Stel je persoonlijke vraag #58

Ik was op kantoor mijn handen altijd voor ik iets eet. Vinden mijn collega’s maar gek :person_shrugging:

2 likes

Paardensport

• Niet oke
  • Prima
  • Zou verboden moeten worden
  • Hoeft niet verboden te worden
  • Doe ik zelf

0 stemmers

3 likes

Veranker jij meubels aan de muur (als dat volgens de handleiding moet)?

• Ja, altijd
  • Ja, bij hele grote / zware meubels
  • Ja, bij meubels met lades
  • Nee, nooit

0 stemmers

Waarom doe je dit (niet)?

• Ik doe dit sowieso, omdat het veilig is
  • Ik doe dit wel, omdat ik (kleine) kinderen heb
  • Ik doe dit wel, omdat ik in een gebied woon waar aardbevingen zijn
  • Ik doe dit niet, omdat ik het overdreven vind
  • Ik doe dit niet, omdat ik geen (kleine) kinderen heb en niet ergens woon waar aardbevingen zijn
  • Ik doe dit niet, omdat het niet mag / kan (bijv in een huurhuis), maar anders zou ik het wel doen

0 stemmers

2 likes

Ja als ik de kans op omvallen reeël vind/het handig is

3 likes

Ik doe dit niet omdat ik op dat moment denk “doe ik later wel” en later is blijkbaar > 5 jaar :sweat_smile:

17 likes

Doe ik nooit maar als kind heb ik wel eens een grote kast van de muur getrokken en ben ik eronder beland dus als ik kinderen had zou ik het zeker doen!

3 likes

Alleen op de kinderkamer hebben we de malm ladekast vast gemaakt.

:v:t2: same

1 like

Ik doe het vooral ivm kinderen maar ook omdat mijn vloeren/muren niet recht zijn dus grote kasten vind ik snel een beetje kantelen. Dan doe ik wel liever naast iets eronder ook de kast vast aan de muur want dan staat hij echt mooi tegen de muur.

2 likes

Gaan jullie morgen/overmorgen advocaat eten?

• Jaaa
  • Nooooo

0 stemmers

2 likes

love advocaat maar geen paasbrunch oid

5 likes

Moeten ze verbieden omwille van de impact op open ruimte, verpaarding van het agragisch bestand is echt problematisch.

Joybuy:

• Ken ik en ook al wat besteld
  • Ken ik, iets over meegekregen, maar zelf nog niets besteld of iets van gezien
  • Ken ik, zelf niets besteld, maar wel zien rijden of ken anderen die er besteld hebben
  • Joybuy? Wat??

0 stemmers

Aanleiding: ik kreeg vagelijk wat mee over de lancering en heb ze de afgelopen week al meerdere keren zien bezorgen in mijn saai-gemiddelde dorp dat niet echt vooroploopt met dit soort dingen. Ook echt grote dingen die bevoegd werden, huishoudelijke apparaten en zo. Zag vandaag in een leeg huis zelfs een complete huisraad bezorgd worden. Vind dat best wel bijzonder bij zo’n nieuwe dienst.

Heb jij deze zin ooit eerder gelezen?

• Ja zo vaak
  • Nee maar nmsvpe
  • Nee wat een leuk werkwoord verpaarding

0 stemmers

Ken het niet maar lees net dat het Chinees is dus dan is het sowieso kut.

6 likes

Ik vroeg het me af naar aanleiding van het interieurtopic, kon me niet voorstellen dat iedereen meubels vastzet.
Al is 2 kasten op elkaar zetten wel anders dan één kast.

Ik doe het ook nooit, maar als je kinderen hebt dan vind ik het wel belangrijk om wel te doen. Vooral kasten met lades, als ze die opentrekken en erop gaan klimmen / aan gaan hangen dan gaat het makkelijk fout.

4 likes

Uit interesse (dus niet irritant bedoeld): waarom?

@Eline_A Joyboy is de nieuwe naam (nou ja sinds vorig jaar al denk ik) van Ochama, volgens mij hebben ze nu een soort rebranding van met name aziatische supermarkt naar Europese temu/amazon achtig.

2 likes

Toen mijn AirPods gestolen waren op zaterdagavond heb ik diezelfde nacht bij Joybuy nieuwe besteld en die werden op zondagmiddag al bezorgd. Ik was er erg tevreden mee!

2 likes

Ochama zat bij ons in het winkelcentrum maar ik snapte het nooit en er hing wel uitleg maar het was zo intimiderend dat ik er nooit naar binnen ben geweest. Het is nu ook weg en er zit al een andere zaak in.

2 likes

AI spreek jij uit als:

• Ee-ai
  • Aa-ie
  • Anders, namelijk:

0 stemmers

2 likes