechte covers in een soort Elvis style maakten van alle popnummers. Vooral umbrella van Rihanna hebben ze totaal verpest

• Zegt me helemaal niks
  • Oh ja afschuuuuuuuwelijk
  • Ik vind dat mooie muziek

0 stemmers

2 likes

Ja precies altijd maar kopen kopen kopen. Maar goed ik woon in midden in de stad dus is gewoon eigen belang. Zo lekker als het rustig is :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Is naar een categoriaal gymnasium gaan slecht voor je ontwikkeling?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Ja winkels zou ik ook nog wel prima vinden, ik ga toch nooit ā€œshoppenā€ maar een supermarkt is toch een soort van basisbehoefte en als je in een miljoenenstad als berlijn bijvoorbeeld niet eens naar de supermarkt kan op zondag. Dat is wel ouderwets.

Hebben nog meer landen in europa dat zoals duitsland?

1 like

In Oostenrijk in de bergen. Elke vakantie vergeten we dat weer :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik zit hier een beetje tussenin, ik vind sommige liedjes wel catchy en word er wel vrolijk van. Er is muziek die ik minder graag luister. Maar ik zou geen album kopen en ik hoef er niet per se heen als ze komen optreden

3 likes

Ik kan echt iemand neersteken als ik hun muziek hoor.

1 like

Ja ik zei ook met uitzondering van supermarkten, dat vind ik wel een basisbehoefte idd!

10 jaar niet aan gedacht en toch weet ik dat het The Baseballs zijn

14 likes

Haha same

3 likes

Ik zit hier een beetje dronken koude schotel etend na heel veel bier op een dorpskermis hardop om te lachen haha love it. Hahaha zie nu dat het The Baseballs is, niet The Basketballs. :joy::joy::joy:

Edit: echt al 3x hardop gelachen om het vreselijke lot dat je trof. :skull:

10 likes

Echt blij dat ik naar een gymnasium ging waar ook een VMBO was, anders had ik nooit 180 cc van THC gekend denk ik.

6 likes

DM (Balea) heeft ook een lekkere aloe vera gel (99%), bewaar m idd ook gekoeld. :heart_eyes:

2 likes

Ik moest deze term googelen om er vervolgens achter te komen dat ik op een categoriaal gymnasium heb gezeten…

In lijn hiermee:

Heb je ooit gehoord van ā€œ Hebban olla vogala nestas ā€¦ā€

• Ja, en ik kan het hele verhaaltje citeren
  • Ja iets met vogels toch? maar vraag me niet hoe het verder gaat.
  • Nee, nooit van gehoord

0 stemmers

En als je er van gehoord hebt, wat voor niveau heb je op de middelbare school gedaan?

• Categoriaal gymnasium
  • VWO (gymnasium of atheneum)
  • HAVO
  • VMBO
  • ik had er nooit van gehoord, maar wil graag stemmen
  • Anders

0 stemmers

In de vriendengroep is dit er dus bij ons echt ingeramd en sommigen konden het nog helemaal citeren. De theorie was dat het iets pretentieus is van het categoriaal gymnasium, omdat andere vrienden die naar andere scholen zijn gegaan en vwo of andere niveaus hebben gedaan er nog nooit van hadden gehoord.

1 like

Het hing in ons Nederlands lokaal, dus ik denk dat alle richtingen er wel een keer op gewezen zijn.

4 likes

Ik zat op een brede school, en dit stond in de aula boven het podium uitgehakt in steen

2 likes