Stel je persoonlijke vraag #58

Heb dit gedaan. Ik kreeg 2 jaar geleden een uitje. Werd niet gepland, zelf nog wel een keer over begonnen, maar geen reactie. Vervolgens vierde zij haar verjaardag, en heb ik haar een kaartje gegeven met hetzelfde uitje erop :wave:t3:. Inmiddels ben ik al weer jarig geweest en kreeg ik weer een uitje :joy: wat ook nog steeds niet gepland is.

1 like

Hahaha wat vreselijk! Zou daar dan denk ik wel grappend bijzeggen ‘volgend jaar geen uitje meer hoor want we moeten er nog twee plannen’. Ook gewoon echt brutaal :joy:

1 like

Dit heb ik best wel, maar dat komt ook omdat zodra mijn batterij onder de 15% komt, dat ding in no time leeg is en uitvalt. Thuis prima, maar onderweg vind ik dat echt niet chill, zeker 's avonds laat niet.

2 likes

Ergste is dat het tweede uitje t zelfde was als t eerste :joy:

Vliegticket van mn broertje voor mn afstuderen. Ben al 3,5 jaar afgestudeerd en nog geen ticket gezien

omg ik zie nu een foto van alexa demie ik
hield zo van haar stijl maar ze heeft zero to none social media presence dus zie haar nooit. en nu met de euphoria premiere is ze opeens fucking uitgemergeld DUN terwijl ze al een tenger en slank figuur heeft, echt veel kon er niet af?? en ook helemaal saaie stijl bij een Mackie jurk echt my girl niet zij ook :sob:

vs

9 likes

Het lijkt ook alsof ze een nose job heeft gehad. Als je me had gezegd dat dit Kylie was, had ik het ook geloofd.

6 likes

Ik herkende haar eerst bijna niet toen ik van de week een tiktok zag, echt schrikken

we lost a baddie :broken_heart:

14 likes

omg nu je het zegt ja :sob::sob::sob: nosejobs zijn echt gods/vrouw!!lastering voor mij

lekker jezelf kleiner en dunner maken en minder makeup en minder haren en minder neus minder lijf minder mens :sob::sob::sob:

geen haat naar minimalistische fases ingaan of uberhaupt minimalistische stijl maar dit is gewoon echt een domme conservatieve vrouwuitwissende trend

16 likes

Haar neus was juist mooi/uniek!

5 likes

niet eens uniek gewoon de normaalste neus ever

20 likes

Maar zit er niet ook wel like 8 jaar tussen die foto’s ofzo? Ook wel normaal dat je tussen 27 en 35 wat verandert toch? :sob:

Los van nosejobs en plastische chirurgie ofc.

1 like

Ja eens

Kijk Olivia wilde, was altijd al slank maar nu zie je haar borstbeen. Ik vind echt niet dat je dit onder het mom van skinnyshaming niet mag benoemen als zorgelijk. Dit is een vrouw van 42, het is niet of alleen tieners heel dun zijn, het is over het hele leeftijdsspectrum. De meesten van ons komen uit de jaren 90 en weten hoe het is als ziek dun de maatstaf is, laat dat alsjeblieft niet opnieuw gebeuren voor de tieners nu.

^ dit is niet normaal.

13 likes

Ik ben nog geen 35 maar ik verwacht niet dat uit het niets mijn borstbeen ineens mega prominent wordt. Heb ik een minder bol hoofd nu dan met 27? Mogelijk. Ben ik nu ineens ingevallen omdat ik ouder ben? Nee.

7 likes

meestal wordt je dan voller en zo niet ga je er alsnog niet zo uitgemergeld uit zien. en dat iemands stijl verandert prima maar je kunt deze combinatie van vermageren en stijlswitch niet loszien van de gaande trend, tenminste ik niet dan

edit: en ook niet 8 jaar allemaal trouwens. die eerste is sws uit 2021

2 likes

Klinkt als kindermenu types

2 likes

Ik ben 38 en je ziet mijn borstbeen ook. En ik ben echt aaabsoluut niet te mager. Ik heb alleen heel weinig vet op mn romp (en heel veel vet op mn ledematen :smiling_face_with_tear:)

3 likes

Sjongejonge wtf praten we over omg. Ik ken die vrouwen niet, have a nice life.

Vind je schiphol airport leuk om te kijken?

• Ja
  • Nee
  • Wat is dat ?

0 stemmers

2 likes

https://www.nu.nl/gezondheid/6391967/schijf-van-vijf-is-vernieuwd-minder-vlees-en-meer-nadruk-op-duurzaamheid.html

De schijf van vijf is aangepast

• Heel goed, beter voor mens en aarde
  • Boeit me niet
  • Ze nemen me alles af!!

0 stemmers

2 likes