Stel je persoonlijke vraag #58

Ah top, ja ga over een tijdje dus ff oriënteren, ken het allemaal niet maar de vooroordelen zijn vrij negatief haha. Oldenzaal had ik idd al van gezien dat dat mooi is.

2 likes

Het klinkt alsof ze niet heeft hoeven kiezen omdat die van die vriend niet in hun voorkeursweekend kon. Cliffhanger wel :joy:

2 likes

Almelo onderaan hoor (bron ik heb er een jaar gewoond)

10 likes

Afhankelijk van wat je er wilt doen. Maar sowieso Enschede boven Hengelo en Almelo.
Ootmarsum is ook leuk (officieel een stad, maar is wat dorpser). En Oldenzaal is inderdaad ook leuk

1 like

Hoorde dat er in Markelo TikTok rijen zijn :star_struck:

3 likes

Ootmarsum :heart::heart::heart::heart:

1 like

Waarvoor??

2 likes

Almelo is het afvoerputje van Twente (zeggen twentenaren) :stuck_out_tongue: Hengelo is niet heel boeiend maar heeft wel leuke horeca. Enschede is ook niet heel fantastisch maar is wel het meest te doen.

Als je wil wandelen: kasteel twickel of luttezand

Wandelen bij Twickel en dan nog een rondje door Delden.

4 likes

De kantoorboekhandel

(Je moet ff bij Merijn Scholten op insta kijken, hij heeft er ook een over de verdediging van Markelo bij de volgende oorlog, vrij fantastisch)

5 likes

Ik heb familie in Ootmarsum wonen maar dat is toch veel te klein voor een dag? Is gewoon zo’n klein kunstenaars stadje. Dat heb je denk ik in 2/3 uur wel gezien toch? Wel cute. Ik ging daar vroeger eendjes voeren als ik daar was bij mn oom en tante.

2 likes

Ik kan opzich naar meerdere plekken op een dag haha, niet alsof ik er 24 uur wordt vastgebonden.

6 likes

Bij Oldenzaal kan ik alleen nog maar aan Dejacque (La Lau) en Debbie denken🤪

3 likes

Nee oke dat snap ik, weet niet of je met het ov gaat of met de auto. Volgens mij is ootmarsum lastig te bereiken met het ov.

1 like

Ja het is en blijft Twente. Als je de bus mist kan je minstens half uur wachten

Dat heb ik moeten googelen, ik ken noch die persoon, noch die zaak.

1 like

Auto!
Blijf ook gewoon een paar dagen daar haha, niet alsof ik dagelijks terug moet naar t stadsie

1 like

Ja ik ging er vanuit voor een dag haha. Ja dan zou ik zeker wel Ootmarsum bezoeken.

1 like

Als je ook tips zoekt voor leuke/lekkere eetplekken laat het dan weten

3 likes

Graag! Maar misschien is er een Twente topic zodat ik niet heel dit topic spam (meer dan gewoonlijk)

1 like