Mijn moeder had een komkommer met een mes mee in het vliegtuig om onderweg op te eten, nooit bij nagedacht. In Amsterdam hebben ze het niet doorgehad, maar onderweg naar Argentinië hadden we een overstap in Brazilië en toen kwamen ze erachter en kregen we op onze kop💀
scheld je met kanker
- ja
- nee
- ik ben zo iemand die anderen erop aanspreekt en/of denk dat ik beter ben dan anderen omdat ik het alleen gebruik als ik écht héél erg boos ben!!!
0 stemmers
Een studiegenoot vertelde ooit dat ze het spelletje Machiavelli in zijn handbagage had zitten toen hij ging vliegen. Bij dat spel zitten plastic ‘muntjes’. Maar die hebben het formaat van een pil.
De douane had na de rontgenscan zijn hele tas overhoop gehaald omdat ze er van overtuigd waren dat hij pillen meesmokkelde.
Een van mijn naasten wist zeker dat ze rijk ging worden met een online programma. Ze was zelf bepaald niet marketing of tech savvy en geloofde iedere goeroe die beloofde dat als je diens stappen volgde je winst zou vertienvoudigen/kon leven van passief inkomen/noem maar op.
Her was best treurig om te zien. Ze stopte steeds al haar geld erin en voer blind op de ‘garanties’ die ze kreeg. En als je het er dan over probeerde te hebben, dan was je arrogant en had je geen idee waar je het over had. Ze nam dan steeds weer het grootste pakket af en met de meeste 1-op-1 begeleiding en dan ging ze wéér haar site/aanbod/funnels omgooien. Het is nooit gelukt.
Terwijl haar aanbod inhoudelijk wel goed was. Ze gaf daarvoor gewoon live cursussen, maar stapte over naar online ivm schaalvergroting. Op zich niets geks, maar die obsessie met rijk worden, was wel echt naar. Denk dat dit zeker zo’n 15 jaar heeft geduurd.
Nouja blijkbaar mag je geen bloemen van en naar de UK meenemen, maar ik heb de bloemen van mn bruidsboeket meegenomen om te drogen.
Ja sorry ben hypocriet. Doe het heel soms als ik alleen thuis ben en echt boos. Vind het voor m’n gevoel toch niet netjes. Wat dat ook moge betekenen. Maar ik hou er sowieso niet van om te schelden. Wil ook niet dat m’n kind dat doet. Vind het soms echt erg om te horen wanneer ik jonge kinderen hoor schelden op straat.
In een ver verleden heb ik per ongeluk een gevulde ponypak meegenomen in het vliegtuig, zat nog in m’n toilettas.
Die zat wel in m’n ingecheckte bagage, misschien dat dat m’n redding was.
Niet uit principe niet maar godverdomme en teringlijer bekken gewoon lekkerder met mijn accent
Hahaha, dit is dus mijn nachtmerrie maar je had wel een leuke party supply waar je ook naar toe bent geweest.
Zijn er ook wel vrienden die zeggen kom op Is ik neem je mee uit lunchen of ik heb ook een kaartje voor jou gekocht?
Drugs voor in de club in Berlijn ![]()
Ja dat is dus gewoon illegaal en een bedreiging voor de natuur/biodiversiteit ![]()
Ik een keer een beetje hasj naar egypte in een broekzak in m’n koffer ![]()
Ik vind het contrast met vrienden soms ook wel groot. Ik heb meerdere vriendinnen die arts zijn (bedrijfsarts, huisarts en radioloog) en al bijna 10 jaar een koophuis hebben. Voor hen is hun eigen situatie zo normaal dat zij soms vergeten dat anderen niet in hetzelfde schuitje zitten. Kan me daar kapot aan ergeren als ze weer eens klagen dat de kosten voor kinderopvang hoger zijn dan de hypotheek (logisch als je een hypotheek van 280.000 hebt met 1% rente en zo’n hoog salaris dat je weinig toeslag krijgt) of hun stem voor de VVD verdedigen met dat ze het zelf zo goed hebben (ja leuk, maar je kunt ook aan andere mensen denken?).
Hahaaaa ik kom uit een wit domrechts migratiegezin
maar immigratie mag als je wit bent alleen de rest mag het niet
Ik dacht tot de middelbare school dat de Telegraaf de enige krant was
Ik heb ook inderdaad op ja gestemd
Zijn er mensen in je leven die onvoorwaardelijk van je houden?
- Ja, één iemand
- Ja, meerdere mensen
- Nee
0 stemmers
Zijn er mensen in je leven van wie jij onvoorwaardelijk houdt?
- Ja, één iemand
- Ja, meerdere mensen
- Nee
0 stemmers
Ik mag toch hopen dat op zijn minst mijn ouders onvoorwaardelijk van me houden, dus dat zijn er dan al 2.
Alleen als ik alleen ben. Vind het eigenlijk stom en nogal dom overkomen dus wil niet dat iemand het hoort maar als ik alleen ben en ik stoot mijn teen tegen het nachtkastje dan krijgt dat kankernachtkastje het flink te horen.
Ik denk waarschijnlijk altijd veel te ver door, maar ik vraag me wel af hoeveel écht onvoorwaardelijk is.
Stel dat iemand van wie ik ‘onvoorwaardelijk’ hou een sadistische seriemoordenaar besluit te worden. Zou ik toch moeite mee hebben.