Stel je persoonlijke vraag #58

Zolang er liefde is is er zin toch, in de breedste zin van het woord. Wat een pessimisme :melting_face:

4 likes

Ik bedoel het eigenlijk ook meer op een positieve manier. Ik geloof gewoon niet in een hoger doel of nut. Of in leven na de dood. Dat je voor jezelf (en je omgeving) het gewoon zo leuk mogelijk kan maken en daar voor jezelf zingeving in vind is meer wat ik zoek dan een meer algemene ‘zin’.

24 likes

Dit heeft toch niks te maken met pessimisme? Ik ben optimistisch over het gebrek aan nut van het leven, opgelucht zelfs!

12 likes

Even in het gezellige straatje:

Na je dood

• Vergeet mij niet alsjeblieft!
  • Vergeet mij alsjeblieft!

0 stemmers

Zou jij stemfraude plegen als je 100% wist dat je ermee weg kwam?

• Nee dat is immoreel
  • Ja :cowboy_hat_face:

0 stemmers

2 likes

Tell Sell is failliet:

• Nee, mijn jeugdsentiment
  • Nou en.
  • Bestond dat nog?

0 stemmers

En Fonq is ook failliet:

• Die zag ik aankomen
  • Die zag ik niet aankomen
  • Shit ik heb daar wat besteld

0 stemmers

image
Lekker wrap, lekker tastic.

25 likes

In de laai!

4 likes

Eeeeeeey Franske hier

8 likes

Loop jij hand in hand over straat met je partner?

• Regelmatig
  • Nooit
  • Af en toe

0 stemmers

1 like

Nou ja ik heb mijn hand op de leuning van de rolstoel of ik heb m bij de jas vast :grinning:

2 likes

bij hetero koppels

• vind ik meestal de vrouw knapper
  • vind ik meestal de man knapper
  • 50/50

0 stemmers

nav een gesprek in een ander topic, ik vind heterostellen altijd zo you swan he frog. echt knappe verzorgde vrouwen en dan staat er een soort net ontsnapte ongewassen sirius black naast

18 likes

Op het schoolplein van mijn kinderen zie ik het heel erg. Heel veel knappe verzorgde vrouwen en een soort gnoom mannen erbij. Ik vrees dat het bij mijn man en mij andersom is, hij ziet er altijd leuk uit (mijn objectieve mening uiteraard) en ik kom als halve zwerver naar die school :sweat_smile:

12 likes

Je hebt kaartjes gewonnen voor iets. Met een code kun je gratis kaartjes bestellen. Nadat je geweest bent kom je er achter dat je code het nog steeds doet.
Bestel jij nog meer kaartjes?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Een vriendin kwam hier achter en heeft meer kaartjes besteld. En ik zou oprecht niet weten wat ik zou doen. Veel te bang dat ik gesnapt word ofzo. Het gaat om Playhood, een soort overpriced ballenbak

5 likes

Bij een grote organisatie zou ik het echt boeien vinden dat zij het doet. Alleen zelf zou ik het laten omdat niets me gĂȘnanter lijkt dat het wss om een persoonlijke code gaat (ze dus vanzelf mijn naam zien en dat ik het vaker heb gebruikt) en herleidbaar is datt ik probeer een ballenbak te tillen.

13 likes

Helemaal - sorry als dit een vooroordeel is - in Oost-Europa

1 like

Ik zag Vera een Go Fund Me delen met als doel €26.000 voor iemands kinderwens

• Vind ik niet raar
  • Vind ik raar

0 stemmers

Nou willen ze ivf in het buitenland doen, maar als dat niet lukt een draagmoeder kopen in de VS

• Ik zou voor beiden doneren
  • Ik zou voor beiden niet doneren
  • Ik zou voor de ivf doneren
  • Ik zou doneren om een draagmoeder te kopen

0 stemmers

Dacht zelf direct huh wat raar maar vraag me af wat de heersende gedachte is hier

Ik zou voor beiden niet doneren, maar vind het in het geval van Francien ook nog eens raar omdat deel van haar verdienmodel het aan mensen in een kutsituatie verkopen van info over het kwijtschelden van je studieschuld is. Zit jij in de shit mogen we het collectief oplossen, maar anderen moeten jouw hulp kopen.

30 likes

Heel hypocriet van mij met zelf een kind maar ik vind dat er niet zoiets mag bestaan als het recht hebben op een kind.

65 likes

Wow wat bizar dat dit nog steeds haar zo’n groot verdienmodel lijkt te zijn bij de? Volg jaar verder ook niet dus had dat gemist, wat bizar

Anyway, ik zou nooit bijdragen voor commercieel draagmoederschap, maar zou me misschien wel scenario’s kunnen voorstellen waarbij ik dat voor ivf wel zou doen (maar dan denk ik wel alleen voor mensen die ik ken)

5 likes