Stel je persoonlijke vraag #58

Dat is écht niet ok. Hoop dat je kan omboeken :crossed_fingers:

1 like

Nou dit. Het staat iemand vrij om hetzelfde te boeken (al snap ik dat dat niet chill is) Maar ga niet verwachten dat er omgang moet zijn :sweat_smile:

4 likes

Ergens vind ik dat dat vrij staat. Maar als je allebei kinderen hebt word dat toch ingewikkelder omdat je mekaar veel tegenkomt bij het zwebad, kinderdisco etc. je gaat dan ook niet doen alsof je elkaar of elkaars kids niet herkent. Zitten ook wel wat randzaken omheen die het ingewikkelder maken, maar te prive zijn. Ik had dit van mn vrienden of wie dan ook prima kunnen hebben. Maar niet van dit specieke geval.

1 like

Nee, wel gefeliciteerd en gecondoleerd. Toch ongemakkelijk als je op de uitvaart van je opa jezelf constant gefeliciteerd hoort zeggen tegen iedereen die jou condoleert.

3 likes

Nee niet alsof je elkaar niet herkent, je kunt gewoon hoi zeggen of knikken. Maar je hoeft dan toch niet direct bij elkaar te gaan zitten? Al snap ik echt absoluut dat het niet chill is om dat iedere keer te moeten zeggen tegen iemand bij wie het kwartje maar niet wil vallen. (Ik moet dat dus zelfs niet van vrienden hebben haha)

3 likes

Bizar, wat was haar argument om dit überhaupt te doen? Weet jij dat?

1 like

Ha dit kan eigenlijk niet eens, een huwelijksvoltrekking is wettelijk een openbare gelegenheid.

1 like

Lijkt mij wel geinig als je kunt omboeken en dan niks zegt… en ze je zoekt op de camping. Petty I know maar zie zo een paar zwagers voor me op de camping en dan zou ik ook echt geen vakantiegevoel hebben.

9 likes

Gratis op het stadhuis is met een maximum aantal mensen en ook geen extra’s zoals een praatje van de babs (hier althans) Wij zijn zelf voor veel te veel geld getrouwd op een zaterdag, eigenlijk zin om op te zoeken wat dat nu moet kosten Oh 970 euro nu en wij betaalden 800 in 2008. Valt mee dan

1 like

Ze vind mijn reactie overdreven en vind dat ik me niet zo druk over moet maken en dat ik raar ben dat ik mijn (familieband) miet om me heen wil. :sweat_smile: met andere woorden, ik denk dat zij het heel erg gezellig had gevonden. Vroeger was onze band ook een stuk hechter maar die is de afgelopen jaren vanuit mijn kant erg bekoeld geraakt. Zij probeert dit nog wel enigsinds te redden, dus misschien was het dat?

1 like

Ja het was de goedkoopste optie die ze gekozen hadden dus echt alleen met getuigen. Alleen het bruidspaar had dit zelf niet echt door ofzo met het boeken? Want haar ouders moesten ook huilen dat ze er niet bij mochten dus het was sowieso niet heel goed georganiseerd ook.

Omdat ik net deze zin las op het forum

Ik heb de maanlancering opstaan.

• Ja dat wist ik
  • Huh
  • Is een 1 april grap

0 stemmers

Heb dat echt totaal gemist ofzo

Ik vond het vooral zo raar dat de laatste keer dat iemand naar de maan ging in 1972 was!?
Voor mijn gevoel gingen ze daar om de zoveel jaar wel een keer naartoe.

15 likes

Maar ze gaan er alleen omheen vliegen toch? Niet op.

2 likes

Ja er op pas in 2028 blijkbaar. Maar in ruim 50 jaar dus ook niemand in de buurt geweest.

2 likes

Ga je De Passion kijken vanavond?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Daarom is het toch ook een conspiracy theory dat we nog nooit op de maan zijn geweest.

7 likes

Met mn moeder, met snacks en thee.
Blijft heerlijk irritainment❤️

5 likes

Ik (persoon die tv kijkt) heb ZO VAAK een heel vals stukje gezien van denk ik Jezus en Judas die dat lied van Marco B. Hoe het danst zonder mij naar elkaar SCHREEUWEN.

Heb het idee dat het nu echt kutter is van kwaliteit dan toen het ooit begon zeg maar. Niet dat het ooit top was maar toen hadden ze nog van die Simones en Pias die gemaakt zijn voor dit soort evenementen.

4 likes

Omdat het voor de Amerikanen alleen maar ging om er eerder een vlag op te kunnen plaatsen dan de Sovjet-Unie. Nu weer haast want eigenlijk hetzelfde verhaal… om China voor te zijn.

3 likes