Stel je persoonlijke vraag #58

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen…

6 likes

In almelo is altijd wat te doen

2 likes

Ik vond almelo zo kut, gatverdamme, alvast mijn excuses voor de mensen die het wel leuk vinden. Ik heb bijvoorbeeld gekgenoeg hetzelfde gevoel bij zoetermeer. Echt yikes. Mijn moeder haat dan weer dordrecht met een passie.

Heb jij een stad in nederland die je haat?

• Nee love alle steden
  • Ja 1
  • Ja meerdere

0 stemmers

2 likes

Tilburg

4 likes

Alles in Flevoland oprecht. Ik krijg er rillingen van, zou ook niet willen daten met iemand die in Flevoland woont.

Ben ooit in Den Helder geweest en had ook medelijden met alle mensen die daar wonen, woon je al einde van de wereld zit je nog vast in Den Helder.

Arnhem trekt mij ook totaal niet, ga zelfs liever naar Enschede dan naar Arnhem

12 likes

Ook de eerste die in me opkwam

2 likes

Enschede verdient niet de schoonheidsprijs (tegenovergestelde eigenlijk), maar vond de oude markt met alle terrassen eromheen altijd erg gezellig. En heeft veel winkels/voorzieningen. En verder veel mooie natuur/dorpen in Twente.

3 likes

Iedereen haat Den Helder op de een of andere manier, maar ik zou best wel graag in een stad met een vuurtoren willen wonen. Vind dat een groot pluspunt.

Hoe belangrijk vinden jullie het om mooie natuur dichtbij waar je woont te hebben?

• Heel belangrijk
  • Redelijk belangrijk
  • Leuk, maar geen prioriteit
  • Boeit me weinig tot niets

0 stemmers

De natuur haat mij :sneezing_face:

1 like

Voor de natuur er omheen of de vuurtoren an sich?

Gisteren kregen we op een verjaardag van een gast tweedehands banen voor toettoet auto’s. Ik zei dat ik ze wel even ging schoonmaken door ze in de vaatwasser te zetten, ze waren een beetje stoffig.

Er kwam toen een flinke discussie op gang en een paar mensen vonden het heel erg vies dat ik zulke dingen in de vaatwasser deed.
Ik zie het probleem niet zo. Je stopt er ook bestek in met speeksel, etensresten, snijplanken met bloed van dieren etc. Plastic met een beetje stof erop lijkt me dan het minst erge.

Het gaat hier dan niet of je het zelf zou doen oid. Alleen of je het vies vindt.

Welk team zit jij?
  • Team Kryptonite
  • Team gasten die het vies vinden

0 stemmers

Sorry ik ben geen 2 jaar oud. Wat? :joy:

41 likes

Dit soort spul, zonder elektronica natuurlijk.

Heel vies vind ik het niet. Had zelf alleen niet bedacht dat dit in de vaatwasser zou kunnen. Best slim.
Vind het wel een beetje vies van de gast dat ze stoffige banen cadeau geeft. Zou die zelf eerst thuis goed schoongemaakt hebben.

57 likes

Ja tilburg hoor je idd vaak dat dat een lelijke stad is. Ook wel op het forum gelezen. Ik heb er zelf niet echt een mening over, ken het amper.

Tilburg:

• Leuke stad
  • Ew vreselijk
  • Neutraal/geen mening
  • Wel prima

0 stemmers

2 likes

Vind het de laatste jaren wel opgeknapt!

Wij woonden mooi in de natuur maar dat is inmiddels vol gedampt met huizen en er komt steeds meer bij ondanks dat het eigenlijk niet meer past, trekken ze gewoon de sloot erbij :rage:

Ik zou dit soort dingen eerder in de wasmachine doen. Gewoon in een waszak. Lego en duplo ging daar in ieder geval in.

5 likes

Ik zou het stof er eerst wel even afwassen, gewoon even laten weken in de wasbak met warm water en beetje afwasmiddel en dan prima in de afwasmachine.

1 like

Die mensen hadden het toch ook even kunnen swifferen ik vind het wel een beetje gemakkelijk hoor, of je het nou weg geeft of verkoopt

3 likes