Stel je persoonlijke vraag #58

Nou dan helemaal toch? Jij hebt dus nog niets betaald. Dan gaan zij jou daarna toch ook echt geen tikkie sturen?

2 likes

Binnen 5-10 minuten ben ik bij drie grote ziekenhuizen.

1 like

Dit gaat toch helemaal nergens over, superraar.
Enige wat ik wel denk: een week van tevoren afzeggen omdat je je niet lekker voelt vind ik wel vroeg. Ik heb dat al bij 1 of 2 dagen, dat ik het dan niet zo geloofwaardig vind. Misschien knap je wel heel snel op?

6 likes

Als dit over mij gaat ik heb niet een week voor het uitje afgezegd hoor, plus dat het in mijn geval niet gaat over een griepje gaat maar dat doet wat mij betreft niet ter zake voor deze situatie

7 likes

Even jullie koppen breken over dit (op waargebeurde events gebaseerde) dilemma

twee bruiloften in hetzelfde weekend :eyes:
Eerste bruiloft is een weekend in Italië, van je beste vriend/vriendin, waar je getuige bent (toegezegd)
De tweede bruiloft is op zaterdagmiddag, van je jongste zusje
Je kunt dus ECHT niet naar allebei

• Vriend
  • Zusje
  • Onmogelijke keus, ik ga naar geen

0 stemmers

4 likes

Ik ga ervan uit dat ik redelijk vroeg wist van beide partijen dat ze gingen trouwen dus degenen van wie ik het laatst de datum weet zou ik vragen of het mogelijk is om anders in te plannen. Ik moet voor events met familie bvb rekening houden met weekenddiensten. Alle verplegers in de familie werken hetzelfde weekend.

14 likes

Ik heb meer details nodig
Wie gaf het wanneer door etc

9 likes

Ik krijg spontaan maagzuur van het idee dat mijn broer en beste vriendin in hetzelfde weekend zouden trouwen, wat een onmogelijk dilemma

25 likes

Ligt ook een beetje aan de band die je met ze hebt. Ik heb een goede band met mijn zus, dus die zou ik voor laten gaan. Maar als jij je jongste zusje nauwelijks spreekt en je beste vriendin elke dag ziet zou ik voor je beste vriendin gaan.

9 likes

Vriend als je dat al toegezegd had voor die tweede bruiloft überhaupt aangekondigd was (dat is hoe ik het nu lees)

11 likes

Mee eens. En als het enkel het getuigen-gedeelte is wat is toegezegd zou ik die vriendin vragen of de datum kan worden aangepast als je al wist dat je zusje dat weekend gaat trouwen voordat die datum van die vriendin vastligt. Denk dat het voor hen ook prioriteit heeft dat de datum die ze kiezen de gevraagde getuigen beschikbaar zijn en dat je pas daarna vastlegt.
Maar als dat dus is gebeurd en zusje komt later met hetzelfde weekend dan gaat de vriendin voor lijkt mij. Als alles al toegezegd is. Mijn zusje heb ik een prima band mee maar zou in dit geval bij mij ook de boodschap krijgen dat ik dan écht helaas niet kan omdat die andere bruiloft waar ik getuige ben al met datum vastligt. Misschien kan zusje nog schuiven en zo niet heel jammer maar helaas.

Kortom: wie heeft het eerste gevraagd voor die specifieke datum?

Oké van beide wisten we dat het voorjaar/zomer 27 zou zijn
Vriend dacht eerst aan september
Zusje dacht eerst aan ‘zomer’
Vriend gaf tijd geleden door dat het toch mei of juni zou worden maar nog geen definitieve locatie dus zou daar van afhangen
Zusje appt vorige week dat het een definitieve datum wordt
Bij doorgeven van die datum aan de vriend zegt hij “fuck dat weekend hebben wij ook net als voorkeur gegeven met de weddingplanner”

Er is een gewoon goede relatie met zusje
Getuigen toegezegd is al gedaan in de fase dat de bruiloft nog in september zou zijn

Succes met kiezen jongens!! :crazy_face:

PS. Gelukkig voor mij is de crisis in real life wel averted maar heb wel paar slapeloze nachten gehad en wilde mijn leed met jullie delen

5 likes

Wat bedoel je hiermee?

2 likes

Het is opgelost dus jullie worstelen met een fictief dilemma dat ooit wel mijn werkelijkheid was
For fun and giggles

7 likes

Ooooh! En ga je nog verklappen wat je uiteindelijk gekozen hebt?

8 likes

Sophie’s choice dit maar uiteindelijk gaat mijn broertje dan wel voor. Vreselijk!!! Ik zou hier ook echt wakker van liggen.

14 likes

Als mijn zus of broer zou trouwen zou het niet zo groot zijn. En m’n beste vriendin die nog niet getrouwd is hecht aanzienlijk meer waarde aan vieringen dan m’n broer of zus. Daarom zou ik voor m’n beste vriendin kiezen.

2 likes

Voor mij zou het echt degene zijn die de datum het eerst vastlegt.

8 likes

Je bent in de buurt en moet kiezen tussen deze drie steden bezoeken:

• Almelo
  • Hengelo
  • Enschede
  • Een kleine stad die jij niet noemt en kent
  • Ik vraag euthanasie aan

0 stemmers

2 likes

Net een stukkie naar rechts; Oldenzaal.
Maar eigenlijk vind ik alles in Twente mooi, ook de genoemde steden.

5 likes