Ja duh maar is wel irritant. ![]()
Ja same maar die was nog van ellegirl toch?
volgens mij was ze hier ook nog aan het begin. maar ze overleed vlak nadat dit forum begon geloof ik
Ik had ooit mn wifi gedeeld met een buurman en toen kon ik niet eens meer mn mail openen, geen idee wat die buurman allemaal aan het doen was. Maar toen had ik er hier over geklaagd en werd er gezegd dat je wel moet oppassen met delen, omdat je dan een IP-adres deelt en niet weet wat voor dingen diegene doet online. Naja ik zou nu dus niet meer zo snel mn wifi delen met iemand die ik niet ken.
Oké maar dan zou ik dit nu de running joke maken en elke keer dit uitje geven. ![]()
In jouw geval misschien wel
Mijn bovenbuurman heeft het ook een keer gevraagd, maar tegen hem heb ik nee gezegd want die vent spoort echt niet😂
En forummer heeft ooit aan een vriendin op insta gevraagd of zij mij was. Toen moest ik uitleggen dat ik hier zit ![]()
Je hebt met een vriendin een uitje gepland staan (iets wat wekelijks kan dus geen jaarlijks event ofzo), en in de week daarvoor ben je echt niet lekker dus je geeft aan dat je niet mee kunt gaan. Er kan nog zonder kosten geannuleerd worden. De vriendin besluit met iemand anders te gaan.
Wie betaalt voor de persoon die in jouw plaats mee gaat?
- De vriendin
- De persoon zelf
- Jij
- Ze regelen dat onderling maar
0 stemmers
Waarom zou jij in zo’n geval voor iemand anders moeten betalen?
Ja zeg het maar, ‘zij hebben nu extra kosten’
Ik heb niet betaald maar dacht wel ben ik nou gek dat ik dit raar vind
Maar wat zijn de extra kosten?
Wat de derde persoon nuttigt
Misschien had mijn vriendin het gebracht als een soort uitnodiging ofzo ik weet het niet maar waarom ik daar voor op moet draaien?
Dat die vriendin al berekend had daar heen te gaan en nu Piu niet meer kan “moet” ze met iemand anders. Die niet heeft mee besloten te gaan en dus uitgenodigd wordt en daarom wordt er voor haar betaald.
Piu had toegezegd dit te doen en laat afweten en dus betaalt Piu voor de nieuwe persoon die gaat. Tenzij die nieuwe persoon zegt dat ze zelf wel betaalt.
Maarrr: ik ben conflictmijdend en voel me altijd al bezwaard om af te zeggen. Ik zie trouwens voor me dat dit iets is waar al tickets voor zijn gehaald, een les aquajogging ofzo.
Het zou trouwens anders liggen als ik met een nieuwe datum kom en m’n vriendin zegt nee ik ga nu met x.
Edits:
Ik zou dit andersom niet vragen, maar wel zelf bieden. En ik weet dat het een domme logica is in m’n hoofd maar alsnog zou ik aanbieden het te betalen.
Welke derde persoon? Iemand gaat toch in jouw plaats mee en daarmee geef jij bedrag x niet uit maar de andere persoon wel toch?
Ik zou het anders vinden als je niet je geld terug zou kunnen krijgen, dat is nu wel het geval, en is het toch gewoon logisch dat die nieuwe persoon gewoon betaalt?
Ja precies ik denk toch niet raar? Mijn vriendin deed echt of het normaal was dat ik nu voor de persoon die in mijn plek meeging moest betalen
De totale kosten zijn niet anders ze gaat alleen niet met mij maar met Truus
@Nova Je betaalt pas als je er bent dus er was nog geen cent uitgegeven en omdat het op tijd kon worden geannuleerd werden er ook geen reserveringskosten gerekend
Ik ben echt blij dat bij de meesten hier ook iets hangt van Huh wat bijzonder. Niet om mijn gelijk te halen maar je gaat aan jezelf twijfelen als het zo gaat
Oh ik had dit bericht even gemist, er was nog nergens een euro aan uit gegeven en het kon gewoon geannuleerd worden om dan een andere datum te kiezen. Tuurlijk moet mijn vriendin lekker gaan met iemand anders als ze dat wil maar het was geen moet omdat er anders een kaartje voor het een of ander verloren ging
Ik ben ook vrij conflict vermijdend maar ik zou dit alsnog wel gek vinden.
Je kan toch gewoon het verplaatsen en dan samen gaan of het gratis annuleren. Of dat zij samen gaan inderdaad en het dan onderling regelen.
Maar om hoeveel geld gaat het?
Ik krijg hier echt koude rillingen over mn hele lijf van, dit soort gedachtegoed. Weet dat jij niet per se zo bent maar gewoon dit soort transacties brrrrrrrrrrrrrrr
Ongeveer 35 euro (vast bedrag)
En inderdaad ik ga gewoon een andere keer, verder geen gedoe om maken