Stel je persoonlijke vraag #58

Ja oké maar in je bericht stond eerst iets van “nouja illegaal” waardoor het klonk alsof dat wel meeviel

1 like

Ik vraag me af of dit altijd zo blijft, maar misschien zegt dat vooral iets over de relatie met mijn eigen ouders of de relaties die vrienden met hun ouders hebben. De enige van wie ik onvoorwaardelijk hou en waarvan ik denk dat ze op dit moment onvoorwaardelijk van mij houdt is mijn kind van 2.

5 likes

Heb jij soms het idee dat je hier te veel persoonlijke details over iemand anders dan jezelf post? Niet details waarmee je hun identiteit kunt achterhalen maar buiten dat echt té intieme details.

• Ja over mn partner
  • Ja over mn kind(eren)
  • Ja over mn vrienden
  • Ja over mn familie
  • Nee nooit

0 stemmers

2 likes

gaat veel van de media die jij consumeert, m.n. influencers en podcasts over het hebben van romantische heterorelaties (in elke vorm, van daten tot scheiding)?

• ja
  • misschien een beetje
  • nee niet echt
  • nee eerder (het geluk) van het niet hebben of het niet willen van romantische heterorelaties

0 stemmers

2 likes

Ik vind echt weinig zo oninteressant dan het ontleden van de romantische relaties van bekende mensen en nog specifieker alle ‘taboedoorbrekende’ influencers die sinds een paar jaar doorhebben dat je kunt latten of kunt twijfelen aan je kinderwens/kinderloos kunt blijven.

18 likes

Vriendin kwam erachter dat er nog een pil in haar toilettas zat in Manila. Ik krijg echt een wegtrekker als ik daar aan denk.

2 likes

Het heeft erg lang geduurd voor ik doorhad dat ritalin onder de opiumwet valt tenzij je een verklaring invult :grimacing:

5 likes

Oh ja, die staan wel bekend als dé plek waar je heel moeilijk aan drugs kunt komen, goed dat je ze zelf had meegenomen

5 likes

Omg snap ik hahhaa

1 like

:crazy_face:

1 like

Ben tot nu toe al 2 rayban zonnebrillen en 2 gucci zonnebrillen kwijt geraakt pfffff

2 likes

Totaal niet spannend maar officieel niet toegestaan: ik heb ooit een paspoortloze poes van een familielid uit Duitsland naar Nederland gehaald voor enkele weken, omdat mijn familielid vanwege een calamiteit plots naar het buitenland moest. Zowel bij het in- als uitvoeren van de kat ben ik niet gesnapt gelukkig.

8 likes

Houtsnijwerkjes uit Nigeria wat je eerst moet laten verifiëren dat het geen ivoor bevat voordat het de grens over mag maar als je het koopt weet je al dat geen ivoor is want anders betaal je facking veel geld. Dus op het vliegveld zoek je de juiste medewerker en dan deed mijn moeder een “handshake” zodat de koffer niet open gemaakt werd en we de rij konden skippen voor de X-ray controles. En dan vragen mensen zich af waarom je vaak nog een keer gecontroleerd wordt als je op Schiphol landt.

7 likes

Nee, ik heb op Instagram zelfs alle woorden die met daten/mannen te maken hebben op de blacklist gezet. Het boeit me gewoon geen reet meer.

8 likes

Ik had een banaan in m’n rugzak naar Peru. Niet opgegeten onderweg want je kreeg al genoeg te vreten van KLM. Wist ik veel dat je die niet mee mocht nemen het land in.
Kom je daar aan, hele rij intimiderende gewapende mannen met honden. Slaat één hond aan op m’n rugzak. Ik kreeg t bloedheet en zag mezelf al als in Border Security urenlang in zo’n hokje overvraagd worden omdat iemand drugs in m’n tas had gestopt ofzo :sob:
Maar het bleek die fucking banaan en die moest ik gewoon weggooien en toen was het goed haha.

25 likes

Maar klikt het dan wel echt als jullie interesses zo ver uit elkaar liggen?

Ik vind Haarlem een leuke stad. Altijd al gevonden maarja ik ben er deels opgegroeid dus miss zie ik het niet goed. We hadden er gisteren een kleine discussie over.

Haarlem:

• Leuke stad
  • Ehl haarlem
  • Geen mening
  • Het is wel oke
  • Ik ben nog nooit in haarlem geweest

0 stemmers

1 like

Heb jij een echt nummer 1 lievelingsstad in Nederland?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

wel leuke stad maar een storend groot aandeel kakkers

9 likes

Geld doneren aan een gofundme van een bekend persoon

• Kan gewoon
  • Kan niet

0 stemmers

3 likes