Stel je persoonlijke vraag #58

Ik ben zelf naar een bruiloft gegaan in een zwarte spijkerbroek :joy:

2 likes

Ik stel me dan voor het iemand is die al wat ouder is bijvoorbeeld en op zijn manier heeft geprobeerd zich netjes te kleden en dan denk ik alleen maar 🥹🥹🥹

9 likes

Ging niet per se om jouw vriend hoor! Natuurlijk is elke situatie anders en ken je je vrienden (hopelijk) genoeg om te weten wat kan.

Ja en who fucking cares. Het gaat er toch om dat de mensen die je lief hebt erbij zijn. Al die kledingeisen vind ik toch zo’n gezeik.

31 likes

Ik weet van werkelijk geen enkele gast meer wat ie aan had, dat maakte me ook niks uit, superfijn dat je deze dag met ons komt vieren

Mijn man was voor het eerst en het laatst in pak dat vergeet ik natuurlijk niet meer, hij had altijd en overal fleece aan en had vroeger ooit eens gezegd mocht ik ooit gaan trouwen dan doe ik een pak aan en dat is dan meteen de laatste keer :grin:

2 likes

Ik had eens een bruiloft van een Russische vrouw met een Nederlandse man, dresscode black tie, zelfs nog met een nagestuurd A4’tje over wat dat precies inhoudt. De bruid heeft een volledige kamer in haar huis voor alle jurken die ze aan heeft gehad naar bruiloften van haar vriendinnen, dus ik had hoge verwachtingen. Ik had m’n uiterste best gedaan om een lange jurk te vinden waar m’n 38 weken zwangere toeter in paste, was ik de enige op die hele bruiloft met een jurk onder de knie :flushed: en mijn vriend de enige man in smoking :roll_eyes:

2 likes

Haha tsjah hoelang plas je, 5 seconden? Zal me echt een worst wezen. Dan kan je ook niet naar de wc als je een bikini of badpak aan hebt als je zo denkt.

2 likes

Dat geldt andersom toch ook, als je het bruidspaar lief hebt kan je toch ook wel 1 tandje meer moeite doen dan een spijkerbroek, jeetje

27 likes

Oh ik voelde me ook niet aangevallen hoor! Maar ging het op de foto’s bekijken en zag het toen.

1 like

Ik heb wel 20 jurken ofzo gepast maar er zat niks bij in het kleurenpalet toen wat paste en waar ik me enigszins comfortabel in voelde, en ohja wat in mijn budget paste, en het was ook nog eens november dus koud. Dus ik heb zeker wel moeite gedaan!

4 likes

Ja ik vind dat niet in de categorie lief doen vallen.
Ik persoonlijk vind het geweldig om mij op te doffen, maar snap ook dat dat voor andere wellicht niet passend is en dat een nette spijkerbroek opdoffen is.

1 like

Stel, een nabij familielid boekt exact dezelfde vakantielocatie in precies dezelfde periode dat jij er bent (jij hebt het maanden geleden al geboekt). Dus zelfde camping/hotel/hostel etc. vind je dan dat diegene dat had moeten overleggen voor het boeken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En vind je dat jij daar dan terecht boos over mag zijn, of vind je dat overdreven?

• Overdreven
  • Terecht boos

0 stemmers

1 like

Mijn moeder heeft dit een aantal jaar geleden gedaan want het leek haar zo gezellig. Ik was er niet heel blij mee want zij had dan ook meteen de verwachting dat we elke dag samen konden eten, gezamenlijke excursies etc. Uiteindelijk hebben ze toen toch maar omgeboekt naar een hotel in de buurt.

1 like

Dit gaat over een familielid die met haar hele gezin dus hetzelfde heeft geboekt maar vaak niet grenzen begrijpt en respecteerd. Omboeken wilt ze niet dus we zijn nu zelf aan het kijken om tegen betaling om te boeken.

Als zij het exact van jou kopieert en dat niet overlegt dan weet ze jouw grenzen heel goed hoor. Niet erin trappen als zij of andere familieleden het overdreven noemen, lekker omboeken.

14 likes

Als het toevallig is omdat ze er zelf op uit zijn gekomen dan prima, kan gebeuren.

Maar expres hetzelfde boeken nadat jij hebt gedeeld waar jullie heen gaan en wanneer, dan hallo ja tuurlijk even overleggen want hoezo denk je dat dit een goed idee is om je op te dringen tijdens iemand anders z’n vakantie - maakt niet uit hoe goed de band is.

25 likes

Volgende keer niet vertellen waar je naar toe gaat of zeggen we gaan naar het zwarte woud maar we weten niet precies waar.

Maar ik zou zoiets wel overleggen als ik weet dat iemand daar dan ook is.

3 likes

Volgend jaar ga ik in het geheim. Onbekende locatie onbekende data :grimacing:

@Trademark het was helaas niet per toeval, maar heel bewust.

Wat zou ze doen moest je ze op vakantie negeren. Op een hoi na, geen contact en als zij dingen voorstelt om samen te doen daar ook neen op zeggen?

3 likes

Wat een nachtmerrie

2 likes