Stel je persoonlijke vraag #58

Hahaha dit verhaal heeft echt zoveel context te weinig!!!

8 likes

Ja ik ben echt bijna in staat de tandarts op te bellen en te vragen of ze standaard taarten geven, of dat er iets werd gevierd of dat ze een bijzondere band voelen met mn vader.

Het zat ook in een blanco doos en de tandtaart bevat alleen het logo van de tandarts, geen tekst. Volgens mn schoonzusje is het wel lekkere taart.

4 likes

Zou de tandarts die taart niet hebben gekregen en weer weggeven? Anders kan ik het ook niet plaatsen

1 like

Please doe dit, ik wil dit echt graag weten

4 likes

Maar waarom zou de tandarts een taart met hĂșn logo erop hebben ontvangen en het vervolgens aan een random patiĂ«nt geven?

2 likes

De praktijk zal wel 10 jaar bestaan oid

1 like

Oh ja, daar had ik niet eens aan gedacht. Bij mij familie.

4 likes

Haha eerlijk gezegd zou ik ook wel een random patient op de dag het zoveelste gekregen vreet-cadeau cadeau kunnen doen. Sterker nog: ik ben geĂŻnspireerd. :sparkles:

14 likes

Ja misschien verdiende hij niet genoeg aan je vader. Een soort scam om mensen gaatjes te bezorgen.

10 likes

elke keer als jij nu je vader noemt zie ik dick schoof voor me en dat maakt dit verhaal aanzienlijk beter

8 likes

Omg kan je iemand met een schimmelnagel zo’n ‘schmipie die een teennagel ophoog lift’-taart geven?

3 likes

Schimpie, een collectief trauma! :sob:

Ik dacht ook, misschien is het een relatiegeschenk waar de tandarts van af moest?

Als ik (/mijn team) lekkers krijgen als bedankje is het altijd binnen 30 minuten op. Zelfs de zoveelste verpakking Merci.

4 likes

Op zich, misschien heeft hij een dure verbouwing dit jaar en wil hij even wat inkomsten zeker stellen.

De mijne heeft alleen ROOSVICEE IS DE DUIVEL posters. Ik wil ook taart.

3 likes

Het klinkt voor mij een beetje als het ‘en toen gooide iedereen tomaten en gingen mensen juichen in de Albert heijn’-verhaal.

7 likes

Ik wil je best een foto van de taart sturen haha

5 likes

Zijn jouw gegevens buitgemaakt bij 1 van de recente grote datalekken? (Basic Fit, Odido, bevolkingsonderzoek)

• Nee
  • Ja bij 1 van deze
  • Ja bij meerdere van deze

0 stemmers

2 likes

Iets minder groot maar een onderdeel van een grote gemeente had onlangs ook een datalek :clown_face:

1 like

Het online medisch dossier van mijn ziekenhuis ligt er al een week uit door die aanval op Chipsoft. Is uitgezet ter bescherming, niet omdat er iets gelekt lijkt gelukkig.

Maar gaat lekker al met al!

1 like

Reageer jij wel eens op een instagram story van een (semi) publiek bekend persoon?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En heb je dan wel eens een reactie terug gekregen?

• Nee, nooit eigenlijk
  • Ja wel eens, namelijk bij

0 stemmers

Ik doe dat soms wel eens, en vind het altijd helemaal leuk als ze dan een reactie terug geven, alsof we ineens best friends zijn :smile:

Ik vind Saskia Weerstand leuk om te volgen, ze woont ook bij mij in de omgeving, dus stuur haar wel eens tips, en bv toen ik net zelf uit Denemarken terug kwam hadden we een heel gesprek over allerlei leuke plekken.

Heb wel eens een kort gesprek met Bram de Wijs, en Dook van Dijck gehad.
Vind het wel leuk als mensen daar de tijd voor nemen.

5 likes

Had eerst nee gestemd maar heb wel eens reactie gehad van superdushichef

10 likes