Stel je persoonlijke vraag #58

Ow die ga ik opzoeken. Heb je Roxanne al gezien, eergisteren denk ik, bij Jinek.
:glee:

3 likes

Kwant? Zingt die ook al?

Benieuwd wie Barabas is dit jaar

1 like

Ik zag dat het bekend gemaakt is dat het “terror” jaap is van de gouden kooi en dit jaar house of villains

Elke keer als ik iets van de passion zie denk ik: dit kan god niet gewild hebben

32 likes

Oh hmm, niet zo leuk

1 like

Jaja zelfs de Passion (pesjun niet passjoon) is niet wat het geweest is.

4 likes

Ik dacht wel logisch want het is volle maan, dan zien ze hem goed. Maar ik ben dan ook geen raketgeleerde.

4 likes

I love it altijd als dan zo’n “stoere” rapper zoals Keizer ineens opduikt en een lelijk lied heel gevoelig moet gaan zingen. :heart_on_fire:

5 likes

Hahaha wel waar, maar ik zag dat Milan van Waardenburg nu Jezus speelt en toen ik hem in Les Miserables hoorde zingen, was ik wel echt enorm onder de indruk van zijn stem. Dus wie weet dit jaar beter.

Behalve het extreem cringy acteerwerk van allerlei random geselecteerde semibekende Nederlanders oeiii dat is gewoon traditie dat het slecht is.

5 likes

Heb jij de lancering van de Artemis II missie live gekeken?

• Ja, live
  • Ja, maar teruggekeken
  • Alleen een korte samenvatting op bijvoorbeeld NOS
  • Nee
  • Waar heb je het over?

0 stemmers

1 like

Een haarmasker dat je op nat haar aan moet brengen en 15 min. moet laten intrekken

• Ik begin hier niet aan/zou zoiets niet kopen
  • Ik breng het aan, ga door met douchen en spoel het na een paar minuten weer uit
  • Ik breng het aan, ga door met douchen en wacht wel ongeveer wat lijkt op 15 minuten voor ik het uitspoel
  • Ik breng het aan, ga uit de douche, doe een badjas aan en kom na 15 minuten terug om het eruit te wassen
  • Ik ga in bad, breng het aan en ga na het bad douchen en dan spoel ik het eruit
  • Ik breng het zonder te douchen aan op nat haar en wacht dan 15 minuten voordat ik ermee onder de douche stap en het uitspoel
  • Nog een andere variant namelijk

0 stemmers

2 likes

Al drie keer want mijn kinderen zijn geobsedeerd door ruimtevaart. Echt een top timing van hun, dat ze nu ‘live’ dit kunnen meemaken. Ze zijn vooral enthousiast over de splashdown!!

9 likes

Breng het aan, scrub mn lijf, scheer mn benen enz, poets de douche en spoel het uit.

2 likes

Koop gewoon banana masker van garnier, hoeft maar 3 minuten in te trekken, kost niks en ruikt top

5 likes

Wat vind jij het leukste compliment om van een vreemde (geen freak) te krijgen?

• Dat je lekker ruikt
  • Leuke outfit
  • Dat je knap/mooi bent
  • Ik hoef geen compliment van een vreemde

0 stemmers

2 likes

Ik neem ze allemaal aan. Laatst aan de kassa van de Delhaize gehoord en heeft mijn dag goed gemaakt.

19 likes

Sowieso leuk als een onbekende je een compliment geeft. Ik moet het zelf eigenlijk ook vaker doen, want geregeld denk ik “hé, leuke outfit heeft zij aan”

10 likes

Ja zou alledrie echt leuk vinden!

7 likes

Ik hecht eigenlijk steeds minder waarde aan je bent knap/mooi

13 likes