Stel je persoonlijke vraag #58

Zit je in white tie in de plaatselijke snackbar omdat je niet uitgenodigd bent voor het diner

31 likes

En zou je een jumpsuit dragen op een bruiloft?

• Ja
  • Nee vind ik niet geschikt
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Een vriendin van mn nicht droeg zo’n mooie jumpsuit op de bruiloft. Maargoed zij heeft een catwalk figuur dan staat heel veel al gelijk mooi.

2 likes

Of in de rij voor het lunchbuffet met te weinig kroketten

1 like

I feel sorry for you guys haha

9 likes

Ik heb echt een te moeilijk figuur hiervoor

2 likes

Ja ach, het is vaak wel heel gezellig. Maar inderdaad geen verwachtingen dat tante Francine in een tijdloos designerstuk aankomt. En terecht ook, het goede mens heeft in haar hele leven nog nooit zoveel geld aan zichzelf uitgegeven en ik hoop dat als ze dat wel gaat doen, ze iets koopt waar ze zelf elke dag plezier van heeft.

23 likes

nee, ik vind het niet ongeschikt maar ik hou zelf gewoon niet van jumpsuits (sorry niks tegen jou persoonlijk xx)

7 likes

Haha youre forgiven xx

2 likes

Soms zou ik juist zo’n achtertuin bruiloft willen ervaren ipv de mega overthetop failed Met Ball-esque festijn wat in de cultuur van mijn ancestors plaatsvindt.

2 likes

DIT!!!

3 likes

Ik heb er 9 van de 10x ook een te lang bovenlijf voor dus tenzij ik mijn camel toe als plus 1 mag meenemen sla ik over.

10 likes

OkƩ, ja maar dit is echt een fenomeen van Nederlandse bruiloften wat ik dus NOOIT zou begrijpen. Bij ons ga je niet weg zonder iets te eten (lees: volgepropt zit van de 81728 gangen menu) en dat vind ik wel cool.

2 likes

Dit snap ik. De enige familie die wij kennen met een echt goede achtertuin zijn net iets te ver, maar ik denk op dit punt: goed tuinfeest > 20k naar een plaatselijk kasteel waarvan ik precies kan vertellen hoe de bruiloft eruit ziet en je per se met hun leveranciers moet werken. Ik elke bruiloft om 23:30: ā€œnu komt het frietjeā€ (vaak ook het enige dat je als avondgast te eten hebt gekregen).

Ben je gewoon 20k verder voor het standaard draaiboekšŸ‘¹

8 likes

ja ik vind het ook echt walgelijk eerlijk gezegd. echt koud en ongastvrij. ik zou het nog acceptabel vinden om mensen alleen uit te nodigen voor het feest bijvoorbeeld, dat ze iets later komen. maar tussendoor weg en dan zelf maar kijken wat je doet met eten? hoe durf je dat überhaupt te vragen zonder schaamte haha

edit kut per ongeluk vorige bericht verwijderd maar ik zat dus te zeiken over mensen wegsturen bij het diner

17 likes

Na de eerste 3 jurken zat ik te wachten op een aantal linnen jurken die jij wƩl geschikt vind voor een bruiloft, maar die kwamen niet.

20 likes

Oprotfriet

1 like

Gevolgd door een kopje koffie, als je echt geluk hebt.

2 likes

Ik heb wel een tuin bruiloft gehad. Zij hebben gewoon een gigantische tuin en hadden verschillende mooie tenten neergezet. Het enige nadeel was dat het die dag echt mega warm was midden in een hittegolf.

Stel je hebt ontzettend veel ruimte, een hele grote tuin en je wil graag trouwen. Zou je dan het thuis willen vieren?

• Ja lijkt me leuk
  • Nee liever op locatie hoor

0 stemmers

Bij een andere vriendin werden we naar 4 verschillende! Locaties gereden en iedereen was kapot aan het einde van de avond/nacht.

Haha ja het ligt sowieso natuurlijk wel aan de bruiloft waar je heen gaat. De bruiloften waar ik geweest ben zouden de bovenste drie jurken in ieder geval zeker niet misstaan hebben. En ik vind persoonlijk zeker de middelste wel geschikt voor veel (Nederlandse) bruiloften.

2 likes

Mijn bruiloft was in een grote tuin (met kamperen in het weiland) en vond het echt zooo’n leuk feest. Mensen waren overdag wat chiquer en ā€˜s avonds glitter en meer festivalkleding aan/schoenen uit…

Niet voor iedereen een droombruiloft (je moet dan wel van kamperen houden haha) maar voor ons en onze vrienden was het echt top

22 likes