Bewogen ze maar eens een beetje . Het zijn verstokte VVD stemmers. Maakt ook geen zak uit wat de VVD doet, het is de schuld van links
Ben jij voorzichtig met je spullen? over het algemeen
- Nee, te slordig, dingen gaan snel kapot of raken snel beschadigd of kwijt
- Ja heel erg voorzichtig
- Gewoon normaal
0 stemmers
Ik heb mijn moeder links kunnen krijgen ![]()
Mijn aangetrouwde tante is ondertussen wel provinciaal hoog in de rangen van Vlaams Belang ![]()
Heb jij spijt van je stem op D66?
- Ja
- Nee
- Niet op gestemd š«”
0 stemmers
Bij mij is het meer conservatief dan progressief, dus dat is in de regel wel meer rechts dan links, maar net een ander spectrum, denk ik.
Extra voorzichtig, maar vooral omdat ik vrij makkelijk dingen kwijtraak, laat vallen of iets anders lomps, haha. Dus lijkt niet alsof ik er voorzichtig mee ben, maar zou anders dus nog erger zijn, haha.
Heb jij ooit iets illegaals vervoerd vanuit/naar het buitenland?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ken jij iemand die dat heeft gedaan?
- Nee
- Ja
0 stemmers
per ongeluk!!
Schoonmoeder had 4 sloffen sigaretten mee vanuit Gran Canaria. Ze dacht omdat het bij Spanje hoort (waar je dus 4 mag meenemen) dat het hier ook het geval was maar je mag dus maar 1 hahhaa
Toen moest ze op gesprek bij de douane en echt een flinke boete gekregen
Ik kom uit een familie van varkenshouders. Mijn ouders zelf niet, maar andere familieleden wel. Zijn er ook altijd van overtuigd dat ze het heel slecht hebben en dat Frans Timmermans de vijand is. Zo vermoeiend.
Mijn moeder had een komkommer met een mes mee in het vliegtuig om onderweg op te eten, nooit bij nagedacht. In Amsterdam hebben ze het niet doorgehad, maar onderweg naar ArgentiniĆ« hadden we een overstap in BraziliĆ« en toen kwamen ze erachter en kregen we op onze kopš
scheld je met kanker
- ja
- nee
- ik ben zo iemand die anderen erop aanspreekt en/of denk dat ik beter ben dan anderen omdat ik het alleen gebruik als ik Ʃcht hƩƩl erg boos ben!!!
0 stemmers
Een studiegenoot vertelde ooit dat ze het spelletje Machiavelli in zijn handbagage had zitten toen hij ging vliegen. Bij dat spel zitten plastic āmuntjesā. Maar die hebben het formaat van een pil.
De douane had na de rontgenscan zijn hele tas overhoop gehaald omdat ze er van overtuigd waren dat hij pillen meesmokkelde.
Een van mijn naasten wist zeker dat ze rijk ging worden met een online programma. Ze was zelf bepaald niet marketing of tech savvy en geloofde iedere goeroe die beloofde dat als je diens stappen volgde je winst zou vertienvoudigen/kon leven van passief inkomen/noem maar op.
Her was best treurig om te zien. Ze stopte steeds al haar geld erin en voer blind op de āgarantiesā die ze kreeg. En als je het er dan over probeerde te hebben, dan was je arrogant en had je geen idee waar je het over had. Ze nam dan steeds weer het grootste pakket af en met de meeste 1-op-1 begeleiding en dan ging ze wƩƩr haar site/aanbod/funnels omgooien. Het is nooit gelukt.
Terwijl haar aanbod inhoudelijk wel goed was. Ze gaf daarvoor gewoon live cursussen, maar stapte over naar online ivm schaalvergroting. Op zich niets geks, maar die obsessie met rijk worden, was wel echt naar. Denk dat dit zeker zoān 15 jaar heeft geduurd.
Nouja blijkbaar mag je geen bloemen van en naar de UK meenemen, maar ik heb de bloemen van mn bruidsboeket meegenomen om te drogen.
Ja sorry ben hypocriet. Doe het heel soms als ik alleen thuis ben en echt boos. Vind het voor mān gevoel toch niet netjes. Wat dat ook moge betekenen. Maar ik hou er sowieso niet van om te schelden. Wil ook niet dat mān kind dat doet. Vind het soms echt erg om te horen wanneer ik jonge kinderen hoor schelden op straat.
In een ver verleden heb ik per ongeluk een gevulde ponypak meegenomen in het vliegtuig, zat nog in mān toilettas.
Die zat wel in mān ingecheckte bagage, misschien dat dat mān redding was.
Niet uit principe niet maar godverdomme en teringlijer bekken gewoon lekkerder met mijn accent
Hahaha, dit is dus mijn nachtmerrie maar je had wel een leuke party supply waar je ook naar toe bent geweest.
Zijn er ook wel vrienden die zeggen kom op Is ik neem je mee uit lunchen of ik heb ook een kaartje voor jou gekocht?