WAAROM
SORRY HET IS ERGER: de 5 mei lezing. Hiermee volgt hij mensen als Merkel, Tusk en Beatrix op ![]()
Én hij presenteert ook nog het concert ‘s avonds!!!
Dat concert vind ik altijd afgrijselijk dus dat is wel een match
Maar wat de absolute holohell weet deze vent nou over letterlijk elk ander onderwerp dan zichzelf?? Damn ze denken bij het comité, we mogen écht geen greintje controverse opzoeken dit jaar dus we doen gewoon een rando
Ik neig van wel maar alleen omdat ik sowieso dit merk al gebruik (de oranje).
Ik heb slag en het reduceert hier vooral nogal wat pluis.
Ik ben volgens mij in de enorme minderheid die nog tv kijkt en dan altijd ff kijkt wie er bij Eva zitten, en daar heeft ie de afgelopen twee weken 3x gezeten om allerlei dingen te duiden, geen idee waarom.
Ik heb laatst 20 min naar een interview met hem bij Het Uur geluisterd en het was doodsaai
Ik heb hier het hele Uur naar geluisterd terwijl ik een saai werktaakje aan het doen was en ik zou gewoon niks meer kunnen terughalen wat 'ie gezegd heeft haha
Ik vind nepo babies niet per se altijd erg maar dit is wel een prototype
Nog steeds nachtmerries van hoe die hele familie ongeveer wekelijks aan tafel zat bij DWDD zo van wat zijn wij bijzonder
Ik gebruik dit al
Ik gebruik die ook al! In combinatie met dream lengths!
Geloven jullie dat Ruud de Wild echt zoveel doodsbedreigingen heeft gekregen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Doe maar Splinter, daar zit tenminste nog een beetje tempo in.
Ik vind nog erger die filmpjes met half lucide personen die de oorlog hebben meegemaakt waarbij de kleinkind ernaast staat om te vertellen hoe zwaar hun opa en oma het heeft gehad. Ondertussen hebben opa en oma nauwelijks door waar ze zijn.
Dat vind ik wel een beetje misplaatst eigenlijk.
Het ging niet over een situatie in de auto. Het ging over een elektrische bakfiets. Ik heb het überhaupt nooit over navigeren of radio luisteren gehad of een snel gesprek met je passagier. Het ging over een teams meeting voor je werk in alle haast om tegelijkertijd ook je kind(eren) naar de opvang te brengen. Dat ging duidelijk multitaskend niet want ouder was afgeleid en deed geen fatsoenlijke overdracht. Het was een en-en situatie en toen gingen andere mensen er dingen bij halen die ik niet gezegd heb.
Had het toen ook gekocht maar vooral veel slap haar ervan. Verder ziet het er wel gezond uit, maar niet nog een keer voor mij. Ik heb slag en schouderlang haar.
Net gekocht hoor bij de trekpleister!
En @ZusjevanJoost
Ik heb deze niet geprobeerd maar heb de bond repair versie en die is voor mijn haar (golvend fijn haar) echt topppp. Heel glanzend en m’n haar krult er heel goed door (dus juist niet futloos/te glad)
Oh fije tip, tnx! Ik heb wel het masker hiervan.
Hoe noem jij de ceremonie/dag/evenement (al dan niet met een feest) waarop twee mensen elkaar het ja-woord geven en dus met elkaar trouwen ?
- Bruiloft
- Huwelijk
- Allebei
- Anders
0 stemmers
Ik vind het altijd verwarrend als mensen het woord “huwelijk” gebruiken als ze de dag/ceremonie bedoelen waarop er wordt getrouwd, want dat huwelijk komt toch vooral na die dag en is iets groters dan alleen de ringenceremonie en een feestje.