Heel veel collega’s zeggen als ze naar je toe lopen om iets van je te vragen: “Hee topper!”, dus echt tegen iedereen waarvan ze wat nodig hebben.
Een vervolg op deze vraag: Zeg je zelf topper of kanjer?
- Topper
- Kanjer
- Ik gebruik dit niet
0 stemmers
Heel veel collega’s zeggen als ze naar je toe lopen om iets van je te vragen: “Hee topper!”, dus echt tegen iedereen waarvan ze wat nodig hebben.
Een vervolg op deze vraag: Zeg je zelf topper of kanjer?
0 stemmers
Werk je bij een marketingbureau?
Ik heb een collega die me altijd bericht met ‘Hai Topperr!’ en 10/10 dat ze me daarna voor haar karretje wil spannen. Als ik dat dan doe dan zegt ze iets als ‘Topper Spencie!!!’. Ze zal het fantastisch bedoelen maar het zit enorm in mijn allergie.
Haha ja, als je snel leest moet ik ook altijd kijken of er een ‘J’ staat ipv een ‘K’.
Moest er trouwens net gelijk aan denken in de supermarkt, echt even dubbelchecken wat voor rare Rotterdamse specialiteit dit was, maar bleek toch een J.
Nee haha
Een man die een ibuprofen nodig heeft en daarom als eerst aan een groep van 4 vrouwelijke collega’s vraagt of zij er eentje hebben, omdat hij denkt dat daar een grotere kans van slagen is dan bij een groep mannen.
0 stemmers
Tegen mijn kind
Waarmee identificeer je jezelf eerder mee?:
0 stemmers
Je naam is te zien als je op de link klikt
Zo irritant tegenwoordig. Dan maar een omweg
Die kraaien verzamelen gewoon nestmateriaal ![]()
Je zit in een restaurant te eten en iets verderop in de zaak zie je een muis onder de tafels door rennen.
Zeg je er iets van tegen het personeel?
0 stemmers
Zou het een reden voor je zijn om er nooit meer te eten?
0 stemmers
Gisteren zei iemand dat ik lekker rook. Nou, dan ben ik helemaal in mijn nopjes
ik werkte ooit bij een hema en daar was een sinterklaasliedje waarin je hoorde ‘jij bent echt een kanjer piet’ en toen kwamen er dus klachten van mensen die kankerpiet verstonden hahahah
Haha alsof de HEMA dat ooit zou doen. Ik had dit zelf wel altijd bij Krantenwijk van Kleine, zou nog best on brand zijn ook.
Ik besef hierdoor dat Balkenende de oudste nog levende oud-premier is ![]()
Vrijwel elk restaurant in de stad heeft wat muizen rondscharrelen.
Ik heb echt te lang nagedacht over de appel en fiets haha. En waarom het oog bij schoof? Vanwege ee wallen?
Hij at een keer een appel op de fiets
Als je bang bent voor muizen zou ik vooral nooit in centrum Amsterdam uit eten gaan, daar stikt het van de muizen in restaurants