Na de eerste 3 jurken zat ik te wachten op een aantal linnen jurken die jij wél geschikt vind voor een bruiloft, maar die kwamen niet.
Oprotfriet
Gevolgd door een kopje koffie, als je echt geluk hebt.
Ik heb wel een tuin bruiloft gehad. Zij hebben gewoon een gigantische tuin en hadden verschillende mooie tenten neergezet. Het enige nadeel was dat het die dag echt mega warm was midden in een hittegolf.
Stel je hebt ontzettend veel ruimte, een hele grote tuin en je wil graag trouwen. Zou je dan het thuis willen vieren?
- Ja lijkt me leuk
- Nee liever op locatie hoor
0 stemmers
Bij een andere vriendin werden we naar 4 verschillende! Locaties gereden en iedereen was kapot aan het einde van de avond/nacht.
Haha ja het ligt sowieso natuurlijk wel aan de bruiloft waar je heen gaat. De bruiloften waar ik geweest ben zouden de bovenste drie jurken in ieder geval zeker niet misstaan hebben. En ik vind persoonlijk zeker de middelste wel geschikt voor veel (Nederlandse) bruiloften.
Mijn bruiloft was in een grote tuin (met kamperen in het weiland) en vond het echt zooo’n leuk feest. Mensen waren overdag wat chiquer en ‘s avonds glitter en meer festivalkleding aan/schoenen uit…
Niet voor iedereen een droombruiloft (je moet dan wel van kamperen houden haha) maar voor ons en onze vrienden was het echt top
Ik was een paar jaar terug op een bruiloft waar de familie van de bruid, waaronder haar vader, door de locatie waar de receptie was werd verwezen naar het ‘normale terras’ omdat er op de plek waar zij heen liepen een receptie van een bruidspaar was en ze daarom daar niet konden zitten.
Vader in kwestie had voor deze bijzondere gelegenheid een korte spijkerbroek aangetrokken met een leuke bloemenprint blouse met korte mouw.
Ik heb al weken stress van een verjaardag in m’n eigen huis laat staan mijn bruiloft hahaha. Ik vond op locatie heerlijk, alles uit handen geven en zelf alleen genieten. In je eigen tuin is vaak ook niet eens goedkoper dan op locatie omdat je alles moet inhuren.
Dit klinkt heel gezellig! Maar ik zou dan toch liever de taxi naar huis pakken haha. De vriendin met de tuinbruiloft is al geboren op een trouwlocatie dus het was eigenlijk wel een logische keuze. Ik had hetzelfde gekozen in haar geval. We moesten ook wel eens omfietsen omdat er een bruiloft was.
Ik heb op een bruiloft in het buitenland wel eens een gast in een sportbroekje op badslippers gezien. Ja het is 35 graden maar je bent niet op de camping. ![]()
Oh dit is wel waar, ik ook. Ik dacht vooral hoe heerlijk dat je dan steeds je tuin in kan stappen en dan die blijdschap en drukte van je bruiloft weer op kan roepen. Ik heb dat ook als ik nu op onze trouwlocatie ben.
Ja of je moet heeeel goed alles los kunnen laten, een eventplanner hebben die alle regelzaken doet of echt de beste vrienden ooit die al het gezeik rondom leveranciers, planning en klaarzetten willen regelen (maar ik zou dan willen dat mijn vrienden zelf genieten van onze bruiloft). Maar ja ik organiseer events en bijeenkomsten voor m’n werk dus ik zou álles zien wat niet goed gaat. Als je al die dingen los kunt laten lijkt het me idd wel heel mooi en intiem om het op je eigen locatie te doen.
Ja, maar dan niet de linnen zomerjurkjes die hier eerder werden getoond.
Vriendin van mij heeft een heel mooi famcy linnen pak, en vind die wel bruiloft-waardig. Maar weet niet zeker of dat een mix is!
Ik vind dit echt het allerleukste! Ik werk zelf als videograaf op bruiloften en van dit soort bruiloften word ik echt warm! Ik vind dit zoveel leuker dan trouwen in een duur kasteel met duur eten.
Haha ja ik was ook ooit op een bruiloft waar iemand het gepast vond om een driekwart spijkerbroek met tanktop te dragen. Stond wel enig bij de corsage.
Prima geschikt maar mijn lichaam niet geschikt. Dan heb ik sws een cameltoe
Misschien ligt het er aan dat een groot deel van mijn Nederlandse kring nog moet trouwen. Dus ben nog niet bekend met het mega boter, kaas en eieren hahahahaha. 95% van de bruiloften waar ik ben geweest is Nigeriaans en dan kom je in op maat gemaakte speciale kleding.
@Discopony maar er zit toch een wereld van verschil tussen een tijdloos designerstuk en een spijkerbroek/casual jurk. Bij H&M, C&A, WE, Next etc. zijn genoeg goedkopere bruiloftsjurken/jumpsuits te vinden. Ik zie alleen qua aanraders vaak iets waarvan ik denk ik zou dit op een random zomerdag in mijn vrije tijd ook aan doen. Ik zou zelf nooit iemand weigeren daarom, maar ik zit daar zelf wel graag minimaal een niveau boven als gast.
Ik hoop dat dit ligt aan de omgeving van @Shaaar want hier heb ik ook nog nooit van gehoord haha.
Ja maar de organisatie (tenten, eten, tafels huren, decoratie etc) zou ik wel volledig uit handen geven dan
ja maar je moet in Nederland oppassen dat je je niet te mooi kleed anders koestert de bruid (in haar SIMPELE jurk iedereen wist hoe simpel!!) voor eeuwig wrok naar een 15 jarig nichtje dat de aandacht steelde ![]()