Stel je persoonlijke vraag #58

Waarom dan jezelf martelen?

9 likes

Gewoon, kijken hoe het is. Ik grijp nu zo snel naar die telefoon of sluit mijn ogen dat een andere benadering misschien ook eens verfrissend is.

4 likes

Ja op zich doe je ook iets, het is ook niet iets van dat ik nuttig wil zijn ofzo, maar er is vaak niet zoveel uitzicht (tunnels) en dan wordt het dus mensen in de trein bekijken maar zoveel is daar ook niet aan.
En toch wil ik het proberen ja :stuck_out_tongue:

2 likes

Is dit grappig?

• Ja enorm hilarisch
  • Ja hilarisch
  • Ja een beetje hilarisch
  • Nee is echt zielig voor hem hoor

0 stemmers

Is dit lichaam links mooi?

• Nee dit is een gratenpakhuis
  • Ja is mooi man

0 stemmers

Sorry dat artikel van the cut is een aanrader en love hoe zij ziekkkkk veel geld heeft maar alsnog zo triest is met al die poses.

Omdat het niet bestaat.

10 likes

Ik vind duiven leuk en ondergewaardeerd. Ik snap die geforceerde duiven haat niet :woman_shrugging:t3:

Het zijn de oudste gedomesticeerde vogels, een van mijn vrienden heeft een duif als huisdier en het is echt zo’n leuk beestje, ze zijn intelligent, sociaal en niet agressief.

23 likes

100%, het zijn inderdaad gedomesticeerde dieren die daarna door ons gedumpt zijn en daardoor veel problemen hebben omdat ze zichzelf niet kunnen redden. Ze verdienen wat meer waardering, hebben ook in de oorlog mensen weten te redden door boodschappen over te brengen. Zo dom zijn ze niet, ze herkennen ook je gezicht als je ze gaat voeren.

Overigens als iemand zich nooit over een gewonde duif zou ontfermen, ik vind dat echt bizar dat mensen gewoon voorbij een duif in de problemen lopen zonder iets te doen. Met elk dier in nood. Ik wil dat echt niet begrijpen sorry hoor.

19 likes

Houtduiven: ratten van de lucht.
Turkse tortels: cute :weary:

3 likes

Houtduiven zijn mooi en netjes?!? Je bedoelt stadsduiven.

5 likes

Houtduiven in Rotterdam zijn stadsduiven. :rat: :rat:

1 like

Ik “heb” twee tuinduiven en het zijn echt cuties. Snap ook niet hoe je een dier in nood voorbij zou kunnen lopen zonder te helpen. Minste wat je kan doen is iemand inschakelen die het dier wel wil of kan helpen. En ik weet niet wie ik moet bellen is een kut excuus, gebruik Google.

3 likes

Sorry maar waarom deze bodyshaming? Gratenpakhuis, gaat ‘t?? Als het een dikke vrouw was geweest en je had deze vraag gesteld en haar moddervet oid genoemd dan was het absoluut niet oke geweest volgens iedereen maar omdat het over een dunne vrouw gaat kan het wel ofzo? Heel belachelijk.
Laten we gewoon geen opmerkingen maken over andermans lichaam, van wie het dan ook is, danku.

72 likes

En dat er zoveel vrouwen aan meedoen

1 like

Alleen de vraag al. ‘Is dit lichaam links mooi?’ Wat??

9 likes

Ik vind het vooral naar dat dat heroinechic weer zo in opkomst is. Ook bij award events, sommige actrices zie je iedere keer weer dunner worden.
Ik lees - weet niet helemaal of dat klopt - dat Nicola Peltz voor een rol in een film als ballerina erg is afgevallen, en ja ook dat gebeurt vaker, maar ik vind het ongezond als dat van je lijf wordt gevraagd.

11 likes

Ja, ze zijn echt helemaal niet dom! Duiven zijn juist super slim. Ze hebben echt betere pr nodig. Ze kunnen sommige dingen net zo goed als apen of een 3-jarig kind.

7 likes

Behalve een nest bouwen. 3 takjes neerleggen en klaar!

5 likes

Duiven doen gewoon aan minimalisme. Stelletje trendsetters.

8 likes

dit wordt elke keer als argument gebruikt wanneer iemand aankaart dat extreem dunne lichamen weer een trend worden. ik snap dat bodyshamen kut is (overigens is fatphobia veel serieuzer dus niet te vergelijken) maar we moeten daar wel over blijven praten.

alle celebrities die ineens graatmager zijn terwijl ze dat eerst niet waren, social media die vol staan met ‘what i eat in a day’-videos met nauwelijks 1000 kcal, kpop idols die flauwvallen op podia; het is overduidelijk dat dat hele heroin chic inderdaad weer terug is en dat heeft gewoon een negatieve invloed op veel (vooral jonge) vrouwen. maar elke keer als het aangekaart wordt ‘mag je niet oordelen over andermans lichaam’, ook bij ariana bijvoorbeeld terwijl die er inmiddels uitziet als een soort archeologische opgraving. het is bijna een soort gaslighting, ‘er is geen oorlog in ba sing se’. sowieso kut dat vrouwenlichamen altijd trends zijn maar dit is gewoon gevaarlijk.

62 likes

Omdat duiven met hun ‘nest’ ervoor zorgen dat de eieren niet wegrollen.

1 like