het meest over mn kleding of algehele ~look en dat vind ik superleuk!! want dat is echt mn creativiteit uiten soms dus ik vind het heel leuk als mensen daar net zo vrolijk van worden als ikzelf, zoals ik zelf ook vrolijk kan worden van anderen die een goede outfit of look hebben.
en ik heb deze winter echt een heeele chille grote brede vintage nepbontjas gekocht en veel gedragen en daar heb ik zulke leuke reacties op gekregen van onbekenden! heel veel vrouwen van alle leeftijden en pluimage die gewoon random op straat er iets over zeiden maar ook mannen die op een niet gore manier echt zo vermaakt/verwonderd waarderend naar mijn jas keken en soms ook wat leuks zeiden. vond ik echt gezellig om te merken! en ook op feestjes/in de kroeg met buiten roken dat mensen hem aan wilden en mee op de foto wilden
hij komt nu wel heel bijzonder over maar dat valt op zich ook wel mee maar het is gewoon een lekkere grote pimpjas met brede schouders en ik draag vaak een heel grote zonnebril dus dat is gewoon sowieso wel een lekkere look.
en verder buiten kleding hoor ik t meest dat ik een aanstekelijke lach heb maar ik lach gewoon heel hard en bulderend dus je kunt er ook niet echt omheen