Stel je persoonlijke vraag #58

Daarbij komt hijzelf volgens mij uit een heel doorsnee, en niet per se een welvarend gezin en hij vertelde vaak over het woonwagenkamp vlakbij waar hij opgroeide. En hi ha ho he grappig allemaal die mensen.

Tokkie is zo ingeburgerd, maar ja ook op dit forum is wel eens gezegd dat je geen tokkie meer mag zeggen.

Het woord tokkie:

• Gebruik ik
  • Gebruik ik niet
  • Gebruik ik alleen op dit forum niet

0 stemmers

Gebruik ik niet, maar echt door dit forum. Heel soms zeg ik het nog maar dan corrigeer ik mezelf meteen met volks.

2 likes

Ik heb gezien hoe een meisje die zo heette gepest werd, ik doe het niet.

2 likes

Ik moest ook altijd een beetje lachen dat de Surinaamse presidents naam klonk als Santokkie, maarja die is nu ook dood dus dat is helemaal niet meer lachen.

Ik kende een keurige en aardige meneer Tokkie, dus het is geen woord dat ik gebruik.

4 likes

Hij heeft mij een keer besproken en daardoor ben ik al herkend door meerdere jonge mannen. :roll_eyes: heb dit ook nog nooit van een vrouw gehoord. (Ik bedoel dat ze mij herkennen via rijk!) Ik vond het wel prima wat hij zei verder, maar ik vind hem gewoon stom en dan ook stom om met hem geassiocieerd te worden

Tsja dat is wel het risico als je meedoet aan First Dates, dat wordt online gewoon veel besproken.

4 likes

Ik kan op zich wel om zijn tv recaps lachen, maar zou nog geen drie seconden naar die podcast kunnen luisteren.

3 likes

heb jij wel eens een vrouw zien spugen (speeksel) op straat

• ja
  • nee
  • doe ik zelf wel eens

0 stemmers

3 likes

Bedoel je tuffen of kotsen?

2 likes

Heb ik wel eens gedaan tijdens het hardlopen (eerst tien keer checken of niemand het zag haha)

5 likes

tuffen!!!

1 like

Gatver dit is echt weer zooo’n goor mannending
Mannen die dit doen krijgen ook altijd een blik of commentaar van mij

21 likes

Als ik een vlieg in mijn mond krijg spuug ik om die uit mijn mond te krijgen.

3 likes

Ja duh maar rochel je ook wel eens voor de lol gewoon op straat

7 likes

Ja he, zoooveel mannen die op straat spugen… gatver.

Hoe vaak voel jij je behoorlijk neerslachtig of erger?

• Elke dag
  • Een paar keer per week
  • Elke week
  • Een paar keer per maand
  • Elke maand
  • Elk kwartaal
  • Een keer per half jaar
  • Een keer per jaar
  • Minder dan dat

0 stemmers

1 like

De president van de VS die op de christelijke feestdag Pasen tweet ‘praise be Allah’

• Anders
  • Prachtig
  • Heel erg

0 stemmers

Ik rolde met m’n ogen

1 like

Maar volks is toch net zo min een neutrale term? Voor mij tenminste niet. Al is dat misschien je bedoeling ook niet als je dat woord gebruikt.

5 likes