Stel je persoonlijke vraag #58

jij lijkt me ook echt zo’n type persoon dat altijd super lekker ruikt met zo’n signature scent hahaha jij komt altijd zo put together over

17 likes

Welk compliment gaf ze?
Ik vind het altijd leuk om te krijgen en doe dat ook regelmatig bij anderen. Ook onbekenden.

2 likes

Ik had vanochtend gestemd op leuke outfit, maar kreeg toevallig net een compliment van de kapper dat ze mijn parfum lekker vond ruiken. Dat vond ik toch wel heel leuk om te horen, want dat gebeurt niet zo vaak dat ik daar complimenten over krijg.

7 likes

Complimenten over outfit en geur vind ik leuk. Over knap / mooi vind ik ongemakkelijk, want ik ben veel afgevallen en sindsdien krijg ik meer complimenten (toen ik zwaarder was kreeg ik die nauwelijks). Dat knaagt dan toch ergens.

Overigens ben ik met het ontvangen van een compliment wel compleet verpest door Regina George, ik vraag me dan ergens af of mensen het echt menen. :sweat_smile:

5 likes

Dat ik een heel mooie vrouw ben en ze nooit de kans kreeg om het me te vertellen tot die dag :heart:

@Vuile_bitch ik roteer een paar parfums, krijg het meeste complimenten over Jo Malone Mir en Tonka en Tom Ford Métallique(laatst van een man in de winkel die het noteerde voor zijn vriendin)

14 likes

Ik krijg supervaak complimenten als ik Missoni EDP of Arizona van Proenza Shouler draag, allebei megafruitige geuren die ik eigenlijk wat te jong/frivool vind voor mij maar goed :joy: (Wel heerlijk in de zomer hoor wanneer het te warm/klef is voor iets zwaarders)

7 likes

Oh wat een lief compliment!
Edit en Mir en Tonka is ook m’n lievelingsparfum maar ze hebben ze formule voor m’n gevoel veranderd. Heb jij de oude of de nieuwe?

2 likes

In de categorie complimenten van mensen die je niet kent… En dan GEEN creeps of in de situatie dat je op date bent of in een andere ‘romantische’ setting.

Geef jij complimenten aan onbekenden?

• Vaak
  • Af en toe
  • Zelden
  • Nee

0 stemmers

Vind je dat je dit vaker/minder moet doen?

• Vaker
  • Minder
  • Geen mening

0 stemmers

Krijg jij weleens complimenten van onbekenden?

• Vaak
  • Af en toe
  • Zelden
  • Nee

0 stemmers

Vind je dat leuk? Complimenten ontvangen van onbekenden dus.

• Ja
  • Nee
  • Geen mening
  • Weet ik niet

0 stemmers

Edit: Ben overigens wel benieuwd om wat voor complimenten het gaat! :grin:

2 likes

Ik heb nog de oude die bijna op is, ga er spaarzaam mee om

Bij mij op het werk is een complimentenbord. Gewoon een whiteboard waar je wat op kunt kalken. En dat ding zit zo erg in mijn allergie zone. Er staan zulke algemeenheden op zoals ‘Jullie zijn toppers’, ‘Het is hier altijd gezellig’ etc. Het is zo niksigs daardoor.

Ik geef liever gericht een compliment aan iemand dan een anonieme groep een ‘topper’ te noemen

9 likes

Genoeg aan te merken op de Amerikaanse cultuur, maar toen ik daar was kreeg ik zoveel random complimenten. Ik ging het toen ook automatisch vaker doen! Zo’n makkelijke manier om het leven net wat gezelliger te maken.

6 likes

Ik vind dat nep en sus, bij een Nederlander weet je tenminste dat ze het echt merken.

11 likes

Als ik iets leuk vind aan iemand spreek ik dat best vaak uit, gaat een beetje vanzelf, meestal wanneer er al een kleine vorm van openheid/contact is. Maar soms ook uit het niets als ik iets echt heel mooi vind! Bij onbekenden trouwens meestal over spullen of kleding, of bijvoorbeeld hoe iemands zaak mooi ingericht is met precies de juist kleurcombinatie. Bijna nooit over uiterlijk, dat voelt dan weer een beetje creepy

5 likes

Ik geef wel regelmatig complimentjes aan onbekenden, als ik merk dat ik het denk probeer ik het ook altijd uit te spreken mits het gepast is :blush:

7 likes

Sowieso het woord toppers is echt verschrikkelijk

4 likes

Wat is erger

• Toppers
  • Kanjers

0 stemmers

Een van mn nichten noemt iedereen altijd een kanjer en ik haat dat maar ik moet altijd wel lachen als ze per ongeluk kanker appt ipv kanjer

23 likes

Als het gaat om bediening of kassamedewerkers ofzo dan voelt het wel ongemeend ja, maar ook genoeg random mensen die me zomaar aanspreekten met een compliment. Maar ik was ook op een plek waar 90% van de mensen in een legging en T-shirt rondliep, dus dan ben je in een basic zomerjurk ineens een complimentenmagneet blijkbaar.

Wie van deze mannen vind je het minst kut?

• :skateboard:
  • :rainbow_flag:
  • :eye: :man_running:t2:‍:arrow_right:
  • :apple: :bike:

0 stemmers

En het meest kut

• Mark Rutte

0 stemmers

1 like

Het meeste in de kroeg/op feestjes en dat zorgt heel vaak voor leuke gesprekjes ipv dat iemand alleen ‘dank je wel’ zegt en weer doorgaat

2 likes

Volgens mij gebruiken alleen teammanagers dat woord. Het woord kanjer vind je vooral terug in basisschoolrapporten

3 likes